Aprók nagyban - 2016.06.22.

Nem sült el jól az Overwatch egyik funkciója, nem indul jól a Mighty No. 9, a lelőtt Star Wars-sorozat inspirálta az új God of Wart...

Aprók nagyban - 2016.06.22.

Nem sült el jól az Overwatch egyik funkciója

Az Overwatch rendelkezik egy olyan funkcióval, amivel bejelölhetünk egy játékost arra, hogy a többiek kerüljék el - ez az "avoid this player". Ezt alapvetően arra találta ki a Blizzard, hogy olyan játékosokat jelöljünk meg vele, akik esetleg abuzálják a többieket, és kellemetlen velük egy mérkőzésen lenni.

Mondani sem kell azonban, hogy a felhasználói bázis elkezdte rosszul használni a funkciót, és azokat jelölték be, akik túl erősek voltak. Éppen ezért Jeff Kaplan, az Overwatch vezető dizájnere azt nyilatkozta, hogy ezt a funkciót a jelen formájában beszüntetik, ugyanis komoly negatív hatással volt a matchmaking rendszerre is.

Szerinte a rendszert a lehető legjobb szándékkal tervezték meg, de végül nem megfelelően sült el, így talán a jövőben visszatérhet még valamilyen formában, de a jelenlegi verzióban semmiképpen sem.

Megjelenés előtti előzetesen a Deadlight: Director's Cut

A Deadlight nem éppen mai gyerek: egészen konkrétan 2012-ben jelent meg PC-re és Xbox 360-ra, most azonban a "rendezői változat" már elérhető PS4-re és Xbox One-ra is. Ezek a verziók 1080p-ben futnak, és alapból tartalmazzák a Survival Arena módot, ami leginkább a túlélésre koncentrál.

Nem indul jól a Mighty No. 9

A Mighty No. 9-et a Mega Man szellemi örököseként harangozta be Keiji Inafune, azonban egyelőre úgy tűnik, hogy komoly problémák vannak a játék körül. A beszámolók szerint a Kickstarter-támogatók többnyire a rossz kódokat kapták meg (nem a megfelelő platformra), és az anyag Xbox 360-as változatát elhalasztották az utolsó pillanatban anélkül, hogy erről bárkit értesítettek volna.

Mindez amellett, hogy a kritikusok sem fogadták kitörő lelkesedéssel a játékot, elég nagy felháborodást váltott ki. A készítők azt mondják, hogy minden partnerükkel (például a Humble Bundle-lel is) folyamatosan kapcsolatban állnak, és megpróbálják rendezni a problémákat, ez azonban hosszabb időbe is kerülhet, főleg a PlayStation-platformokon.

A Steamen elvileg nagyjából rendben vannak a dolgok, de a többi platformon a következő hetekben még akadhatnak problémák.

A lelőtt Star Wars-sorozat inspirálta az új God of Wart

Az biztos, hogy az új God of War olyan irányba viszi el a sorozatot, amire korábban nem számítottunk. A rögzített kamerás szeletelés helyett kapunk egy olyan akciójátékot, ahol viszonylag szabadon tevékenykedhetünk a pályán, ráadásul a főszereplő mellett ott van a fia is, akit folyamatosan tanítgat.

De azt tudjátok, hogy mindehhez honnan jött az inspiráció? Nos, ha nem, akkor nem hibáztatok senkit. Cory Balrog, a játék vezető fejlesztője ugyanis ma elmondta, hogy miután elhagyta a Sony Santa Monica stúdiót, egy ideig a Lucasfilmnél dolgozott, ahol betekinthetett a soha el nem készült forgatókönyvekbe.

Balrog elmondása szerint a soha el nem készült sorozatban az Uralkodót egy szimpatikus figurának állították be, akit valójában a párja, egy jelenleg ismeretlen nő vitt el a rossz útra. Szerinte a nő rombolta le az Uralkodó személyiségét, és az ő következtében történt meg mindaz, amit a filmekből ismerünk, és az Uralkodó szinte szimpatikus lett a végére.

Innen jött az az ötlet, hogy egy olyan brutális karakter is lehet szimpatikus, mint Kratos, és az új rész teljesen erre épül.

Nem lesz rövidebb a PlayStation 4 életciklusa

Sokakban felmerült mostanában a kérdés, hogyha megjelenik a PlayStation 4 NEO és az Xbox Scorpio, akkor vajon a jelenlegi generáció élettartama lerövidül-e. Nos, a Sony szerint egyértelműen az a válasz, hogy nem.

Shuhei Yoshida, a PlayStation stúdióinak vezetője arról beszélt ugyanis, hogy az új PlayStation 4 valójában még mindig egy PlayStation 4, a kettő együttműködik, és éppen ezért nem beszélhetünk az életciklus lerövidüléséről.

Ezzel együtt Yoshida továbbra sem volt hajlandó elárulni részleteket a PlayStation 4 NEO-ról, mint ahogy nem teszi azt egyik vezetőségi tag sem. A Sony egyértelműen olyan játékokra vár, amivel meg tudja mutatni a NEO erejét és képességeit.

Civilization VI - nagydarab városok

A Civilization VI egyik újdonsága, hogy a városaink már nem csak egy mezőt foglalnak el, hanem terjeszkednek is, így egész szép méretűre nőhetnek. Nyilván nem mindegy a terjeszkedéskor, hogy milyenek a környezeti adottságot, illetve azt is figyelembe kell vennünk, hogy városaink külső részeinek vélhetően a védelmet kell majd szolgálniuk,

Megjelent a Hotline Miami 2 teljes pályaszerkesztője

Ha esetleg a Hotline Miami 2: Wrong Number nem lett volna elég, akkor örömhírrel szolgálhatunk: a pályaszerkesztő végre kikerült a bétából, és most már bárki számára hozzáférhető.

"Köszönjük a türelmet és a sok segítséget, amit a Hotline Miami 2 pályaszerkesztőjének elkészítésekor nyújtottatok nekünk. A visszajelzések és a rajongók támogatása nélkül mindez nem jöhetett volna létre. Úgyhogy most légyszi menjetek, és készítsétek el a harmadik részt" - nyilatkozták a fejlesztők.

Ami nem is véletlen, hiszen jelenleg több, mint 677 egyjátékos pálya, és 98 kampány érhető el a Steam Workshop keretein belül, szóval a rajongókat annyira nem kell buzdítani.

Launch traileren a Resident Evil: Umbrella Corps

Habár az E3-as Resident Evil 7 hírek némileg elnyomták a most megjelent Umbrella Corps-ot, azért érdemes megemlékezni róla, hogy egyrészt megjelent az anyag, másrészt pedig már teszteljük is.

A végleges rendszerkövetelmények a következők szerint alakulnak:

Minumum

Operációs rendszer: Windows 7 (SP1) / Windows 8.1 / Windows 10 (64-bit)

Processzor: Intel Core i3-4160 @ 3,6 GHz vagy jobb

Memória: 4 GB RAM

Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 460 vagy jobb

DirectX 11

Szélessávú internetkapcsolat

Merevlemez: 13 GB szabad hely

Hangkártya: DirectSound-kompatibilis

Ajánlott

Operációs rendszer: Windows 7 (SP1) / Windows 8.1 / Windows 10 (64-bit)

Processzor: Intel Core i7-4790 @ 3,20 GHz vagy jobb

Memória: 6 GB RAM

Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 760 vagy jobb

DirectX 11

Szélessávú internetkapcsolat

Merevlemez: 13 GB szabad hely

Hangkártya: DirectSound-kompatibilis

Brutális pénzért adták el a Clash of Clans fejlesztőit

A kínai internetes óriás, a Tencent egészen döbbenetes, mintegy 8,6 milliárd dollárért vásárolta fel a finn fejlesztők 84%-át. A Clash of Clans készítőinek korábbi tulajdonosa egyébként a japán SoftBank Group volt, de nyilván a megfelelő mennyiségű összegért hajlandóak voltak lemondani a tulajdonrészükről.

Ez az összeg egyébként felülmúlja azt az 5,9 milliárdot, amit az Activision Blizzard költött a King Digital Entertainment megvásárlására - akkor a Candy Crush készítői értek meg ennyi pénzt a kiadónak.

A Supercell egyébként 190 alkalmazottat foglalkoztat, és hamarosan vélhetően kiderül, hogy megérte-e a felvásárlás.

...és végül: ma lett 20 éves a Quake!

Bizony, két évtizedes az id software játéka, ami nagyon hamar a toplisták élére került anno. Boldog szülinapot neki!

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward