Aprók nagyban - 2016.04.07.

Júliusra csúszik a Resident Evil: Umbrella Corps, 18 percen át mozog a Total War: Warhammer, talán mégsem veszik el a Fable Legends...

Aprók nagyban - 2016.04.07.

PlayStation VR-ra is megjelenik a The Assembly

Azt már egy ideje tudjuk, hogy készül a The Assembly, de most már azt is, hogy valamikor a nyár folyamán megjelenik HTC Vive-ra és Oculus Riftre. A készítők elárulták, hogy a PlayStation VR megjelenése után ott is lehet majd számítani a játékra.

A The Assembly egy különleges szervezetről szól, akik a nevadai sivatag alatt végeznek titkos kísérleteket. Érdekesség, hogy a történetet két karakter szemszögéből mesélik el, akik között folyamatosan vált majd a játék.

Júliusra csúszik a Resident Evil: Umbrella Corps

Oké, valószínűleg nem lesz egy kifejezetten jó játék, az eddigi anyagok alapján a középkategóriát képviseli majd, de mivel Resident Evilről van szó (habár a sorozat hagyományait felrúgva egy online kompetitív shooter készül), azért foglalkozunk vele.

A Capcom bejelentette, hogy az eredetileg májusra tervezett megjelenés elcsúszik egészen június 21-ig, amikor is PC-re és PS4-re érkezik majd meg az anyag. A fejlesztők szerint további idő szükséges az optimalizáláshoz, és a játékmenet egyensúlyának javításához, így végső soron mindenki jobb élményben részesül majd.

18 percen át mozog a Total War: Warhammer

Az új játékmenet-videó egyetlen szépsége, hogy a központjában az a Chaos Warriors frakció áll, akivel csak akkor játszhatunk, ha előrendeltük a játékot, vagy a megjelenés után megvettük a DLC-t. Ugyebár ez volt a legelső eset, hogy a Total War: Warhammer alaposan felháborította a rajongókat, és felvetette a kérdést, hogy meddig fajulhat még a DLC-k helyzete.

A fejlesztő Creative Assembly azonban igyekezett hangsúlyozni, hogy a Chaos Warriors ettől függetlenül is feltűnik a játékban, és ahhoz nem kell megvennünk a DLC-t, vagy előrendelnünk az anyagot, hogy ellenük játszhassunk adott esetben. Mondhatjuk, hogy sovány vigasz, ettől függetlenül viszont a játék jól néz ki.

Nyáron jön a Rocket League dobozos verziója

A Rocket League hatalmas sikertörténet, ami vélhetően csak folytatódni fog a dobozos megjelenéssel. A fejlesztő Psyonix elmondta, hogy a boltokban megjelenő verzió alapból Collector's Edition néven fut majd, és rögtön benne lesz minden korábbi kiegészítő, ami eddig elérhető a játékhoz.

Ezen kívül négy vadonatúj jármű lesz hozzá, amik a digitálisan terjesztett változatokban még nincsenek benne. A Rocket League: Collector’s Edition június 24-én jelenik meg a boltokban PS4-re és Xbox One-ra, PC-s verzióról egyelőre nincs hír, de vélhetően nem is annyira indokolt.

Holnap kezdődik a Battleborn nyílt bétája

Ez pedig természetesen azt jelenti, hogy mindenki részt vehet a tesztelésben. A játékmenet mellett a fejlődési rendszert is szeretné a nagyközönséggel kipróbáltatni a Gearbox, így a játék három fejlődési útvonalán is elindulhatunk. Ezen kívül részt vehetünk két kooperatív történeti küldetésben, illetve kipróbálhatunk két kompetitív többjátékos pályát.

Fontos azonban megjegyezni, hogy holnaptól csak a PS4-es játékosok kezdhetik meg a tesztelést, PC-n és Xbox One-on egészen április 13-ig kell majd várnunk. Akárhogy is, a Gearbox úgy gondolta, hogy az alábbi előzetest mindenképpen látnunk kell, mielőtt beleugrunk a bétába.

Talán mégsem veszik el a Fable Legends?

Nagyon szomorúak voltunk, amikor megtudtuk, hogy a Microsoft be akarja zárni a Lionhead stúdiót, és végleg lelőni az egyébként már közel egy éve bétatesztelt Fable Legends játékot. Most azonban több belsős csapattag névtelenül úgy nyilatkozott az MCV-nek, hogy a játék valamilyen formában mégis megmenekülhet.

A források szerint a Lionheadnél dolgozó külsősök már mind leléptek, azonban a Microsoft már egy ideje tárgyalt arról a megmaradt belsős tagokkal, hogy valamilyen formában mégis be kellene fejezni a Fable Legends fejlesztését.

A nyilatkozók szerint jelenleg még az a verzió állhat fenn, hogy a brigád magja független stúdióként készíti el a játékot, azonban nem a jelenlegi formájában, hanem a meglévő munkát felhasználva inkább átalakítanák az egészet egy hagyományos, egyjátékos szerepjátékká, a Fable korábbi részeihez igazodva.

Dátumot kapott a The Banner Saga 2

A viking klánok rajongói örülhetnek, a fejlesztők ugyanis megerősítették, hogy április 19-én megjelenik a The Banner Saga 2. A történet ott folytatódik, ahol az előző abbamaradt, és minden mentésünket átvihetjük az új részbe.

A megjelenés közeledtére való tekintettel még egy friss előzetest is kaptunk:

Konzolokra jön a Dear Esther

Az Everybody’s Gone to the Rapture fejlesztőinak korábbi játéka, a Dear Esther eddig csak PC-n volt elérhető, ez azonban hamarosan megváltozik. Megjelenési dátum egyelőre nincs, a fejlesztők még csak arról beszéltek, hogy valamikor a nyár folyamán érkezhet a játék Xbox One-ra és PS4-re.

Az viszont biztos, hogy a játékmenet (sétálás) átesik kisebb-nagyobb csiszolásokon, és alapból tartalmazni fogja ez a kiadás a fejlesztői kommentárt is. Ne felejtsük el, hogy a Dear Esther eredetileg 2012-ben jelent meg a Steamen, szóval jelen esetében tényleg igaz a "jobb később, mint soha" jelmondat.

Új alcímet kapott az Attack on Titan játék

Az Attack on Titan rendkívül népszerű anime, így nem csoda, hogy a Koei Tecmo le is csapott a jogokra, és játékot készít belőle. A kiadó most bejelentette, hogy a megjelenésre augusztus 26-án számíthatunk PS4-en, Xbox One-on, PC-n, PS3-on és PS Vitán, habár dobozos formában csak Xbox One-ra és PS4-re érkezik.

Ezen kívül a játék alcímet is kapott, így most már úgy kell szólítani, hogy Attack on Titan: Wings of Freedom.

Csúnya beszéd és vér ellen is véd a Gears of War 4

Rod Fergusson, a Gears of War 4 fejlesztéséért felelős nagyfőnök, és az eredeti Gears-sorozat producere elmondta, hogy a klasszikus részekhez hasonlóan az újban is ki lehet majd szűrni a csúnya beszédet és a túlzott vérengzést.

Fergusson elmondása szerint mind a káromkodás, mind pedig a vérengzés fontos egy ilyen játékban, és mivel a korhatár-besorolással igazából nem kell foglalkozniuk, mindkettő töméntelen mennyiségben jelen van a Gears of War 4-ben, csak úgy, mint korábban.

A túlzott brutalitást egyszerűen grafikai úton távolítják el a megfelelő szűrő bekapcsolása esetében, míg a káromkodások helyett finomabb szavakat használnak majd, ahelyett, hogy kisípolnák azokat.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward