Aprók nagyban - 2016.03.11.

Megjavult a The Division laptopos hibája, 60fps-sel fut majd a Dark Souls 3 PC-s verziója, 2 millió felett jár a Cities: Skylines...

Aprók nagyban - 2016.03.11.

Megjavult a The Division laptopos hibája

Két napja az aprók keretein belül számoltunk be a The Division rendkívül idegesítő hibájáról, amikor is a játék elején egy darab laptopon próbálja magát aktiválni húsz ember, ami valamiért nem működik.

Nos, ma egy időre offline állapotba helyezte a Ubisoft a szervereket, és implementált egy gyors javítást, ami többek között megoldotta a fenti problémát is. Ezen kívül csak kisebb javítások történtek, melyek elsősorban a szerverek stabilitását érintik.

Miért ilyen jók a Destiny hangjai?

Nos, nyilván azért, mert profik dolgoznak rajta. De hogyan? Ez derül ki az alábbi 15 perces mini-dokumentumfilmből, amit a Bungie készített, hogy megmutassa a különböző hangok, zörejek, szinkronok és zenék mögött álló munkát. Igen, Nolan North is jelen van a videóban.

60fps-sel fut majd a Dark Souls 3 PC-s verziója

A napokban felröppentek olyan pletykák, melyek szerint a Dark Souls 3 PC-s változata az első részhez hasonlóan 30fps-re lesz limitálva. Ez persze furcsa lenne, hiszen már a második rész is támogatta a 60fps-t, habár azt meg kell jegyezni, hogy igazából egyik epizód PC-s portja sem volt az igazi.

Most azonban véget vethetünk az aggódásnak: a Bandai Namco hivatalosan is bejelentette, hogy a Dark Souls 3 igenis futni fog 60fps-sel a megfelelő PC-n. Most már csak azok kezdhetnek panaszkodni, akik 120 vagy 144hz-es monitorral rendelkeznek.

Hitman - így néz ki Párizs

A játék hivatalosan már megjelent, aki azonban még nem ugrott bele a vásárlásba, az alábbi videóban megnézheti a játék első igazi helyszínét (a két gyakorló küldetés után). Párizsban járunk, ahol nyilvánvalóan éppen egy divatbemutató van. A 47-es ügynököt azonban nem érdeklik a ruhák, ő még alvás közben is csak az egy darab öltönyét hordja, így inkább azzal foglalkozik, hogy el tegye láb alól a célpontot.

Marty O'Donnell a Kickstarter segítségével készítene albumot

A Halo és a Destiny legendás zeneszerzője ugyebár a Bungie-tól távozva megalapította saját kis fejlesztőcsapatát Seattle-ben, és jelenleg éppen a Golem nevű játékon dolgoznak kifejezetten a PlayStation VR-ra.

O'Donnel azonban azt szeretné, ha a Golemhez készült zenei anyag kibővítve, egy teljesen muzikális élményként külön is megjelenhetne, még a játék elkészülte előtt. Ehhez 45 ezer dollárt szeretne összegyűjteni Kickstarteren, a projekt befejezéséhez szükséges további 20 ezer dollárt pedig a fejlesztőcsapat állja, hiszen az elkészített zenék egy részét a játékban felhasználják majd.

Ezzel tehát valóra válhat O'Donnel álma, hogy munkája külön is megjelenjen, hiszen már a Destiny esetében is ezt akarta elérni. Ott Music of the Spheres néven akart kiadni egy külön zenei albumot, ez azonban végül sosem valósult meg.

General RAAM is bekerülhet a Killer Instinctbe

Úgy tűnik, hogy a Killer Instinct harmadik évadában további karakterek érkeznek a játékba a Microsoft egyéb címeiből - lassan átnevezhetnék Xbox All-Starra. A legújabb szivárgások szerint nem más kerül be, mint a Gears of War ikonikus főellenfele, General RAAM.

Ezen kívül egy új játékmód nevére is fény derült. Ez a Shadow Lords, és valamiféle globális háborús témát igyekszik életre kelteni, de arról egyelőre nem tudunk semmit, hogy ez miként fog illeszkedni a Killer Instinct klasszikus verekedős játékmenetébe.

Öt év után kapott újra javítást a Diablo 2

Gondolnátok, hogy a Diablo 2 már 16 éves? Nem meglepő, hogy egy ideje már nem is érkezett hozzá új patch, egészen konkrétan öt éve. A Blizzard azonban nem felejtette el, hogy még most is hatalmas közösséggel rendelkezik a játék, így annak támogatását azért mégsem szeretnék teljesen abbahagyni.

A ma megjelent 1.14a nevű folt egyelőre csak annyit csinál, hogy megoldja a játék kompatibilitási problémáit az újabb operációs rendszerekkel. A Blizzard közösségi menedzsere azonban sejtelmesen elárulta, hogy ez még csak az alap, az "út itt még nem ér véget".

Mi történhet még szegény öreg Diablo 2-vel?

2 millió felett jár a Cities: Skylines

A Colossal Order bejelentette, hogy a városépítős Cities: Skylines eladásai átlépték a 2 milliós határt, ami a stúdió számára egy hatalmas eredmény. Nem csoda a siker: a játék egyrészt jó volt, támogatta a modolást, épített a közösségre, másrészt mindenki nagyot csalódott a 2013-as SimCityben.

Érdekes módon az évfordulóra kiadott, alább látható előzetesben viszont a Colossal Order véletlenül ugyanazt a számot használta, ami megtalálható a The Sims 3 zenei anyagában is. Erre a kiadó Paradox Interactive némileg meglepődve azt reagálta, hogy egy szolgáltatótól vették a zenét, és úgy tűnik "nem csak ők szerettek bele a számba".

Biztosan támogatni fogja kezdéskor az Elite Dangerous az Oculus Riftet

Habár a két fél korábban már sokszor beszélt arról, hogy az Elite Dangerous lesz az Oculus Rift egyik első nagy játéka, most azt is megtudtuk, hogy a VR-t támogató verzió elérhető lesz a Rift megjelenésének napján.

A fejlesztő Frontier minden tulajdonos számára kiad majd egy frissítést, ami kompatibilissé teszi a játékot az Oculus Rift legújabb verziójával. Aki pedig át akarja migrálni a játékot az Oculus Store-ra, az igényelhet egy kódot a Frontiertől.

Magán az Oculus Store-on egyébként rögtön árulni fogják az Elite Dangeroust, mégpedig Deluxe Edition kiadásban, ami az alapjátékon kívül tartalmazza majd a Horizons szezonbérlet dolgait is.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward