Aprók nagyban - 2016.10.11.

Most már a Steam egyik legrosszabbul értékelt játéka a No Man’s Sky, a DirectX 12-es Multi-GPU-t is támogatja a Deus Ex: Mankind Divided...

Aprók nagyban - 2016.10.11.

Ilyen lehetne a Grand Theft Auto V a virtuális valóságban

Arra még egy ideig várnunk kell, hogy magát a játékot is megtapasztalhassuk a virtuális valóság keretein belül, azonban az alábbi videó legalább a hangulatot átadja némileg. Ebben az élőszereplős alkotásban egyébként nem más szerepel, mint Steven Ogg, aki egyébként Trevor karakterét alakítja, és élőben sem kell túlzottan megerőltetnünk magunkat, hogy ráismerjünk.

Sikeresek voltak a Resident Evil 4-6 újrakiadásai

A Resident Evil 4 sokadjára jelent már meg újra, most éppen Xbox One-ra és PS4-re még augusztusban. De előtte júniusban jött szintén az új konzolokra a Resident Evil 5, és még előtte a hatodik rész márciusban.

És úgy tűnik, hogy az újrakiadások sikeresek voltak, a Capcom ugyanis ma arról számolt be, hogy összesen már 1,5 millió példányt kiszállítottak belőlük az üzletekbe - és akkor még nem beszéltünk a digitális eladásokról (azért nem, mert a Capcom sem beszélt róluk).

Azt viszont hozzá kell tenni, hogy a játékok ráadásul Európában még nem is jelentek meg dobozosan, csak digitálisan. A dobozos kiadásokra egészen decemberig várnunk kell.

A Grand Theft Auto és a BioShock inspirálta az HBO Westworld sorozatát

Már két rész lement az HBO által készített új Westworld című sorozatból, ami az 1973-ban ugyanezen a címen megjelent filmen alapul. Ahogy azt az HBO sorozatairól megszoktuk, a kritikai visszhang egyértelműen pozitív, és a közönség is imádja.

Most pedig a sorozatért felelős házaspár, a mára már híressé vált Jonathan Nolan és felesége, Lisa Nolan nyilatkozott kicsit az inspirációról. A Westworld ugyanis szerintük számos olyan témát tár fel, amik a videojátékokban is megtalálhatók: mégpedig, hogy valaki betartja-e a szabályokat egy virtuális világban, vagy inkább kiéli azon a fantáziáit, amiket a valódi világban nem tehet meg.

A New York Comic Con alkalmával Jonathan Nolan elmondta, hogy szerinte például a felesége a világ legunalmasabb GTA-játékosa: habár bármit ökörködhetne a virtuális városban ő inkább lassan autózik és nézelődik. "A város csodásan fest, ha egy kicsit lelassítasz és rászánod az időt" - válaszolta erre a feleség.

Jonathan Nolan ezen kívül megjegyezte, hogy sok ötletet merítettek a BioShockból is, ami szerinte az utóbbi tíz év egyik legátgondoltabb, és legköltőibb szórakoztatóipari alkotása.

Mindjárt itt van a Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience

Az Egyesült Államokban már ma, mindenhol máshol pedig két nap múlva jelenik meg a Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience, ami tulajdonképpen a Ground Zeroes és a The Phantom Pain egybecsomagolt kiadása, megspékelve az összes DLC-vel, amikből egyébként nem igazán jelent meg egy érdemleges sem a játékból.

Most már a Steam egyik legrosszabbul értékelt játéka a No Man’s Sky

Az biztos, hogy a No Man’s Sky körül nem nagyon csitulnak a botrányok. Először a játékosbázis csappant meg szinte rekord idő alatt, majd még hamis reklámozás miatt is elkezdtek vizsgálatot indítani a fejlesztő Hello Games ellen. Azonban ha tisztán a játékosok visszajelzéseit nézzük, akkor sem kapunk túlzottan vidám képet.

A No Man’s Sky ugyanis most már az egyik legrosszabbul értékelt játék a Steamen. Az anyag már több mint 71 ezer "többnyire negatív" kritikát kapott a rendszerben, amiből még az utóbbi pár hétben is több mint 5 ezer érkezett be. A Steam adatai szerint az utóbbi egy hónapban leadott értékelésekből mindössze 12% volt pozitív, összességében pedig a játék megjelenése óta ez a szám 32%.

Azonban még nem veszett el minden remény: ha egy kis pozitívumra vágytok, akkor az utolsó hírünk talán segíthet ebben az aprók végén.

Nyugati dátumot kapott a Tales of Berseria

A legendás Tales of-sorozat legújabb tagja egészen pontosan január 27-én jelenik majd meg PC-re és PS4-re a nyugati piacokon, tudtuk meg végre. Ráadásul még egy gyűjtői kiadás is érkezik, amiért 150 dollárt kell majd letennünk az asztalra.

A rajongók mindenesetre biztosan várják már, hiszen egyrészt vélhetően ismét egy minőségi részt kapnak, másrészt pedig ez lesz az első darab a sorozat 21 éves történetében, amiben mindössze egyetlen főszereplőt kapunk, aki ebben az esetben egyébként egy lány.

Már a DirectX 12-es Multi-GPU-t is támogatja a Deus Ex: Mankind Divided

A Deus Ex: Mankind Divided már korábban megkapta az eredetileg a megjelenésre beígért DirectX 12-es támogatást, és némi javítgatás után úgy tűnik, hogy az új rendermotor megfelelően működik. Most pedig még eggyel tovább lépett az Eidos Montreal csapata: bevezették a DirectX 12 által kínált Multi-GPU lehetőséget, vagyis a több videokártya egyidejű használatát.

Igaz, ez még egyelőre a végső tesztelési fázisban leledzik, így most még vagy a Steamen, vagy a játék menüjében külön engedélyeznünk kell ezt a lehetőséget. Amint azt tudjátok, a DirectX 12-es Multi-GPU lehetőséget ad arra, hogy ne csak egy gyártó kártyái működhessenek együtt, hanem akár az Nvidia és az AMD termékei is.

Amint a bétateszt véget ér, természetesen mindenki automatikusan megkapja majd a DirectX 12-es Multi-GPU-t egy újabb frissítés keretein belül.

A hétvégén indul a Call of Duty: Infinite Warfare bétája

Erre emlékeztet most minket az Infinity Ward egy új előzetessel. A béta egészen konkrétan október 14-én kezdődik, és október 24-ig tart. Az első hétvégén csak a PlayStation 4-es játékosok csatlakozhatnak be, majd a második hétvégén válik elérhetővé a teszt Xbox One-on is. Ahogy azt már korábban megírtuk, a béta egyáltalán nem lesz elérhető PC-n.

A tesztelés során három pályát és három multiplayer módot próbálhatunk majd ki, és szintén három combat rig lesz elérhető (ezek tulajdonképpen az Infinite Warfare-ben a karakterosztályoknak felelnek meg, csak itt a harci felszerelésünket módosíthatjuk).

Továbbra is dolgoznak a No Man's Sky bővítésén

A No Man's Sky-t mindenki az év egyik legnagyobb meglepetésének várta, ám ehelyett inkább csalódás lett a vége. Ráadásul a helyzeten az sem javít, hogy a fejlesztő Hello Games, és annak vezetője, Sean Murray nem nagyon hallat magáról.

Annyira nem, hogy a Sean Murray által kezelt hivatalos No Man's Sky Twitter-fiókon már két hónapja nem jelent meg új bejegyzés, ami legalábbis furcsa, amikor egy ilyen helyzetben azért igyekeznek rendszeresen kommunikálni a készítők, és megnyugtatni a közönségüket.

Szerencsére azért most egy kis nyugtatást mégis kaptunk: Paul Weir, a játék hangjaiért felelős fejlesztő elmondta, hogy Sean Murray és a Hello Games is jól van, és továbbra is dolgoznak a No Man's Sky következő nagy javításán.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward