Aprók nagyban - 2016.03.30.

Elérhető a Star Wars: Rogue Squadron 3D a Steamen, demót kapott az Unravel, nagyobb csapat dolgozik a Titanfall 2-n...

Aprók nagyban - 2016.03.30.

Elérhető a Star Wars: Rogue Squadron 3D a Steamen

A legendás Factor 5 fejlesztőcsapat által készített első PC-s Rogue Squadron a mai naptól kezdve elérhető Steamen. Miután a Disney megvásárolta a LucasFilmet, elkezdte leporolni a régebbi Star Wars-játékokat, és újra megjelentetni azokat több platformon is, így például a Valve rendszerében.

A játék a mai napig fantasztikus élményt nyújt, egyedül azt sajnálhatjuk, hogy a két folytatás a Rogue Squadron 2 és 3 már csak GameCubre-ra jelent meg. Vigyázat, a játék nagyon sokat foglal, kereken 168MB-ot!

Elhagyja a free-to-play játékokat American McGee stúdiója

Mióta American McGee elköltözött Kínába, és ott alapította meg saját stúdióját, a Spicy Horse-ot, vegyes sikereknek örvend. Hiába volt jó játék például az Alice: Madness Returns, McGee és brigádja leginkább az ingyenesen játszható címekkel próbált hódítani, többnyire mobilos platformokon.

McGee azonban a minap arról beszélt a NeoGAF-on, hogy a free-to-play piac rendkívül telítetté vált, ahol brutális versengés alakult ki, amit hosszú távon nem tud tartani egy ilyen kis stúdió. Éppen ezért a Spicy Horse nem csak, hogy abbahagyja a free-to-play játékok fejlesztését, de ezzel párhuzamosan leépítéseket is hajt végre, amíg kitalálják, hogy mihez kezdenek legközelebb. A megmaradt csapat egy része az eddig megjelent címeiket támogatja majd, a többiek pedig elkezdenek új prototípusokon dolgozni.

TimeSplitters 2 a Homefront: The Revolutionben

Habár a béta alapján nem tűnt valami jó játéknak a Homefront: The Revolution, egy dologért talán mégis érdemes lesz belevetni magunkat. Az egyik pályán találhatunk ugyanis egy arcade gépet, amin végigtolhatjuk az eredeti PS2-es TimeSplitters 2 első két pályáját.

De hogy kapcsolódik a TimeSplitters a Homefronthoz? Nos, a játékot a Deep Silver Dambuster készíti, ami ugyebár a Crytek angliai stúdiójának maradékából állt össze. A Crytek angliai stúdiója viszont a Free Radical Design átnevezéséből született, akik az eredeti két TimeSplitters-részért voltak felelősek.

Demót kapott az Unravel

Az Electronic Arts úgy gondolta, hogy többen kapnának kedvet Yarny csodás kalandjaihoz, ha előtte egy kicsit kipróbálhatnák.

Éppen ezért a mai naptól kezdve elérhető az Unravel demója PC-n, Xbox One-on és PS4-en, amiben a első pályát tolhatjuk végig.

Végre dátumot kapott a Shadow of the Beast

Már nem is emlékszem, mikor jelentették be, hogy készül a Shadow of the Beast kizárólag PS4-re. A klasszikus amigás játék szellemi örököse most végre dátumot kapott, és már nem is kell rá sokat várni: május 17-én megvásárolhatjuk!

A készítők kikötötték, hogy 1080p-ben és 60fps-sel fog futni, ez ugyanis alapvető fontosságú a játék által használt harcrendszer tökéletes működéséhez. Ez a harcrendszer pedig a teljes precizitásra és időzítésre épül. Azt már csak én teszem hozzá, hogy az animációk döbbenetesen jónak tűnnek.

Nagyobb csapat dolgozik a Titanfall 2-n

Miután az Infinity Wardból kivált tagok megalapították a Respawn Entertainmentet, a nagyfőnök Vince Zampellának beletelt pár hónapba, mire felépítette a csapatot. Végül a brigád nagyjából 70 főnél állt meg, az első Titanfallon ennyien dolgoztak. Ez ugyan elsőre kevésnek tűnhet a mai AAA-kategóriás játékok világában, de például a Call of Duty: Modern Warfare 2-n is szinte pontosan ennyien tevékenykedtek, és abban még egyjátékos kampány is volt, szemben a Titanfallal.

Akárhogy is, a folytatáson már most 90-en dolgoznak, tehát a csapat nagyjából 30%-kal nagyobb, mint az előző rész esetében. Ez vajon elég lesz ahhoz, hogy több tartalmat kapjunk? A Respawn egyébként a következő időszakban áll át arra, hogy két különálló csapattal dolgozik majd két külön játékot. Azt már tudjuk, hogy a második csapatot a God of War 3 vezető fejlesztője, Stig Asmussen irányítja, és egy egyelőre bejelentetlen TPS akciójátékot kalapálnak.

Mirror’s Edge Catalyst - a város és a történet

Biztosak vagyunk benne, hogy egy jelentős rajongói tábor várja már a Mirror’s Edge Catalyst megjelenését, így minden újabb fejlesztői napló kifejezetten érdekes lehet. Ez az új pedig duplán az, ugyanis a készítők arról beszélnek benne, hogyan alakították ki a főszereplő Faith háttértörténetét, hogyan építették fel a várost, és hogyan próbálták elkapni a város éjszakai életének hangulatát.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward