Aprók nagyban - 2016.10.05.

Már most mozog a Wasteland 3, félórás próbaverziót kapott a ReCore, jövő héttől ingyenes a Beyond Good and Evil, és elvileg megint sok előfizetője van a WoW-nak...

Aprók nagyban - 2016.10.05.

Már most mozog a Wasteland 3

Úgy tűnik, az InXile nagyon nem nyúlt mellé a Wasteland 3-mal. Ezt onnan lehet sejteni, hogy mindössze néhány órával a közösségi finanszírozási kampány megkezdése után már összejött a 2,75 millió dolláros cél fele.

Ennek örömére pedig az InXile gyorsan jelentkezett is egy videóval, ami természetesen még csak a Wasteland 3 egy korai verzióját mutatja meg nekünk, de ebből is sok minden átjön - például a fantasztikus, havas coloradói környezet, valamint az új kameraállás a párbeszédekhez.

Félórás próbaverziót kapott a ReCore

A mai naptól kezdve fél órán keresztül ingyenesen kipróbálható a ReCore mind Xbox One-on, mind pedig PC-n. Ebbe a fél órába pedig elég sok dolog belefér: találkozunk Joule-lal, az ő robot barátjával, Mackkel, és ezt követően pont megszakad a kalandunk, amikor igazán kezdene érdekes lenni. Így kénytelenek leszünk megvenni a játékot, és ha így teszünk, akkor a próba verzióval elkezdett mentésünk érvényes lesz abban is.

Ezzel párhuzamosan a PC-s verzió egy új patch-et kapott, ami számos hibát kijavít, helyre rakja a checkpointokat, és lerövidíti a sokat szidott töltési időket is.

Kickstarteren a kutyás kooperatív játék

Aminek neve Butt Sniffin Pugs, és ez valószínűleg mindent el is mondd a játékról - habár meg kell hagyni, hogy a Goat Simulator után már semmi nem ér minket meglepetésként. A lényeg mindenesetre jelen esetben az, hogy a világot felfedezzük, preferáltan a társainkkal együtt - ezen kívül különösebb célunk vagy küldetésünk nem lesz kutyalétünk alatt.

Kutyaként kakilhatunk, pisilhetünk, szaglászhatunk, ugathatunk és hasonló dolgokat tehetünk, hogy interakcióba kerüljünk a környezetünkkel, és felfedjük annak titkait. A készítők szerint a Butt Sniffin Pugs nyíltan merít az olyan nyitott játékokból, mint az Animal Crossing és a Minecraft.

Ha mindez felkeltette az érdeklődéseteket, akkor irány a Kickstarter-oldal, ahol 60 ezer dollárt próbálnak összekalapozni az ötletgazdák.

Jövő héttől ingyenes a Beyond Good and Evil

A Ubisoft évek ünneplése természetesen folyatódik, így a Ubisoft Club tagjai október 12-től ingyenesen tölthetik majd le a Beyond Good and Evilt. Valószínűleg nem véletlen, hogy az eredetileg 2003-ban PS2-re, GameCube-ra és Xboxra megjelent anyag éppen most válik ingyenessé (korlátozott ideig), és ezzel párhuzamosan Michel Ancel éppen most kezdett el új rajzokat közzé tenni az állítólag készülő folytatásról.

Persze a Ubisoft már régóta húzza a rajongók agyát a Beyond Good and Evil 2-vel, szóval ezen a ponton azért érdemesebb inkább vaporware-ként számon tartani a játékot, mintsem egy újabbat csalódni.

130GB-ot nyom a Call of Duty: Infinite Warfare és Modern Warfare együtt

Legalábbis PlayStation 4-en mindenképp, ugyanis ez olvasható a Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition dobozának hátoldalán. Ez pedig némileg meglepő, hiszen habár manapság már nem ritkák az 50-60GB-os játékok, azért furcsa, hogy ehhez miként ad hozzá további 50-60-70GB-ot a felújított Modern Warfare. Ami így elveszi egy 500GB-os konzol tárhelyének több mint negyedét.

Mindenesetre ha azt vesszük, hogy a Modern Warfare Remastered már most elérhető verziója (a digitális előrendelők számára) 40GB-ot foglal, akkor viszonylagos biztonsággal tippelhetjük meg, hogy az Infinite Warfare nyom kerek 90GB-ot. Ami egészen durva.

De ha már itt tartunk, akkor érdemes egy szó erejéig megemlíteni, hogy a Digital Foundry készített egy összehasonlító videót a Modern Warafare eredeti (Xbox 360-as) kiadása, és az új PS4-es verzió között:

PlayStation 4-re jön a Danganronpa első két része

Habár Európában viszonylag kevesen ismerik a sorozatot, mi azért igyekszünk rendszeresen beszámolni a sorsáról, hiszen nagy rajongók vagyunk. A Danganronpa tulajdonképpen egy japán vizuális novella, ami egy rakás tinédzser történetét követi végig, akik egy iskolában ragadnak, és egyébként ki is kell nyírniuk egymást bizonyos külső hatások miatt.

A sorozat első része, a Danganronpa: Trigger Happy Havoc még 2010-ben jelent meg, majd 2012-ben érkezett a Danganronpa 2: Goodbye Despair. Mindkettő először PSP-re és PS Vitára látott napvilágot, majd mostanában kaptak PC-s portokat. Hamarosan azonban mindkettő felújított verzióban lesz elérhető PS4-en, mind dobozos, mind pedig digitális formában - és igen, Európában is.

Jövő év elején kibővül a Darkest Dungeon

Nem olyan rég jelent meg hivatalosan is a Steam Early Access rendszeréből kilépve a Darkest Dungeon, de hamarosan már új tartalmat is várhatunk. A készítők ugyanis most jelentették be, hogy 2017 elején rajtol a Crimson Court néven futó DLC, aminek a tartalmat egyelőre ismeretlen, mindössze annyit tudni, hogy PC-re, Mac-re, Linuxra, PS4-re és PS Vitára egyszerre érkezik.

Ezen kívül az egyetlen ismert anyag a kiegészítővel kapcsolatban az alábbi rajz:

Launch trailert kapott a Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration

Vagy másik nevét a PS4-es Rise of the Tomb Raider, ami olyan extrákkal érkezik, mint a korábbi részekből átvett Lara modellek, a horda mód, a VR-t is támogató egyjátékos küldetés, és persze az össze korábban megjelent DLC. Egyébként azt is meg kell jegyezni, hogy a VR-on kívül az összes új tartalom meg fog jelenni PC-re és Xbox One-ra is, ráadásul a szezonbérleteseknek ingyen.

Most akkor mennyi a World of Warcraft előfizetőinek száma?

Nos, ez az, amit valószínűleg soha nem fogunk már pontosan megtudni, habár most úgy gondolhattuk, hogy mégis. Tom Chilton, a játék vezető dizájnere ugyanis egy lengyel játékmagazinnak nyilatkozva azt mondta, hogy a Legion kiegészítő után 10,1 millióra ugrott vissza az előfizetők száma, és ez akár elérheti a 12 milliót is a közeli jövőben. Chilton szerint bőven van hely a fejlődésre, hiszen összesen 100 millió World of Warcraft account létezik a világban.

Igen ám, de ezt követően a Blizzard rögtön nekiállt cáfolni. A cég hivatalos nyilatkozatban közölte, hogy már több mint egy éve nem közöl előfizetői adatokat, és nem is tervez a jövőben. Ezzel együtt pedig azt mondta a vállalat, hogy Chilton szavait vélhetően félreértette a lengyel újságíró, ugyanis az úriembernek egyáltalán nem állt szándékában előfizetői számokról beszélni.

A Blizzard legutóbb akkor beszélt hivatalosan a World of Warcraft előfizetőiről, amikor tavaly novemberben az Activision-Blizzard befektetői konferenciáján elhangzott az 5,5 milliós szám.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward