Aprók nagyban – 2016.10.14.

Nyílt végű küldetések a Dishonored 2-ben, egyre közelebb a Skylivion és a Skywind, meglepetés a Battlefield 1-ben, új Hitman célpont, minimalista Witcher 3.

Aprók nagyban – 2016.10.14.

Visszatérő karakter a Resident Evil 7 kedvcsináló videójában

A Capcom által kiadott új, 36 másodperces felvételen a főhőst látjuk, amint felvesz egy telefont, a túloldalon pedig egy titokzatos női hang figyelmezteti valamire. Azonnal megindul a találgatás a rajongók körében, ki lehet ez a bizonyos hang – a legtöbben Ada Wong visszatérését várják. Ő több korábbi epizódban is feltűnt és mindig bajt kevert. A másik népszerű tipp az ötödik részből ismert Sheva Alomar. Később kaptunk egy másik trailert is, ebben egy fegyvert mutatnak be. A játék január 24-re várható PC-n, PS4-en és Xbox One-on.

Emlékezetes küldetések várnak ránk a Dishonored 2-ben

A Bethesda által kiadott új fejlesztői videó a küldetések dizájnjára és szerkezetére fókuszál. Dinga Bakaba vezető dizájner és Harvey Smith kreatív vezető beszél arról, mennyire nyílt minden egyes quest vége, valamint arra vonatkozó törekvéseikről, hogy olyan helyszíneket teremtsenek a feladatok köré, melyeket sokáig nem felejtünk majd el. Christophe Carrier vezető pályatervező aztán példát is mutat a koncepcióra.

Gőzerővel készül a Skyblivion és a Skywind

Mint azt bizonyára sokan tudjátok, folyamatban van az eredeti Morrowind és Oblivion Skyrim-motorra való átültetése. A TESRenewal csapata által készített alkotásokról rendszeresen kapunk állapotjelentéseket, a legfrissebbeket csodálhatjátok meg most.

Galambként is játszhatunk a Battlefield 1 kampányában

Az egyik küldetésben egy üzenetet kell eljuttatnunk a csatatér túloldalára egy sarokba szorított egységtől. A feladatot egy galambra bízzák a katonák és a tekercs rögzítése után az állat bőrébe bújva repülünk majd a harcmező felett. Több vélemény szerint ebből az apró részletből is az látszik, hogy ezúttal az egyjátékos módra is elegendő figyelmet fordított a DICE.

Idén már nem lesz Péntek 13-a

Legalábbis ami a játékot illeti biztosan nem, a naptáram nem ellenőriztem. A Friday the 13th: The Game fejlesztője, a Gun Media tette közzé a nyilatkozatot, ami szerint 2017 tavaszánál előbb ne is reméljük, hogy megkaparinthatjuk a játékot. A jó hír viszont az, hogy az egyjátékos kampány is bekerül, igaz, csak 2017 nyarára, és eddig úgy tűnik, hogy fizetős tartalomként. A Kickstarter támogatók és az előrendelők viszont mindemellett még az idei évben részt vehetnek a bétán, sőt 4 meghívót is kapnak hozzá.

Itt az új Hitman célpont

Ügynökök és ügynökjelöltek figyelem, az új célpont nem más, mint Xander "The Fixer" Haverfoek. És senkit ne tévesszen meg a neve, nem a haverunk. Egy próbálkozás, egy esély, erről szól ez a küldetés is, és október 21-e a határidő. A hónap legvégén pedig érkezik a szezonzáró rész a Situs Inversus (egy furcsa genetikai betegség neve), ami Hokkaidóban játszódik majd és a Square Enix szerint minden szempontból magasra teszi a lécet. Jó vadászatot!

A Metro 2033 csapata még egy játékon dolgozik

A 4A Games nem is olyan rég jelentette be a VR exkluzív Antarktika 1-et, és sokan sajnálkozásukat fejezték ki, hogy a stúdió úgy tűnik nem is fog mostanában a Metro 2033 sorozattal, vagy nem VR szemüvegekhez tervezett játékokkal foglalkozni. Andriy Prokohrov a kreatív igazgató egy közleményben nyugtatott meg mindenkit, és azt is elárulta, hogy a stúdió közben még egy, nem VR-ra készülő játékon is dolgozik, hiszen az új máltai stúdióval jócskán megnőtt a kapacitásuk. Az új projektről persze még nem mondhatott semmit, de akik aggódtak, hátha jobban alszanak ezután.

És ha ugyanazt a civilizációt választanánk mindketten?

Eddig csak utalás szinten volt szó róla, de Ed Beach, a Firaxis vezető dizájnere megerősítette, hogy ugyanazon civilizációval több játékos is elindulhat az új Civben. Példának a görögöket említette, akiknél elsődlegesen Periklész vezetné népét a dicsőség felé, de az eltérő képességekkel bíró Gorgot is választhatjuk, aki egy spártai királynő. Így ugyanaz a civilizáció teljesen más útra is léphet, valamint más eszközöket tud majd bevetni a fejlődés és a világuralom érdekében.

A Watch Dogs 2 és San Francisco

Egyre gyakrabban elhangzik, hogy a videojátékok közelítenek a valóság és a valós ábrázolás felé. Nem csak a VR csodákra igaz ez, hanem az Ubisoft siker/botrány játékának második részére is, ahol a játékbéli és a valós nagyváros híres épületeit és helyszíneit vetítik egymás mellé. Úgy tűnik a készítők nem takarékoskodtak a részletgazdagsággal.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward