Aprók nagyban - 2016.03.10.

Gyűjtögetős kártyajáték készül a Plants vs. Zombiesból, PC-re is jöhet a Gears of War 4, befutott az XCOM 2 teljesítménynövelő javítása...

Aprók nagyban - 2016.03.10.

Most akkor hány projekten dolgozik egyszerre a Bethesda?

Todd Howard, a Bethesda játékainak vezető fejlesztője még a DICE Summiton nyilatkozta azt, hogy a stúdió egyszerre három új játékon dolgozik, amik majd a jövőben váltják egymást, és amik közül több olyan is van, ami eltér a csapat eddigi címeitől.

Most azonban a GamesIndustrynak nyilatkozva az úriember már némileg módosított: "Soha nem kellett volna kimondanom egy konkrét számot, mert rengeteg különböző dolgon tevékenykedünk egyszerre, és mindenki másra gondol, amikor én három projektről beszélek. Mert ha beleszámoljuk a nagyobb és a kisebb játékokat, akkor már egészen más a helyzet. A lényeg az, hogy több anyagon dolgozunk egyszerre, mint korábban bármikor."

Howard szerint az viszont biztos, hogy egy jó ideig nem hall majd a közönség ezen projektek jelentős részéről - egész egyszerűen azért, mert a fejlesztések párhuzamosan zajlanak, és nem akarják elvonni a figyelmet az egyikről vagy a másikról. Most már ugyebár ott van a Montreálban megalapított teljesen új csapatuk is, ami biztos, hogy egy egészen új játék fejlesztésébe vág bele.

Gyűjtögetős kártyajáték készül a Plants vs. Zombiesból

Az Electronic Arts és a PopCap Games valószínűleg a Hearthstone sikerét irigyelték meg, így most Plants vs. Zombies: Heroes néven egy gyűjtögetős kártyajáték készül a növények és zombik háborújából.

Maguk a paklik a különböző hősök köré épülnek majd fel, akiket megismerhettünk a Garden Warfare két részéből. Ahogy a Hearthstone-ban, itt is kapunk majd egyfajta egyjátékos történetet és napi questeket, de a lényeg természetesen az online multiplayer lesz.

Megjelenési dátum nincs, de bétateszt biztosan lesz.

PC-re is jöhet a Gears of War 4

A GameInformer a nagy Gears of War 4 cikkén belül rákérdezett a The Coalition stúdió vezetőjénél, Rod Fergussonnál, hogy érkezik-e PC-s verzió a játékból. Az úriember erre csak annyit válaszolt, hogy: "lehetséges". Amit mi arra fordítunk át, hogy igen, legfeljebb egy kis késéssel, hiszen pontosan ez illeszkedne a Microsoft új stratégiájába.

Ezen kívül az is kiderült, hogy a játék 1080p-s felbontásban fut majd Xbox One-on, ami mellé 30fps társul az egyjátékos kampányban, és 60fps a többjátékos módban.

Új fejlesztői naplón a Mirror’s Edge Catalyst

Ezúttal a játékmenet kerül a középpontba, amihez egyébként kapcsolódik a hangzásvilág is, hiszen a készítők szerint a szabad mozgáshoz teljesen dinamikus audióra is szükség van. A megjelenés egyébként vészesen közelít: a csúsztatás után jelenleg május 26-ra várjuk a végleges játékot.

Befutott az XCOM 2 teljesítménynövelő javítása

A fejlesztők azt ígérik, hogy a legtöbb PC-n sokkal jobban kell futnia a játéknak a patch feltelepítése után, ráadásul most már az SLI is működik. Ezen kívül azt mondják a készítők, hogy a jövőben is igyekeznek majd javítani a játék teljesítményén.

Ezen kívül újdonságként bekerült a Zip Mode, ami az animációkat gyorsítja fel, így végső soron egy sokkal gyorsabb játékmenetet eredményez. Ez alapból kikapcsolt állapotban van, de aki akarja, az a menüből aktiválhatja.

Végül pedig több egyensúlybeli javítást is kapunk ezzel a folttal, és a felhasználói felület is javul bizonyos pontokon.

1200 dollárba kerül a legdrágább mozijegy az Assassin's Creed-filmre

Sajnos az ajánlat csak az Egyesült Államokban érvényes, de azért nagyon érdekes. A Ubisoft ugyanis több promócióval is készül, melyek közül a legdrágább 1200 dollárba kerül. Ezért cserébe láthatjuk a filmet, megkapjuk a forgatókönyv digitális változatát, meg egy teljesen élethű számszeríjat a Ubi Workshop jóvoltából. Vannak kisebb "csomagok" is. 600 dollárért egy szobrot kapunk Aguilarról, aki az a karakter, akit Michael Fassbender alakít, míg 120 dollárért a mozijegy mellé egy Assassin's Creed ihletésű pulcsi jár nekünk.

Felkerült az Originre a PC-s Need for Speed

Az Origin Access keretein belül korán hozzáférhetővé vált a PC-s Need for Speed a mai naptól - de persze ehhez előfizetésre lesz szükségünk. A játék egyébként hivatalosan március 15-én jelenik meg PC-re.

Aki úgy dönt, hogy már most belevág a játékba, az 10% kedvezményt kap a végleges változat árából, és átviheti a mentéseit a teljes játékba.

Késik az Ori and the Blind Forest: Definitive Edition PC-s kiadása

A több új pályarésszel és képességgel bővített Ori and the Blind Forest: Definitive Edition továbbra is most pénteken, azaz március 11-én jelenik meg Xbox One-ra. A fejlesztők azonban egy szomorú hírrel is szolgáltak: a PC-s verzió késni fog, és pontos dátumot sem kapott. A fejlesztők közleményéből azonban egyértelműen kiderül, hogy az alapjátékhoz hasonlóan ez is meg fog jelenni Steamre a Windows Store mellett, szóval annyira azért mégsem kell aggódnunk.

A Sony szerint az Oculus Rift jobb minőségű lehet, mint a PS VR

A felhasználók akarva akaratlanul is összehasonlítják a három hamarosan megjelenő VR-os headsetet, és a specifikációk alapján a PlayStation VR le van maradva, hiszen alacsonyabb felbontású, mint a többiek. Most a Sony Computer Entertainment alelnöke, Masayasu Ito mondta a következőt: "Hogy ha csak a high-end VR-ról beszélünk, akkor igen, elismerem, hogy az Oculus Rift talán jobb. Ugyanakkor szükség van hozzá egy nagyon drága PC-re. Számunkra a legnagyobb előny, hogy a PlayStation VR a PS4-gyel működik, így rengeteg felhasználó számára elérhető és megfizethető. Nem a csúcskategóriás PC-seknek szól, hanem egy szélesebb piacnak."

Persze, a specifikációk alapján nehéz is lenne versenyezni egy csúcskategóriás PC-vel és az Oculus Rifttel, azonban ez még nem a teljes sztori. Az eddigi gyakorlati tapasztalatok szerint ugyanis a PlayStation VR teljesíthet a legjobb a "screen door" effektusban az RGB mátrixos OLED panelje miatt (vagyis itt látható legkevésbé a pixelek rácshálója), és a késleltetés tekintetében is ott lehet a csúcson a fix hardver és a teljesen testreszabott operációs rendszernek köszönhetően.

The Turing Test - a Pneuma: Breath of Life fejlesztőinek új játéka

A Pneuma fejlesztői ezúttal egy jelentősen más témát vesznek célba: egy misztikus holdon járunk, ahol ezúttal az elektromosság és a mesterséges intelligencia irányításával kell tovább jutnunk. Sokkal többet nem tudunk egyelőre, de hátha vannak elrejtett utalások a lenti előzetesben.

A játék az Unreal Engine 4-re épül, és jelenleg Steamre és Xbox One-ra jelentették be, augusztusi megjelenéssel. Ezzel a Bulkhead stúdió tehát hivatalos is két projekten dolgozik, hiszen mellette javában készítik a Kickstarteren jelentős mennyiségű pénzt összegyűjtő második világháborús FPS-t, a Battalion 1944-et.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward