Aprók nagyban - 2016.03.18.

130 óra alatt kimaxolták a The Divisiont, ingyenesen elérhető az első Serious Sam motorja, rászabadult a nép a PlayStation Camerára és a Move-ra...

Aprók nagyban - 2016.03.18.

Most akkor mit is gondol a Sony az Xbox és a PlayStation közti multiplayerről?

Pár napja írtunk róla, hogy a Microsoft azt szeretné, ha nem csak az Xbox One és a PC között működne a keresztplatformos többjátékos móka, hanem azt is, ha az Xbox Live játékosai összekapcsolódhatnának akár más konzolok felhasználóival is. Akkor a Sony csak egy rövid közleményben reagált a dologra, amiben igazából sem egyértelmű negatív, sem pedig pozitív választ nem adott.

Éppen ezért az Eurogamer úgy döntött, hogy direktben rákérdez a témára Shuhei Yoshida mesternél, a Sony belsős stúdióinak vezetőjénél. Yoshida először szimplán csak a konzolok és a PC közti multiplayert vette elő, amire most láthatóan ráfekszik a Microsoft, azonban elmondta, hogy ők ezt már régóta csinálják PS2, PS3, PS4 platformok és a PC között, legutóbb például a Rocket League és a Street Fighter V voltak ilyen címek.

De mi a helyzet a PlayStation és az Xbox között. Yoshida erre azt mondta, hogy a PC-vel egyszerűbb a helyzetük, hiszen egy nyitott platformról van szó, míg két zárt platformot összekötni már nehezebb, és először együtt kell működniük a fejlesztőkkel és kiadókkal, hogy kiderüljön, ők mit is akarnak.

Végül aztán elmondta a lényeget: "Először meg kell vizsgálnunk a technológiai oldalát, de lehet, hogy ez lenne a legkönnyebb része. Meg kéne néznünk a szabályozással kapcsolatos problémákat, és az üzleti érdekeket is" - mondta, viszonylag egyértelművé téve, hogy nem a technológián múlik, hanem azon, hogy a Sonynak (és a Microsoftnak) megéri-e.

130 óra alatt kimaxolta a The Divisiont

A Chaos 3SK néven futó játékos egy héttel a The Division megjelenése után, 130 óra játékidőt követően elérte a maximális szintet mind a sima karakterfejlesztésben, mint a Dark Zone-ban (előbbinél ugyebár 30, utóbbinál 99 a határ), ezzel tehát övé a world first.

Ingyenesen elérhető az első Serious Sam motorja

Ebben a hónapban lett 15 éves a Serious Sam-sorozat, amit a Croteam azzal ünnepel, hogy mindenki számára ingyenesen letölthetővé teszi a Serious Engine első változatát - ez dohogott a The First Encounter és The Second Encounter alatt is egyébként.

Vyacheslav Nikitenko, az engine egyik társalkotója elmondta, a Serious Engine v1.10 nyilvánvalóan nem lesz képes modern grafikát kipréselni magából, azonban a forráskód nagyon jól kommentált, és mindent tartalmaz ahhoz, hogy elkészíthessük a saját játékunkat, vagy csak kísérletezzünk.

A Serious Engine elérhető a GitHubról, a Croteam pedig azt javasolja, hogy látogassuk meg a játék köré épült modder közösséget, ahol számos tutorialt, tippet és tanácsot találhatunk.

Dátumot és előzetest kapott a Star Wars: Battlefront Outer Rim DLC

Hamarosan kiderül, hogy Greedo lőtt-e először, az Outer Rim DLC ugyanis március 22-től elérhetővé válik azok számára, akik rendelkeznek a szezonbérlettel, míg mindenki más április 5-től csatlakozhat be a mókába.

Nagy bejelentéssel készül a Deep Silver az E3-ra

A Deep Silver alapítója és vezetője, Klemens Kundratitz elmondta, jelenleg számos játék készül a kiadó berkein belül. Ezek közül persze néhányat ismerünk, néhányat nem, az viszont biztos, hogy legalább egy darab nagy bejelentéssel készülnek az idei E3-ra.

Van miből válogatni: az utóbbi időben a Deep Silver alá került a Homefront, a Dead Island, a Saints Row és a Metro is, többek között. Most, ahogy így belegondolok, egy új, ténylegesen erre a generációra készülő Saints Row már időszerű lenne.

A Brutal Doom készítője újraalkotja a Doom 64-et is

A ModDB 2012-es "év moddere" díját elnyerű, a Brutal Doomot elkészítő SGtMarkIV úgy döntött, egy újabb nagyobb projektbe vág vele. Nevezetesen újraalkotja az eredetileg Nintendo 64-re megjelent Doom 64-et. Ennek a neve (az egyértelműség kedvéért) Brutal Doom 64 lesz.

Rászabadult a nép a PlayStation Camerára és a Move-ra

Miután a Sony bejelentette, hogy a PlayStation VR alapcsomagja (logikus módon) nem tartalmazza majd a működéshez szükséges PlayStation Camerát, és a működéshez ugyan nem szükséges, de sok játékhoz ajánlott Move kontrollert, a nép rászabadult ezekre a kiegészítőkre.

Persze később lesznek majd csomagok, de ezeket egyelőre csak az Egyesült Államokra jelentette be a Sony, meg egyébként is érdemes lehet betárazni előre. Az Amazon áruházában a PlayStation Camera iránti kereslet 975%-kal emelkedett, míg a Move-ra 346%-kal többen csaptak le.

Így néz ki a Captain America: Civil War legújabb előzetese a Fallout 4-ben

Egy ideig mindenki a Grand Theft Auto V-ben készített el különböző dolgokat a valóságból, amibe természetesen beletartoztak az előzetesek is. Mostanában azonban a Rockstar játéka mellett a Fallout 4 is nagyon divatossá vált hasonló elfoglaltságokra, így ha nem lett volna elég a Captain America: Civil War legújabb előzetesét simán megtekinteni, akkor örömmel jelentjük, hogy elérhető a Fallout 4-es verzió.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward