Aprók nagyban - 2016.01.18.

Butult a The Division grafikája? Jön PC-re a Danganronpa: Trigger Happy Havoc? Metal Gear Solid remake készül Unreal Engine 4-re?

Aprók nagyban - 2016.01.18.

Butult a The Division grafikája?

Nos, úgy látszik, hogy igen. Ezt én is meg tudom erősíteni, igaz, csak 15 percet töltöttem a játékkal, de az alábbi videó alapjában véve erősíti meg, hogy a Ubisoft játéka (szokásos módon) nem tudja azt hozni, amit az eredeti bemutató videóban prezentáltak nekünk.

Megerősítve: jön PC-re a Danganronpa: Trigger Happy Havoc

A pletykákról már beszámoltunk pár nappal ezelőtt, most azonban hivatalossá vált a dolog: a Danganronpa: Trigger Happy Havoc érkezik PC-re, mégpedig a Steamen keresztül. A japán stílusú nyomozós vizuális novella hatalmas élményt jelent, így a stílus rajongóinak semmiképpen sem érdemes kihagyni.

Nem fut túl jól Xbox One-on az ARK: Survival Evolved

Az ARK: Survival Evolved az egyik első játék, ami elérhető az Xbox Live "early access" szolgáltatásán belül. Ez azt jelenti, hogy tulajdonképpen egy működő, de béta verziójú játékot kapunk. És bizony hiába játsznanak rengetegen a dínós anyaggal Xbox One-on, úgy tűnik, hogy a teljesítménye még nem az igazi. A Digital Foundry elemzése megmutatja, hogy hiába céloz az ARK: Survival Evolved 30fps-t a konzolon, valójában néha egészen 14fps-ig esik vissza a teljesítmény. Ráadásul az egész még alacsonyabb felbontásban fut, mint 720p.

Far Cry Primal - nem mersz egy barlangban aludni

A Ubisoft úgy döntött, hogy az lesz a legjobb módja a Far Cry Primal promózásának, ha kiküldenek valakit egy éjszakára egy barlangba, valahol Franciaországban. Persze nem csak ennyiről van szó: a nyertes egy éjszakát tölthet el egy elit párizsi hotelben, aztán kiképzést kap túlélésből, majd ezt követően mehet el egy éjszakára egy véletlenszerű barlangba túlélni.

Xbox One-ra is érkezik a The Witness

Jonathan Blow második játékát eddig főleg a PlayStation 4-hez köthető konferenciákon láthattuk, és leginkább a Sony reklámozta. Éppen ezért azt hihettük, hogy exkluzív anyagról van szó, de most úgy néz ki, hogy nem ez a helyzet. Az amerikai korhatár-besorolásért felelős ESRB ugyanis éppen most adott "E", vagyis "mindenki számára ajánlott" besorolást a játéknak a PS4 mellett Xbox One-on, sőt, még PC-n is. A megjelenésre elméletileg január 26-án lehet számítani.

Saját RPG-vel készül az Iron Maiden

A neves zenekar még 1999-ben megjelent egy szerepjátékban, melynek neve Ed Hunter volt. Most, kereken 17 évvel később újra belevágnak egy videojátékba. Az Iron Maiden: Legacy of the Beast egy akciódús szerepjáték, ami egyébként ingyenesen hozzáférhető iOS-en és Androidon. A soundtrack természetesen jelentős mennyiségű Iron Maiden számot tartalmaz.

Az Infinity Wardhoz igazolt a Tomb Raider vezető tervezője

Brian Horton, a Tomb Raider és a Rise of the Tomb Raider vezető tervezője elhagyta a Crystal Dynamics csapatát, aminek része volt egészen 2009-től kezdve. Az úriembernek jelentős felelőssége volt a két újgenerációs Tomb Raider-játékban, most azonban úgy döntött, hogy családjával együtt inkább visszaköltözik Kalifornia államba. Természetesen nem kellett sokat várnia az új munkahelyre, hiszen rögtön az Infinity Wardhoz ment, ahol művészeti vezetőként dolgozik a továbbiakban.

Horton korábban olyan helyeken fordult meg, mint a Disney Interactive Studios, a Dreamworks Interactive, az Electronic Arts, a Vivendi Universal Games és a The Collective, szóval szakmai tapasztalatnak nincs híján, az biztos.

Így néz ki a Metal Gear Solid remake-je Unreal Engine 4 alatt

A Konami sosem jutott el odáig, hogy tényleges remake-et készítsen az első Metal Gear Solidból, dehát ezért vannak a rajongók, ugyebár. Airam Hernandez nekiállt, és elkezdte felépíteni a játék első részét Unreal Engine 4 alatt, Shadow Moses néven, és meg kell hagyni, egészen fantasztikusan néz ki.

John Romero egy új pályát készített a Doomhoz

John Romero, az eredeti Doom egyik alkotója és az id Software társalapítója 21 év után új pályát készített az eredeti, első Doomhoz. A pálya elméletileg egyfajta bemelegítésként szolgál az új FPS-hez, amit az úriember stúdiója készít, és a hivatalos leírás szerint egyaránt játszható egyedül, kooperatívban vagy deathmatch játékmódban is. Romero az ingyenesen elérhető Doom WAD eszközöket használta a pálya összehozásához, és ingyenesen osztotta meg a Dropboxon. Állítólag több mint két hét munkája van benne.

Ha van Xbox Live-előfizetésed, most ingyenes a teljes EA Access Vault

Alapvetően az EA Access előfizetői számára érhetőek el ingyenesen a kiadó korábbi játékai, de most egy akció keretében a héten mindenki hozzáférhet a játékokhoz, és ehhez csak egy Xbox Live-előfizetésre van szükség. Az EA Access Vaultban a következő címek találhatók meg:

Battlefield 4

Battlefield Hardline

Dragon Age Inquisition

EA Sports UFC

FIFA 14

FIFA 15

Madden 14

Madden 25

NBA Live 15

Need for Speed Rivals

NHL 15

Peggle 2

Plants vs. Zombies Garden Warfare

Titanfall

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward