Aprók nagyban - 2016.07.21.

Késik a PS4-es Ark: Survival of the Fittest, már csak a Sonyn múlik a Rocktet League keresztplatformos multiplayere, PS4-re is jön a System Shock-remake....

Aprók nagyban - 2016.07.21.

Élőszereplős előzetesen a Mafia 3

Kicsit a Sebhelyesarcú, és kicsit a Keresztapa stílusában készült el a Mafia 3 új élőszereplős előzetese. Ebből túlzottan sokat nem tudunk meg, de legalább még tovább húzza az agyunkat a végleges megjelenésig.

Dark Souls 3 - amikor minden textúra rákká változik

A Limit Breakers névre hallgató YouTube-csatorna, akik egyben egy modder csapat is, úgy döntöttek, hogy a Dark Souls 3-ben minden egyes textúrát lecserélnek egy fekete háttér előtti rákra. Mert miért ne. Ha a HUD engedélyezve van, akkor még az is rákokból áll, mert miért ne.

Ha valakit foglalkoztat a dolog, akkor a NexusMods oldaláról letöltheti.

Késik a PS4-es Ark: Survival of the Fittest, mert...

... mert a készítők inkább az alapjátékot szeretnék előbb kiadni a konzolra. Eredetileg ugyebár arról volt szó, hogy az Ark mellékága, az Ark: Survival of the Fittes júliusban jelenik meg a Sony konzoljára, azonban közben erről letettek a fejlesztők.

Ennek az oka pedig rendkívül egyszerű: előbb inkább a fő játékot, az Ark: Survival Evolved-ot szeretnék megjelentetni a konzolra, majd ezután érkezhet a PvP-re kihegyezett mellékág.

Ezzel együtt pontos dátumot semelyik verzióra nem tudtak mondani. Az biztos, hogy a Survival of the Fittest nem jelenik meg júliusban, és az is biztos, hogy ebben a hónapban nem jön az alapjáték.

A PlayStation 4 tulajdonosai tehát továbbra is bizonytalanságban maradtak, azok után, hogy az Ark: Survival Evolved már 2015-ben megjelent PC-re, majd pár hónappal később Xbox One-ra is.

PlayStation 4-re is jön a System Shock remake-je

A System Shock remake-je nagyszerűen teljesít a Kickstarteren: átlépte a 900 ezer dolláros határt, és már több, mint 1 millió 100 ezernél jár. Egy probléma azonban felmerült: a fejlesztők a kezdetekben csak PC-re és Xbox One-ra ígérték be a játékot, azóta azonban annyi e-mailt és visszajelzést kaptak a PS4-es verzió hiányáról, hogy kénytelenek voltak valamit tenni.

És tettek is: ma bejelentették, hogy a System Shock fenti két platform mellett biztosan megjelenik majd PlayStation 4-re, és hogy már aktív tárgyalásokat folytatnak a Sonyval a részletekről.

A projekt elkészítésében olyan emberek vesznek részt, mint Chris Avellone, Jessica Johnson Kevin Manning és Dan Rubalcaba, akiknek többé-kevésbé volt beleszólásuk az eredeti verzióba is.

Gears of War 4 - új többjátékos pálya mutatkozik be

Tegnap mutattunk Nektek egy új egyjátékos felvételt a Gears of War 4 kampányából, most pedig egy új többjátékos pályával szolgálhatunk. A pálya neve Forge, és nem összekeverendő a Halo-játékok pályakészítőivel. Ez ugyanis nem egy pályakészítő, hanem egyszerűen csak egy pálya.

Leginkább a szoros közelharcra megy rá, ugyanakkor középen behatolva sikert érhetünk el, hacsak nem vadásznak ránk éppen a telepített ágyúkkal.

Suicide Squad - az utolsó trailer a Fallout 4-ben

A mai napon a Warner Bros. elérhetővé tette a Suicide Squad utolsó hivatalos előzetesét, ami természetesen eléggé ütősre sikerült. És ahogy az lenni szokott, nem kellett sokat várni arra, hogy megjelenjen az első in-game remake is, ezúttal nem a Grand Theft Auto V-ből, hanem a Fallout 4-ből. A biztonság kedvéért azért belinkeljük mindkettőt.

Rocket League - bármikor élesedhet a keresztplatformos multiplayer

A Rocket League az egyik első játék, ami teljes erővel propagálja a konzolok közötti keresztplatformos többjátékos módot. Ennek azonban vannak akadályai, jelen esetben ez az akadály pedig a Sony. A Microsoft ugyanis (meglepő módon) az elsők között engedélyezte ezt a lehetőséget, így jelenleg a Sony térfelén pattog a labda-

Most a Rocket League fejlesztői elmondták, hogy akár egy napon belül tudnák élesíteni a keresztplatformos multipalayert, ha a Sony megadná rá az engedélyt. Ez persze nem ilyen egyszerű: azt a fejlesztők is elismerik, hogy egy ekkora vállalatnál a döntéshozatal lassan megy, és hogy számos (kívülről láthatatlan) bukkanón kell keresztülmenniük.

A készítők azonban folyamatos kapcsolatban vannak a Sonyval, és szinte biztosak abban, hogy hamarosan a japánok engedélyezni fogják ezt a lehetőséget, és ezzel megszületik az első ténylegesen keresztplatformos multiplayer játék.

Húsz percen át mozog a Rise of the Tomb Raider kooperatív módja

Ahogy azt tegnap megírtuk, a PlayStation 4-re megjelenő Rise of the Tomb Raider kap egy saját kooperatív módot is - többek között. Most több mint húsz percen keresztül meg is tekinthetjük, hogy mi lesz ennek a lényege, az IGN-nek köszönhetően.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward