Aprók nagyban - 2016.06.27.

Új kezelőfelület fogja össze a Battlefield-játékokat, így néz ki a Game of Thrones-témájú Xbox One, hamarosan megjelenik az öt éve készülő Skyrim mod...

Aprók nagyban - 2016.06.27.

Dátumot kapott a Minecraft-film

Ahogy a Warcraft-film lekéste a World of Warcraft népszerűségének csúcsát, és ahogy az Assassin Creed-film is azután fog megjelenni, hogy a sorozat már leélte a jobb éveit, vélhetően ez lesz a helyzet a Minecraft esetében is. Habár nem biztos, elvégre a játék felhasználói bázisa még mindig folyamatosan növekszik.

Akárhogy is, a Mojang operatív igazgatója, Vu Bui ma bejelentette, hogy továbbra is dolgoznak a filmen, és már egy konkrét dátumot is kitűztek a bemutatóra... ami nem mostanában lesz. Hanem konkrétan 2019. május 24-én.

Vu Bui szerint ennyi időre van szükségük ahhoz, hogy "a film teljesen király legyen".

Így néz ki a Game of Thrones-témájú Xbox One

Vasárnap este lezárult a Game of Thrones tévésorozat aktuális évada, így a Microsoft úgy döntött, hogy érdemes lenne kiadni néhány konzolt, amiket teljesen átalakítottak a témának megfelelően. Azt azonban már nem gondolták sajnos, hogy ezt világszinten elérhetővé kéne tenni, így az Iron Man-témájú Xbox One-hoz hasonlóan csak Franciaországban érhető el, ráadásul ott sem lehet megvenni, hanem különböző versenyeken lehet megnyerni.

Új kezelőfelület fogja össze a Battlefield-játékokat

Habár a DICE jelenleg keményen dolgozik a Battlefield 1-en, szerencsére annyi energiája még maradt a csapatnak, hogy a korábbi részek tulajdonosainak is kedvezzenek egy kicsit. Konkrétan arról van szó, hogy készítettek egy kezelőfelületet, ami a tervek szerint egységesen összefogja majd a Battlefield 4-et, a Battlefield Hardline-t és a Battlefield 1-et.

A DICE célja az volt, hogy kényelmesen tudjunk együtt játszani a barátainkkal - így például már egy meccs elkezdése előtt alakíthatunk majd squadokat, és ezt a squadot aztán vihetjük magunkkal a játékok között.

És utóbbit szó szerint kell érteni, ugyanis ez a kezelőfelület lehetőséget ad arra, hogy a fentebb említett három játék között gond nélkül ugráljunk, ha éppen olyan játékmód vagy pálya kerül elő, ami nekünk tetszik.

Mindezt jelenleg egy szűk réteg számára bocsátotta ki tesztelésre a DICE, de a következő egy-két hónapon belül elvileg mindenki megkapja majd.

Hamarosan megjelenik az öt éve készülő Skyrim mod

Igen, az Enderal kereken öt éve készül, és valójában egy teljes konverzióról van szó, ami a The Elder Scrolls 5: Skyrimre épül. A mod tervezését már azelőtt elkezdték, hogy a Skyrim egyáltalán megjelent volna, és az egészet 14 ember hozta össze, a munkát pedig Münchenből koordinálták.

A készítők ígérete szerint az Enderal jóval mélyebb, filozofikusabb történettel rendelkezik, mint az alapjáték, ami komolyan belemerül olyan kérdésekbe, mint a pszichológia és a vallás. Kikerült azonban az alapjáték szintek szerinti skálázódása, valamint a fejlődési rendszer helyét is átveszi egy, a hagyományosabb szerepjátékokra jellemző szisztéma.

Az Enderal német verziója július 1-jén jelenik meg, az angol változatra pedig további egy-két hetet kell majd várnunk.

A teljes Telltale-féle Batman befejeződik idén

A Telltale ugyan jellemzően egyre pontosabbá válik az egyes epizódok megjelenésével, késések viszont még mindig előfordulnak. A Batmannél már nem nagyon lesz ilyen, jelenleg legalábbis ez a stúdió terve.

A Telltale ugyanis most azt mondta, hogy mind az öt epizódot meg szeretnék jelentetni még idén, tehát legkésőbb december 31-ig. Mindez persze nem egyszerű kihívás, hiszen az egyes részeket nem előre készítik el, hanem folyamatosan dolgoznak rajtuk.

Azt továbbra sem tudni biztosan, hogy a Batman-sorozat mikor indul el, de a jelenlegi információink szerint vagy júliusban, vagy augusztusban. Onnantól kezdve pedig körülbelül egy hónap áll a stúdió rendelkezésére minden egyes epizódra.

Dátumot kapott a csak bossharcokból álló Furi

A Furi annak idején a bejelentésekor azért maradt meg az emlékezetünkben, mert a készítők azt ígérték, hogy az egész játék kizárólag bossharcokból fog állni. A játék viszonylag egyszerű: főhősünk vissza akarja nyerni a szabadságát, és ehhez mindenféle csúnyaságot kell legyőznie.

A mozgáskultúránk kimerül a vágásban, védésben, lövésben és kikerülésben, azonban mint minden hasonlóan egyszerűnek tűnő anyagban, itt is azon lesz a lényeg, hogy ezeket hogyan tudjuk használni - és milyen időzítéssel.

Most azt is megtudtuk, hogy a Furi július 5-én jelenik meg PS4-re és PC-re (utóbbi a Steamen), és 24,99 euróba fog kerülni.

Regények magyarázzák el a Mass Effect Andromeda előzményeit

Ahogy arról már többször beszámoltunk, a Mass Effect Andromeda egy teljesen új történet lesz, egy teljesen új galaxisban - még az előző trilógiában meghozott döntéseink sem fognak számítani.

Ezzel együtt biztosan történtek fontos dolgok a trilógia befejezése, és az új sorozat elkezdése között. Ezt a készítők egy regénysorozat útján szeretnék bemutatni, melyek közül az első már idén augusztusban meg is jelenik. Jelenleg összesen négy könyvet terveznek, melyek közül kettő még idén napvilágot lát a Mass Effect Andromeda megjelenése előtt, kettő pedig jövőre érkezik - egy márciusban, egy pedig májusban.

Jelenleg még nem teljesen tiszta, de könnyen lehet, hogy az utóbbi kettő már a Mass Effect Andromeda utáni történéseket meséli majd el, esetleg vezeti át a történetet a folytatásba.

Megjelenés előtti traileren a The Division Underground DLC

Holnap jelenik meg a The Division első fizetős tartalma, az Underground néven futó DLC, valamint mellé az 1.3-as patch. Ahogy arról már az E3 alatt beszámoltunk, ezúttal mélyen behatolunk majd New York alagútrendszereibe, kapunk egy új raidet, új küldetéseket, és persze fegyvereket és felszereléseket. A legfontosabb újítást azonban a véletlenszerűen generált városi dungeonök jelentik.

Szabad űrharcok a Call of Duty: Infinite Warfare-ben

A Call of Duty-sorozat mindig is arról volt híres, hogy alaposan megtervezett, lineáris pályákra épült. Az Infinite Warfare mindezt áthelyezi egy sci-fi környezetbe, de alapvetően mindenki pontosan ugyanazt várja játékmenet tekintetében, mint korábban.

A Sony E3-as konferenciáján bemutatott demóban azonban emberünk látszólag szabadon repkedett az űrhajóval. A nép erre azt gondolta, hogy ezek a szekvenciák biztosan előre rögzített pályákon működnek, vagyis egyáltalán nincs szabad mozgásunk.

Most azonban több bennfentes forrás is arról beszélt, hogy ennek az ellentéte az igaz: az Infinite Warfare-ben igenis szabadon irányíthatjuk majd az űrhajónkat azokon a pályákon, melyeknek ez a célja. Ez pedig azt jelentené, hogy most először kapunk teljes kontrollt egy jármű felett azóta, hogy a sorozat elhagyta a második világháborút.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward