Aprók nagyban - 2016.02.19.

Elkészült a Quantum Break, nem fog többé évente megjelenni az Assassin's Creed, javult a PS4-es Firewatch...

Aprók nagyban - 2016.02.19.

Elkészült a Quantum Break

Maga Sam Lake jelentette be az alábbi videóban, hogy hosszú évek után, néhány csúszást követően végre elkészült a Quantum Break. Ne feledjétek, a játék egyszerre jelenik meg PC-re és Xbox One-ra április 5-én, az Xbox One-os verzió előrendelői pedig kapnak ingyen egy PC-s kódot is.

Folytatás kap a Dead Rising-film

Igaz, senki nem kérte, de a Sony és a Legendary Pictures akkor is megcsinálja. A tavalyi Dead Rising: Watchtower után idén érkezik majd a Dead Rising: Endgame, amit ezúttal is Kanadában forgatnak majd, és elsőként ismételten csak a Sony-féle Crackle-ön jelenik majd meg.

Az első hírek szerint Jesse Metcalfe visszatér, mint a riporter Chase Carter, és újra láthatjuk majd Keegan Connor Tracy-t, valamint Dennis Haysbertet is. Hozzájuk csatlakozik újként Billy Zane, aki egy "helyes, de kegyetlen" tudóst alakít majd, valamint jön még Marie Avgeropoulos (The 100), Ian Tracey (Bates Motel), Jessica Harmon (iZombie), Victor Webster (Continuum) és Camille Sullivan (The Man in the High Castle).

Elite: Dangerous - így ugrik 52 hajó a hiperűrbe

Oké, ennek a videónak nincs különösebb hírértéke, csak rendkívül menő. A Distant Worlds flotta játékosainak egy része, egészen pontosan 52 bátor űrhajós találkozott ugyanis a játék univerzumának közepét jelentő ponton, majd egyszerre ugrottak hiperűrbe. Ami bizony egy olyan sci-fi pillanat, ami minden rajongónak megdobogtatja a szívét.

Na, melyik a legnépszerűbb Fallout?

Rossz tipp, nem a Fallout 4. Todd Howard ugyanis bejelentette, hogy valójában az Androidra és iOS-re megjelent Fallout Shelter az. Azt nem tudjuk, hogy a játék mennyi felhasználóval rendelkezik, azt viszont elárulta Howard, hogy már több, mint 4 milliárdszor játszottak a Shelterrel.

"Ezt egy kisebb játéknak szántuk a hosszú évekig készülő nagy címeink mellett. Arra mi sem számítottunk, hogy ennyire berobban majd. Olyan közösséget vonzott be, akikre soha nem számítottunk" - mondta.

Véletlenül a Medal of Honorból vetített jelenetet az iráni tévé

Az iráni közszolgálati tévé híradójában arról hallhattunk, hogy a Hezbollah egyik mesterlövésze az ISIS hat katonáját lőtte ki mindössze két perc alatt. Ez még rendben is lenne, csak éppen az általuk használt felvétel a 2010-es Medal of Honorból származik, amit valaki éppen játszik egy tévén.

Nem fog többé évente megjelenni az Assassin's Creed

Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója a GamesIndustrynak nyilatkozva azt mondta, ugyan az Assassin's Creed jövőre visszatér, ez azonban nem jelenti azt, hogy onnantól kezdve visszaállnak évenkénti megjelenésre. Úgy fogalmazott, a cél inkább a "rendszeres" megjelenés.

Ezzel együtt a Ubisofton belül egyfajta változás is végbe megy. Guillemot szerint a jövőben inkább az online multiplayerre épülő, tartalmakkal hosszú ideig frissíthető játékok kerülnek majd a középpontba, ezek ugyanis hosszabb távon jelentenek biztosabb bevételt, mint az évente érkező single player játékok. Példaként a Rainbow Six Siege-et, a The Divisiont, és a For Honort hozta, de még ebben az üzleti évben érkezik egy másik cím is, ami ebbe a sorba illeszkedik majd.

Paragon - új hősök és játékmenet

A Paragon új videójának célja, hogy bemutassa, mennyivel másabb játékmenetet eredményez, ha a MOBA-játékok stílusát kombináljuk a direkt lövöldözéssel. Az biztos, hogy nagyon akciódúsnak és érdekesnek tűnik. Ezzel párhuzamosan láthatunk néhány új hőst is menet közben.

Javult a PS4-es Firewatch

Korábban már beszámoltunk a PS4-es Firewatch technológiai problémáiról, a fejlesztők pedig akkor azt ígérték, hogy már dolgoznak a Unityvel és a Sonyval a megoldáson. Úgy tűnik, hogy a felmerült gondok egy jelentős részét sikerült elhárítani a most érkezett 1.02-es patch segítségével.

Javult a látótávolság, valamint távolabb töltődnek be az árnyékok és a textúrák, így a pop-in elméletileg szinte teljesen megszűnt - ehhez kapcsolódóan javult a játék textúrakezelési rendszere is, szintén a memóriába töltés és kitöltés megváltoztatásával. A legtöbb akadást is kijavították, igaz, ehhez némileg vissza kellett venni az automatikus mentések gyakoriságából, ugyanis ezek okozták a legtöbb framerate-leesést.

A fejlesztők továbbá azt ígérik, hogy hamarosan frissítik a játékot a Unity motor legújabb verziójára, ami reményeik szerint elhárítja a maradék problémákat is.

Napi Kojima

Tegnap írtunk arról, hogy Hideo Kojima és a filmrendező Guillermo del Toro egy közös előadást tartott a DICE Summit 2016-on. Itt szóba került egy fontos kérdés: elképzelhető, hogy a jövőben a két úriember dolgozik majd egymással?

Del Toro korábban azt mondta, hogy soha többé nem megy a videojátékok közelébe, hiszen a THQ-nál készülő játéka a kiadóval együtt ment csődbe, majd amikor Kojimával együtt elkezdtek dolgozni a Silent Hillsen, ismét katasztrófa következett be.

Del Toro most azzal viccelt, hogy ha ismét Kojimával dolgozna, akkor biztos valami komoly baj történne: "Kihullanának a fogai. Éppen pisilne a vécében, majd hallana egy csobbanást, és látná, hogy nem maradt egy foga sem. Vagy belépnék az épületbe, és az egész felrobbanna."

Miután félretették a tréfát, Del Toro azt mondta, hogy hiába nyilatkozott korábban bármit, ha Kojima kérné, akkor azonnal benne lenne egy új játék elkészítésében.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward