Aprók nagyban - 2016.01.08.

Idénre 1,9 milliós eladást várnak a PlayStation VR-tól, közel a befejezéshez a Quantum Break, elhagyta a Valve-ot a Half-Life írója

Aprók nagyban - 2016.01.08.

Javult a Rainbow Six Siege hit detectionje

Habár a játékot nagyon szerettük, az egyik problémánk az volt vele, hogy sokszor nagyon furcsán viselkedett a hit detection, ami miatt még akkor is meghallhattunk, ha egyébként biztosak voltunk benne, hogy mi lőttük le az ellenséget. A Rainbow Six Siege új javítása ezen igyekszik segíteni, többek között azzal, hogy a Ubisoft hosszú tesztelést követően felemelte a szerverek tick rate-jét másodpercenként 60-ra.

Javult a matchmaking is, azzal a célzattal, hogy a pre-made csapatokat igyekszik másik pre-made csapattal összerakni, továbbá pontosabban veszi figyelembe a különböző játékosok skilljét. Sőt, a Ubisoft reményei szerint a várakozási idők is csökkentek, főleg PC-n.

Februárban jön Xbox One-ra a Neverwinter: Underdark

A PC-re már novemberben megjelent kiegészítő a Rage of Demons történeti vonalat, az R.A. Salvatore által írt The Dwarven King questet, egy új hub zónát és egy új 10 fős csatát ígér többek között. Maga a kiegészítő egyébként alapjátékhoz hasonlóan ingyenes.

Idénre 1,9 milliós eladást várnak a PlayStation VR-tól

Most, hogy az Oculus Rift hivatalosan is elég drága lett, az elemzőcégek szerint mennyiség tekintetében a PlayStation VR lehet az év befutója. A SuperData Research beszámolója szerint a Sony virtuális valósága 400 és 600 dollár közötti árral érkezik majd (vélhetően csomagtól függően), és 2016-ra legalább 1,9 milliót fognak belőle eladni.

A SuperData Research szerint egyértelmű, hogy több nagy cég is dominálni szeretné a VR-os piacot, ehhez azonban először is közönséget kell kiépíteniük, hogy a platformok vonzóak legyenek a külsős kiadók számára is. Éppen ezért az elemzőcég szerint könnyen lehet, hogy a Sony áron alul fogja adni az eszközt, ugyanis a különböző kutatások azt támasztják alá, hogy még az újdonságra éhes hardcore gamerek többsége sem hajlandó sokkal több pénzt kiadni erre 300 dollárnál.

Egy órán át mozog a Far Cry Primal

És ebben nem csak az a lényeg, hogy játékmenetet látunk, hanem az is, hogy a fejlesztők kommentálnak közben, és bemutatják a Far Cry Primal legfontosabb lehetőségeit és újdonságait.

Közel a befejezéshez a Quantum Break

A Remedy közölte, hogy a többször elhalasztott Quantum Break már nagyon közel jár ahhoz, hogy végre befejezzék rajta a munkát. Ez persze nem meglepő, hiszen áprilisban meg kell jelennie, de legalább az megerősíteni látszik azt, hogy nem fogják újra eltolni. A négy darab 22 perces sorozatrészt is tartalmazó anyag április 5-én jelenik meg Xbox One-ra, de a Microsoft nem zárta, hogy később esetleg jöhet belőle PC-s verzió, mint ahogy megtörtént ez az Alan Wake esetében is.

Megdobta a Mad Catz-perifériák eladásait a virtuális valóság

A Mad Catz, és a tulajdonában álló HOTAS és a Saitek rekord bevételekről számol be az utóbbi időben, ugyanis jelentősen megnőtt a kereslet a különböző repülős irányítókra. Valójában a cég tavaly ilyenekből adta el a legtöbbet, és Alex Verrey, a Mad Catz PR-es vezetője szerint ez egyértelműen a virtuális valóság terjedésének tudható be - és persze az Elite Dangerous és Star Citizen játékoknak.

Az Elite Dangerousbe eleve beépítették a készítők az X-52-es perifériát, így annak pontos mását látjuk viszont a játékon belül. Idén pedig a cég egy külön irányítót készít majd a Star Citizenhez is.

Battlefield: Hardline - akcióban a Getaway DLC

Amiben négy új pályát kapunk (Pacific Highway, Double Cross, Train Dodge és Diversion), valamint bejön a Capture the Flag játékmód. Számíthatunk ezen kívül új fegyverekre, eszközökre, járművekre, és más apróságokra is.

Frissítést kapott az Xbox One

A novemberi New Xbox One frissítés óta a Microsoft leginkább csak foltozgatja és optimalizálja a rendszert, új lehetőségek nem kerültek be. Nincs ez másként most sem: Major Nelson csak annyit közölt, hogy az új patch a háttérben tevékenykedik, és néhány hibát orvosol.

Elhagyta a Valve-ot a Half-Life írója

Az úriember 1997-ben csatlakozott a Valve-hoz, és egyedüli íróként van feltüntetve mind a Half-Life első, mind pedig a második részén, az epizódoknak pedig társírója volt. Marc Laidlaw közel 18 év után hagyja ott a stúdiót. Elmondása szerint már akkor is viszonylag idős volt a Valve többi dolgozójához képest, azonban akik akkor "öregnek" hívták most már annyi idősek, mint ő volt a csatlakozásakor. Úgy érzi, ennyi idő után váltásra van szüksége, és a játékfejlesztés "kollaboratív káosza" helyett egyéni írói projektjeit viszi majd tovább.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward