Aprók nagyban - 2016.08.02.

Felkészült az Olimpiára az Overwatch, nem jó az új Ghostbusters-játék, csúszik az Outlast 2...

Aprók nagyban - 2016.08.02.

Csúszik az Outlast 2

Bár – ahogy mi is megírtuk– az indie sikerjáték Outlastfolytatása, az Outlast 2 valamikor idén ősszel jelent volna meg az eredeti tervek szerint, a készítő Red Barrels bejelentette, hogy csúszik a kiadása.

Facebookos posztjában a stúdió elmondta, hogy nem volt egyszerű a döntés, de egyszerűen nem tudták garantálni, hogy a játék elkészül majd a korábban megjelölt időpontra. Ennél sokkal több részletet nem osztottak meg a pontos okokról.

„Szeretnénk, ha tudnátok, hogy figyelünk a visszajelzéseitekre, látjuk, mennyire várjátok a játékot és mennyire törődtök a munkánkkal. Független fejlesztőként az a küldetésünk, hogy a lehető legjobb, legrémisztőbb, legkielégítőbb élményt nyújtsuk, ezért még egy kis időre van szükségünk ahhoz, hogy az Outlast 2 olyan legyen, amilyennek megálmodtuk és semmilyen kompromisszumot ne kelljen kötnünk.” – írták.

A poszt azt is megemlíti, hogy további tesztelésekre van szükség.

„Ez nem az a fajta hír, amit bármikor szívesen teszünk közzé, de teljesen elkötelezettek vagyunk az általunk épített világ és csodálatos rajongótáborunk mellett, így nem adhatunk ki tiszta lelkiismerettel egy olyan játékot, amit nem teszteltünk a legvégső határokig.” – áll a szövegben.

Az Outlast 2 a fentiek értelmében 2017 első negyedévére várható PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

Tényleg Jake Gyllenhaal lesz a The Division főszereplője

A korábbi pletykák beigazolódtak: a Ubisoft tényleg készít filmet a The Divisionből, és tényleg Jake Gyllenhaal lesz a főszereplő. Mellette pedig a női főszerepet az utóbbi időben rendkívül népszerűvé vált Jessica Chastain viszi majd.

De ez még nem minden: a két színész producerként is besegít, ugyanis a film elkészítését kettejük (külön-külön) filmgyártó cége vállalta magára. Ezzel együtt biztos nem lesz könnyű dolguk, ugyanis azt jelenleg még a Ubisoft sem tudja, hogy mégis miről kellene szólnia a filmnek.

"A The Division fertőzéssel átitatott utcái számos lehetséges történetet tartogatnak: lehet itt szerelem, veszteség, árulás és hősiesség. Arról azonban még nem tudunk beszélni, hogy a film milyen úton indul el" - szól a Ubisoft hivatalos nyilatkozata.

Felkészült az Olimpiára az Overwatch

Legalábbis nagyon úgy tűnik, mert egyelőre a Blizzard részéről nincs hivatalos nyilatkozat. Akárhogy is, jövő szerdán elkezdődik a világ egyik legnagyobb sporteseménye, amire az Overwatch a jelek szerint limitált kiadású loot boxokkal készül. Ezek a szokásoknak megfelelően új skineket, intro mozdulatokat és falfestékeket tartalmaznak.

A kiszivárgott információk szerint mindegyik Summer Games Loot Box legalább négy holmit tartalmaz, és összesen 90 különböző dolgot gyűjthetünk össze.

Továbbra sincsenek sehol a PS4-es Fallout 4 modok

Ha azt gondolnátok, hogy a rajongók elfeledték, hogy a PC-n és Xbox One-on jól működő modtámogatás nem érhető még el PS4-en, akkor nagyot tévednétek. Ők ugyanis emlékeznek, most éppen arra, hogy újabb egy hónap telt el azóta, hogy a Bethesda semmit nem hajlandó nyilatkozni az ügyben.

Ahogy arról már beszámoltunk, a modtámogatás egyáltalán nem működött jól PS4-en: a játék a PC-s textúrákat használta, ami komoly memória és -teljesítménybeli problémákhoz vezetett, ráadásul a Sony egy saját, egyéni hangformátumot használ az audio fájlokhoz, amihez jelenleg senkinek nincs hozzáférése a hivatalos kereteken kívül. Végül pedig a modok mindössze 900MB-ot nyomhattak az Xbox One-os 2GB helyett.

A mai napon több, mint egy hónapos csendet tört meg a Bethesda azzal, hogy közölte: a PlayStation 4-es modtámogatással kapcsolatos problémákat továbbra is vizsgálják, és jelenleg nem tudnak semmi továbbit mondani. Amikor pedig ezt a semmitmondó nyilatkozatot később számon kérték Pete Hines-on, a stúdió marketinges vezetőjén, ő Twitteren csak utalt arra, hogy jelenleg nem rajtuk múlik a dolog.

Nem jó a filmet kísérő Ghostbusters-játék

Az internet éppen darabokra szedi az új Szellemirtók-filmet, de nincs ez másként a megszokott Activision által kiadott kísérő játékkal sem. Azonban a mozis változattal ellentétben ennek jelen esetben egészen más okai vannak.

A Kotaku kiderítette, hogy a Ghostbusters-játékon mindössze nyolc hónapot dolgozott a fejlesztő Fireforge, ráadásul azt is rendkívül kevés pénzből (az Activison ezeket a játékokat nem a minőséggel, hanem a film hírnevének meglovagolásával szokta eladni). A stúdió résztulajdonosa egyébként a kínai óriás Tencent, akinek a csapat 11,3 millió dollárral tartozik, és további 700 ezerrel lóg más befektetőknek.

A Fireforge ugyanis rögtön csődöt is jelentett a Ghostbusters megjelenése után, így hiába dolgozott két másik projekten (amikből eddig semmit nem láttunk), ezek már sosem fognak elkészülni.

World of Warcraft: Legion - videón az újdonságok

Hat perces, viszonylag részletes videóval jelentkezett a Blizzard, melyen láthatjuk a World of Warcraft új kiegészítőjének adalékait - az instákat, a főellenségeket, a zónákat, és számos más dolgot.

Egyesül az ARK: Survival of the Fittest és az alapjáték

Mindössze pár hónapja írtunk arról, hogy Survival of the Fittest néven egy teljesen új, kifejezetten kompetitív PvP-re kihegyezett mellékágat kap az ARK. Ennek elméletileg még ebben a hónapban meg kellett volna jelennie PS4-en és Xbox One-on, azonban mindkét verzió késni fog, mégpedig nem véletlenül.

A fejlesztők ugyanis ma bejelentették, hogy egész egyszerűen nincs elég erőforrásuk ahhoz, hogy a két játékon egyszerre dolgozzanak. Éppen ezért inkább a két projektet egyesítik, és a konzolos változatokat elcsúsztatják.

Akinek azonban jelenleg le van töltve a Survival of the Fittest kliense, az továbbra is el fogja tudni érni a játékot, pontosan úgy, ahogy eddig. Ez tehát azt feltételezi, hogy az ARK-on belül továbbra is két külön entitásként létezik majd a túlélésre kihegyezett alapjáték, és a PvP-szekció.

Visszatér a Shenmue 3-ra a sorozat társrendezője

Valószínűleg a rajongók egyik legnagyobb álma teljesül, ugyanis Yu Suzuki és Keiji Okayasu újra ugyanazon a játékon dolgozik - ami ráadásul nem más, mint a Shenmue 3. Okayasu a sorozat összes részén dolgozott, és számos forrás szerint legalább akkora hatása volt a végtermékekre, mint Suzukinak. Nem csoda, hogy a sikeres Kickstarter után megpróbálták visszacsábítani az úriembert, ami szerencsére sikerült is.

A Shenmue 3-at jelenleg PC-re és PS4-re várjuk, valamikor 2017-ben.

Új írót kapott az Uncharted-film

Az Uncharted-film régóta nem halad semerre, annak ellenére sem, hogy a Sony saját filmstúdióval rendelkezik Hollywoodban, és nagyon szeretné, ha lenne ebből az egészből valami. Az egész dráma még 2010-ben kezdődött, amikor egyébként még David O. Russelt emlegették rendezőként.

Ezt követően a projekt csak késett és késett, legutóbb pedig már ott tartottunk, hogy azt sem tudjuk, ki írná és ki rendezné a filmet. Nos, most legalább történt egy előrelépés: kiderült, hogy a forgatókönyvet éppen Joe Carnahan, a Bad Boys 3 rendezője írja.

Carnahan elmondta, ideális esetben szívesen elvállalná a rendezést is, de jelenleg erre valószínűleg nem lenne ideje, és felkérést sem kapott a Sony részéről.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward