Az AC 2 motort használná a Shadow of Mordor? (FRISSÍTVE)

Az Assassins Creed 2 egyik fejlesztője a saját kódját és animációit vélte felismerni a Shadow of Mordor előzetesében.

Az AC 2 motort használná a Shadow of Mordor? (FRISSÍTVE)

FRISSÍTÉS:

Michael de Plater, a Middle-earth: Shadow of Mordor dizájn rendezője elmondta, hogy nem volt céljuk Assassin's Creedes hangulatot teremteni a játékban, legalábbis tudatosan nem. De Plater korábban a Ubisoftnál dolgozott kreatív rendezőként, mielőtt csatlakozott volna a Warnerhez és a Monolithoz, hogy a Shadow of Mordort elkészítse, az AC-hez azonban nem sok köze volt (Montpelierben dolgozott, míg az AC játékok egész máshol, a montreali stúdióban készültek).

Amikor arról kérdezték, hogy milyen hatással voltak a Shadow of Mordorra az Assassin's Creed játékok, de Plater a következő választ adta: "Egyáltalán nem gondoltunk rájuk. Csak egy külső nézetes, nyitott világú akció kalandot akartunk készíteni. Most, hogy eljutottunk oda, hogy a lopakodás ill. a közelharc is bekerült a játékba, és az ellenséges vonalak mögött vadászol az ellenfelekre, jöttek elő ezek az összehasonlítások. Tudatosan egyáltalán nem törekedtünk ilyesmire."

EREDETI HÍR:

Charles Randall fejlesztő, aki az első két Assassin's Creed játékon is dolgozott úgy gondolja, hogy a Middle-Earth: Shadow of Mordorban olyan kódok és animációk szerepelnek, amelyeket még ő készített anno az Assassins's Creed 2-höz. A tegnap kijött játékmenetet bemutató előzetes megtekintése után Randall a következőket írta Twitteren: "Nézzétek srácok! Úgy tűnik Középfölde játékot készítettem!"

Félreértés ne essék, Randallnak nagyon tetszett a Shadow of Mordor előzetes, és vádaskodni sem akar (az általa készített anyagok felett egyébként is a Ubisoft rendelkezik), csak egyelőre nem tudja, hogy a Ubisoft licencelte-e a Gyűrűk ura világában játszódó játékhoz a Monolithnak az Assassin's Creed motort, vagy annak egyes részeit. "Komolyra fordítva a szót, valaki meg tudná mondani, hogy kerültek a Assassin's Creed 2 kódok és egyebek ebbe a Middle-Earth: Shadow of Mordor játékba?"

Randall főként a harci részeken és a levegőből történő orgyilkosságokon dolgozott az AC játékokban, az ő érdeme, hogy az utóbbiak egyáltalán bekerültek a játékba, mivel eredetileg ki akarták vágni őket. Amikor valaki felhívta rá a figyelmét, hogy szerinte a Shadow of Mordor inkább a Batman: Arkham játékokra emlékeztet, a következő választ adta: "Két évet töltöttem el azzal, hogy az AC2-t bámultam. Felismerem, ha látom."

A tegnapi aprókban már láthattátok a Shadow of Mordor játékmenetét bemutató előzetest, de ide is betesszük. A sajtó képviselői már kapcsolatba léptek a Ubisoft és a Monolith illetékeseivel, frissítjük a hírt, amint megérkezik a válasz.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward