Aprók nagyban - 2015.10.15.

Megtalál az adóhatóság a The Witcher 3-ban, VR-os játékon dolgozik a Resident Evil fejlesztője, élőszereplős előzetest kapott a Fallout 4...

Aprók nagyban - 2015.10.15.

Élőszereplős előzetest kapott a Fallout 4

Ami igazán rövid, cserébe viszont nagyon hangulatos, és hallgathatjuk alatta Dion zenéjét.

Készítsd el a Just Cause 3 új előzetesét

Az Avalanche stúdió azt találta ki, hogy nem akar sokat mókolni a Just Cause 3 új előzeteseivel, így inkább megkéri a közönséget, hogy ugyan készítsék már el helyette. A készítők három kategóriát dobtak be: a legjobb akció, a legjobb hang és a legjobb humor szekciókban lehet versenyezni.

Az előzeteshez használhatunk élő felvételt, animációt, vagy in-game játékmenetet is, a lényeg, hogy ne legyen hosszabb két percnél. Az egyes kategóriák nyereményei között olyan dolgok vannak, mint egy Intel Core i7-tel és Ultra HD monitorral felszerelt PC, egy NEAT mikrofon, egy SONAR Steam Edition Professional, és egy Just Cause 3 gyűjtői kiadás. Végül azonban a nagy győztes még ennél is több dolgot vihet haza, lásd a lenti képet:

Támogatni fogja a Fallout 4 a PS Vita Remote Playt

A Remote Play esetében ugyebár arról van szó, hogy a PS4 tudja streamelni a játékot egy PS Vitára, vagy PS Vita TV-re, így az játszható a konzoltól távol is. Mindez nagyon jó, csak éppen sok esetben az irányítás okoz problémákat, a PS Vita ugyanis kevesebb gombbal rendelkezik, mint a DualShock 4. Ezt a Destiny esetében a kifejezetten irányításra szakosodott játéktervező, Josh Hamrick oldotta meg, és örömhír, hogy a Bethesda is őt kérte fel ennek megvalósítására. A Destinynél Hamrick több funkciót átrakott a PS Vita érintőképernyőjére a gombok helyett, így vélhetően a Fallout 4 esetében is hasonlóra számíthatunk.

Nincs értelme a Silent Hills lelövésének

Guillermo Del Toro még mindig ki van akadva azon, hogy a Konami lelőtte a Silent Hills fejlesztését. A Bloody Disgustingnak nyilatkozva Del Toro elmondta, ő és Kojima rengeteg munkaórát ölt a játékba, a sztori jelentős részét kitalálták, és több száz játékmechanizmust dolgoztak ki. Ezek közül több olyan is akadt, amit a menet közben megjelent The Last of Us már előtt ugyan, de Guillermo del Toro szerint ez is azt bizonyítja, hogy jó úton jártak a Silent Hills elkészítésével.

"Ha azt kérdezed tőlem, hogyan működik ez az egész, akkor nem tudom megmondani. Egészen egyszerűen semmi értelme nincs annak, hogy a játékot lelőtte a Konami. Egyáltalán semmi értelme" - nyilatkozta a filmrendező.

Mikor jön a Dying Light új kiegészítője?

Ezt árulja el nekünk az új előzetes, igaz, csak nagyjából. A készítők ugyanis jelenleg 2016 első három hónapját jelölték meg célpontnak, ami azért némileg tág intervallum.

Ennyit foglal a Just Cause 3

A játék december 1-jén jelenik meg, de sosem árt tudni, hogy mennyi helyre lesz majd szüksége. Ez most ki is derült az Xbox Store-on talált információkból: Xbox One-on 42,49GB-ot nyom majd a játék, szóval vélhetően PS4-en is ennyire lehet számítani. Nagyon érdekes volt, zárjuk is le a témát.

The Witcher 3 - ha csaltál, megtalál az adóhatóság!

A The Witcher 3 megjelenését követően több olyan hiba is maradt a játékban, amit kihasználva gyorsan lehetett szert tenni mindenféle nyersanyagra és pénzre. Ezeket idő közben javította a CD Projekt RED, azonban azt azért nem szeretné, hogy a csaló játékosok megússzák a dolgot, így a Hearts of Stone kiegészítővel egyszerre csak megérkezik hozzánk Walthemor Mitty, az adóbehajtó. Az úriember elkezd minket faggatni mindenféle dologról, ami a gyanúsan gyors meggazdagodásunkhoz köthető, és be is hajtja rajtunk a jogtalanul megszerzett pénzt - hacsak nem mondjuk azt, hogy semmi közünk az egészhez, ebben az esetben ugyanis még egy oklevelet is kapunk tőle. Hatalmas!

Durva első napot zárt a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ugyan a Konamitól nem érkezett még hivatalos eladási adat a játék kapcsán, az Adobe Digital Index beszámolója szerint a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain az első napon 180 millió dollár bevételt generált. Ez összességében több, mint amit az év legnagyobb filmje, az Avengers: Age of Ultron hozott az első napon a kasszáknál, és a filmtörténet legnagyobb elsőnapos aratását, a Harry Potter and the Deathly Hallows második részének 91 milliós bevételét is megduplázta.

"A játékipar nagyobb, mint ahogy a legtöbb marketinges gondolja. Ezen játékok körül jóval nagyobb a pezsgés a közösségi médiában a nyitás napján, mint a filmek esetében, és ez a fajta rajongás meg is látszik az eredményeken" - közli a riport.

Star Citizen - minden támogató számára elérhető minden modul

Korábban, ha egy támogató hozzá akart férni a játék minden moduljához, akkor vagy ki kellett fizetnie a teljes Alpha Access csomagot, vagy modulonként 5 dollárt kellet kicsengetnie. Ez nincs többé, ugyanis az 1 milliomodik támogató elérésével Chris Roberts bejelentette, hogy mostantól minden támogató hozzáférhet minden modulhoz, teljesen szabadon.

Aki viszont korábban már kifizette az extrát csak azért, hogy mindenki más előtt megtapasztalhassa az összes modult, az most kárpótlásban részesül, igaz, hogy csak in-game. Az Alpha Access tulajdonosainak 10 ezer UEC kredit jár, míg az Arena Commander pass tulajdonosai 5000 UEC kredittel gazdagodnak.

Roberts mindenkinek megköszönte a támogatást, főleg azoknak, akik már idő előtt kifizették az extra pénzt - hangsúlyozta, hogy az ő korai támogatásuk nélkül a Star Citizen nem készülhetett volna el.

Előkerült a Homeworld folytatása

Legalábbis az egyik folytatása. A Gearbox ugyanis még 2013-ban ígérte be, hogy finanszírozza a Blackbird stúdió által készített Homeworld: Shipbreakers fejlesztését. Azóta sem nagyon hallottunk a projektről, egészen mostanáig, hiszen végre kaptunk egy videót belőle. Megjelenési dátum viszont egyelőre nincs.

VR-os játékon dolgozik a Resident Evil fejlesztője

A fantáziadús Capcom Development Division 1 névre hallgató csapat jellemzően a nagy költségvetésű, fővonalas Resident Evil-epizódokon dolgozott. Most azonban valami egészen másba merültek bele: jelenleg valami teljesen újfajta anyagon dolgoznak kifejezetten a virtuális valóságot szem előtt tartva. "Hihetetlenül ijesztő ez az új világ. Mindenfelé fordulhatsz, mindent láthatsz, de nem tudsz megszökni a feléd közelítő borzalmak elől. Legalábbis addig nem, amíg le nem veszed a VR-sisakot" - nyilatkozták a fejlesztők.

A Capcom egyébként zárt ajtók mögött bemutatott már egy demót az idei E3-on. Ennek neve Kitchen volt, és egy kis területen (gondolom egy konyhában) mutatta meg, mennyire ijesztő lehet egy VR-os horrorjáték. A fejlesztőcsapat egyébként kifejezetten a VR-hoz készít most egy engine-t, amire több játékot is akarnak készíteni a jövőben, ugyanis meg vannak győződve róla, hogy ez egy nagyon fontos piac lesz egészen hamar. Vajon az új Resident Evil már VR-ra jön?

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward