Aprók nagyban - 2016.08.29.

Először mozgásban a Battlefield 1 Rush módja, közvetlenül Facebookra streamelhetjük a Blizzard-játékokat, Jobb Wi-Fi egységgel érkezik a vékony PlayStation 4...

Aprók nagyban - 2016.08.29.

Így működhetnek a Ninteno NX lecsatolható kontrollerei

Körülbelül egy hónapja a Digital Foundry szivárogtatta ki, hogy a Nintendo NX ténylegesen egy hibrid konzol lesz, ami alapvetően egy hordozható masina, ám hazaérve bedokkolhatjuk a teljes tévés élményért.

Már akkor is írtunk róla, hogy a beszámolók szerint a hordozható konzolhoz két oldalról lehet majd csatlakoztatni egy-egy kontrollert, és úgy tűnik, hogy ez igaz is lesz. Maga a hordozható kütyü egy modern, a legfrissebb információk szerint 6,2"-es átmérőjű képernyőből áll, 720p-s felbontással. Ez az okostelefonokhoz hasonlóan támogatja a multitouch-t, azonban két oldalról rá lehet kapcsolni egy-egy olyan kontrollert, melyek leginkább a Nintendo Wii irányítóira hasonlítanak.

Ahhoz hasonlóan a Ninendo NX kontrollerei is támogatják a mozgásérzékelést, illetve a vibrációt, eltérő erősségben. Úgy tűnik, hogy a Nintendo azt szeretné, hogy bizonyos játékokban lehetőség legyen menet közben a multiplayerre - tehát például ülünk a buszon, és a barátunknak odaadjuk az egyik kontrollert, mi pedig játszunk a másikkal.

Elméletileg az utolsó patch érkezett meg a The Witcher 3-hoz

Holnap jelenik meg a The Witcher 3: Game of the Year Edition, ami a játék legújabb verzióját képviseli. Ez a legújabb verzió pedig az 1.30-as, és mivel a CD Projekt Red megígérte, hogy az alapjáték tulajdonosai semmiben nem szenvednek majd hátrányt, így ahhoz is megjött az 1.30-as patch.

Ez egyébként olyan túlságosan nagy változásokat nem hoz, de akad néhány hibajavítás a felhasználói felületen, a játékmechanizmusokban és főleg a küldetésekben - a készítők szerint végre nem lesz problémás a hírhedt Without a Trace quest sem.

Először mozgásban a Battlefield 1 Rush módja

Még a héten elindul a Battlefield 1 nyílt bétája, amiben a Sinai Desert pályán nem csak a 64 fős Conquest, de a 24 fős Rush is elérhető lesz. Utóbbi játékosszámát egyébként valószínűleg a végleges verzióban megnövelhetjük majd, de erről még nincs konkrét információnk.

Akárhogy is, erről a játékmódról kaptunk most egy friss in-game felvételt LevelCap szemszögéből, ahol láthatunk egy kört a támadók, és egy kört a védők oldaláról. Kommentár nincs, csak igazi, kemény játékmenet. A rajongók úgyis érteni fogják.

Közvetlenül Facebookra streamelhetjük a Blizzard-játékokat

Nagyobb frissítést kapott a Battle-net kliens a World of Warcraft: Legion megjelenése előtt, ami most már lehetővé teszi, hogy közvetlenül a Facebookra közvetítsük a Blizzard játékait.

Mindez egész egyszerűen Blizzard Streaming néven fut, és a kliens jobb felső sarkából érhető el a kamera ikonra kattintva. Ez azt jelenti, hogy végre egyéb programok és felszerelések nélkül közvetíthetünk rögtön a legnépszerűbb közösségi platformra, de persze ehhez (nyilvánvaló okok miatt) össze kell kapcsolnunk a Battle.net és a Facebook fiókunkat.

Az egyedüli probléma, hogy mindez Európában még nem érhető el, és jelenleg csak PC-n működik, Mac-en még nem. De elvileg mindkét dolog hamarosan megoldódik.

Jobb Wi-Fi egységgel érkezik a PlayStation 4 Slim

A vékonyított PlayStation 4 nem csak... nos... vékonyabb lesz, hanem úgy látszik, a Sony meghallgatta a rajongók siralmait, és jobb Wi-Fi vevő egységet is rakott bele. A PlayStation-konzolok esetében régóta gyenge pont (már a PS3-nál is így volt), hogy a beépített Wi-Fi csak a 2,4GHz-es tartományt támogatta, ez azonban a PlayStation 4 Slim megjelenésével megváltozik - legalábbis minden eddigi bizonyíték erre mutat.

Egyrészt említést tesz róla az új kézikönyv is, másrészt pedig az alábbi képlopat is erről tesz tanúbizonyságot. Ezen a Wi-Fi beállítások látszanak, ahol külön sorban írja ki a rendszer, hogy most éppen a 2,4GHz-es sávot használja - amit nyilván nem lenne értelme kiírni, ha nem tudna más sávot is használni. Ezen kívül azon szerencsések (és most már jó páran vannak), akik valahogy hozzájutottak egy vékony PS4-hez, arról is beszámoltak, hogy a konzol már B/G/N/AC Wi-Fi-vel érkezik.

Ilyen PC kell a Windows 10-es Halo 5 Forge-hoz

Ahhoz képest, hogy csak egy pályaszerkesztőről beszélünk, elég komoly gép kell a Windows 10-re megjelenő Halo 5 Forge-hoz. Oké, azt meg kell hagyni, hogy a Forge élőben, teljesen 3D-ben mutatja a készülő pályákat, körülbelül úgy, ahogy azt a játékban viszontlátjuk majd. Ami viszont dicséretes, hogy a Microsoft legalább megadta, hogy melyik konfiguráció milyen sebességhez és felbontáshoz lesz elég.

Ezen kívül érdemes megemlíteni, hogy az anyaghoz mindenképp szükséges a Windows 10 Anniversary frissítés. Érdekes továbbá, hogy a grafikus kártyák tekintetében csak Nvidia termékeket nevezett meg a kiadó.

Minimum

OS: Windows 10 Anniversary Edition 1607 vagy újabb

DirectX: DirectX 12

CPU: Intel Core i5 2,3Ghz, vagy ennek megfelelő AMD

GPU: GeForce 650 Ti

VRAM: 2GB

RAM: 8GB

HDD: 40GB

Ajánlott – 1080P@60FPS

OS: Windows 10 Anniversary Edition 1607 vagy újabb

DirectX: DirectX 12

CPU: Intel Core i5-3570K 3,4GHz, vagy ennek megfelelő AMD

GPU: GeForce GTX 970

VRAM: 4GB

RAM: 12GB

HDD: 40GB

Ultra – 4K@60FPS

OS: Windows 10 Anniversary Edition 1607 vagy újabb

DirectX: DirectX 12

CPU: Intel Core i7-4770K 3.4GHz, vagy ennek megfelelő AMD

GPU: GeForce 980 Ti

VRAM: 6GB

RAM: 16GB

HDD: 40GB

Két új videón a Mafia 3

Folytatódik a Mafia 3-at felvezető videók sorozata, és láthatóan bonyolódik a helyzet. Az első videóban James Ballard atya mutatkozik be, aki főhősünknek, Lincoln Clay-nek a szellemi vezetője, és egyben örökbefogadó apja is. De rajta kívül feltűnik John Donovan is, aki egy CIA-megbízott, és állandó információforrásként szolgál majd nekünk. Mindketten komoly hatással lehetnek főszereplőnkre a történet során.

A második videóban azonban már Thomas Burke, az ír maffia vezetője kerül középpontba, akinek szintén megvannak a maga motivációi arra nézve, hogy miért is áll össze Lincolnnal, aki ugyebár elsősorban az olasz maffiában szeretne leszámolni.

Nem lesz teljesen nyitott világú a Final Fantasy XV

Hajime Tabata, a Final Fantasy XV rendezője beszélt a játék világáról arra a kérdésre válaszolva, hogy az első néhány fejezethez hasonlóan az anyag többi része is a nyitott világú sémára épül-e. Nos, erre a válasz az, hogy nem, és ennek talán a klasszikus Final Fantasy-rajongói örülnek majd a legjobban.

Tabata ugyanis elmondta, hogy míg a játék első fele valójában (kvázi) nyitott világú, tehát egy nagy területen szabadon tehetünk azt, amit csak szeretnénk, addig a játék második fele tulajdonképpen lineárissá válik.

A Final Fantasy XV fokozatosan vált majd át lineárisba, ugyanis ahogy halad előre a játékos, úgy válik egyre szorosabbá a történet: "A második felvonásban már lineárisan vezetjük a történetet. Úgy gondoljuk, hogy így a játékosok nem fogják megunni a nyitott világot, és úgy élvezhetik a történetet, ahogy azt a hagyományos Final Fantasy-játékokban megszokták".

Gears of War 4 - központban a zene

A Gears of War 4 muzsikáját Ramin Djawadi szerzi, akit korábban egyébként jelöltek már Emmy- és Grammy-díjra is. Olyan játékokhoz készítette korábban a zenét, mint a 2010-es Medal of Honor, de filmes területen azért jóval menőbb: hozzá köthető a Warcraft, az Iron Man és a Pacific Rim zenéje, illetve sorozatos fronton a Game of Thrones is.

Az alábbi videó a zenei aláfestés elkészítését taglalja. Ebben Ramin Djawadi némileg belemerül abba, hogy mi inspirálta a Gears of War 4 muzsikáját: elmondása szerint a COG-hoz keverték az elektronikus témákat a nagyzenekarral, míg az ellenfeleknél jóval sötétebb muzsikát használtak.

Kivégzi két játékát a Ubisoft

A Ubisoft bejelentése szerint két játékának is vége lesz hamarosan, nem működnek majd tovább a szerverek, illetve szolgáltatások.

A Ghost Recon Phantoms egy ingyenesen játszható online lövölde, mely 2012-ben eredetileg Ghost Recon Online néven jelent meg. A játék december 1-ig lesz elérhető. A döntést a játékosok számának lassú, de folyamatos csökkenése előzte meg az utóbbi években, egészen addig a szintig, hogy havonta csak kicsivel több, mint 800 felhasználó lépett be. A stúdió közlése szerint a játék nem lett annyira sikeres, mint ahogy azt remélték, ugyanakkor megköszönték az érdeklődők eddigi támogatását. A Ghost Recon Phantoms online lesz a megadott időpontig, de a játékbeli bolt nem, Ghost Coinokat már nem lehet vásárolni, nincs visszatérítés a megmaradt egységekre és nem is lehet átváltani más játék pénzeszközére. A játékot készítő Ubisoft Singapore munkatársait más feladatokra csoportosítják át, elbocsátások nem lesznek.

Ugyancsak bezárják a szintén ingyenes Mighty Quest for Epic Lootot is, mégpedig jóval korábban, már október 26-án. A döntés okairól nagyjából ugyanazt fogalmazták meg, mint a Phantoms esetében, tehát a játék ezek szerint nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ez utóbbi szerintem sajnálatos, ugyanis egy nagyon vicces darab volt, de nincs mit tenni, a piac farkastörvényei uralkodnak.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward