Aprók nagyban - 2015.10.06.

Megjelent a Metal Gear Online, négy évig készültek a Fallout 4 hangfelvételei, hatalmas játék lesz a Cyberpunk 2077...

Aprók nagyban - 2015.10.06.

Dátumot kapott a Darksiders 2: Deathinitive Edition

A Darksiders 2 felújított változata Xbox One-ra és PS4-re jelenik meg, és most már azt is tudjuk, hogy október 27-én.

A változtatások között szerepel a felújított grafika (főleg a bevilágítás és árnyékok területén), az 1080p-s felbontás, az átalakított lootelosztás, a jobb játékegyensúly, az átdolgozott pályák, karakterek és környezetek. Ezen kívül pedig az összes DLC-t is megkapjuk, így összesen több, mint 30 óra játékidőre számíthatunk.

Megjelent a Transformers: Devastation

A mai naptól elérhető a játék PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra. Az anyagot a Platinum Games készítette, úgyhogy viszonylag nagy reményeket fűzünk hozzá, hamarosan egy tesztet is írunk belőle. Addig is, álljon itt az előzetes a megjelenés mellé:

Hatalmas játék lesz a Cyberpunk 2077

Jose Teixeira, a CD Projet RED egyik grafikusa elmondta, a Cyberpunk 2077 messze a legnagyobb játék lesz, amin a stúdió valaha dolgozott - még nagyobb, mint a The Witcher 3. "Sokkal, sokkal nagyobb. Tulajdonképpen teljesen ismeretlen vizekre hajózunk, eszméletlenül komplex és hatalmas a játék, így teljesen új problémák merülnek fel fejlesztés közben" - nyilatkozta.

Azt ugyanakkor hozzátette, hogy a The Witcher 3 is akkora előrelépés volt a második részhez képest, hogy ott is rengeteg dolgot kellet megtanulniuk. Ezek azonban hasznos tapasztalatok voltak, amik nélkül biztosan nem tudtak volna belevágni egy Cyberpunk 2077 méretű projektbe.

Így állítgathatjuk át az Xbox One Elite kontrollert

Ugyan a Microsoft már bejelentette, hogy a sima Xbox One kontroller is testreszabható lesz (mármint a gombkiosztás), a lehetőség először az Elite kontrollernél jelenik majd meg - és persze ez jóval több lehetőséget ad a módosításra is.

Mindenhol elindult a Metal Gear Online

Először is az örömhír: a Metal Gear Online és az ahhoz szükséges patch már minden régióban élesedett - mármint konzolokon, a PC-s változatra még várni kell, egészen jövő januárig.

A frissítéssel együtt bekerült egy csomó új fejlesztés és felszerelés is, amik erősebbek, mint az eddigiek, illetve új Combat Deployment küldetések is érkeztek, hogy az embereink valamivel el tudják foglalni magukat.

Ami azonban nem feltétlenül jó hír, hogy valós pénzen vehetünk biztosítást (igen, jól olvastátok) a multiplayerben használatos FOB bázisunkra. Ez konkrétan azt jelenti, hogy a játék kompenzál minket azért, ha az ellenség ellopja a pénzünket, vagy kinyírja az embereinket - az utóbbi tulajdonképpen nem történhet meg, mert visszatérnek, amíg tart a biztosítás.

Persze ezt meg lehet vásárolni ugyanúgy az in-game pénzből, de aki hajlandó rá áldozni, az továbbra is vehet valós pénzen MB coinokat. Az árak 50 cointól indulnak, amiért egy nap védelem jár, és 300 coinnál állnak meg, ami két hét védelmet jelent.

Rock Band 4 - mindenkinek egy banda kéne

Ugyanis csak egy bandával lehet meghódítani a rock világát. Ezt üzeni nekünk a Rock Band 4 új előzetese. A játék egyébként ma jelent meg.

Érkezhet az Evolve Ultimate Edition

Az Amazonon PS4-re és Xbox One-ra is feltűnt az Evolve Ultimate Edition. A kiadó egyelőre semmit nem jelentett be hivatalosan, és az Amazon sem részletezi, hogy ez mit tartalmaz, de feltehetően az összes DLC-t, és november 3-án jelenik meg.

Az egyedüli probléma, az online üzlet 60 dolláros árat jelölt meg, és ha tényleg ez marad, az hatalmas ballépés. Az Evolve játékosbázisa hetekkel a megjelenése után nagyon megcsappant, miután bebizonyosodott, hogy egész egyszerűen nem elég változatos a játék. Egy 60 dolláros csomag tippünk szerint nem fogja meghozni a kedvet senkinek.

Dead Star - új twin-stick shooter a ReCore készítőitől

A jelenleg éppen az Xbox One-exkluzív ReCore-on dolgozó Armature úgy látszik, hogy rendelkezett elég szabadidővel ahhoz, hogy belevágjon egy kisebb twin-stick shooter fejlesztésébe is. A Dead Star az ismert univerzum szélére visz el minket, procedurálisan generált pályákon kell harcolnunk, bázisokat elfoglalnunk, és így megszereznünk az irányítást a régió felett. Az IGN már kipróbálhatta a játékot, és szerintük jóval mélyebb a játékmenet, mint a hasonló címek esetében, és taktikus gondolkodás is szükséges hozzá.

Miért késik a Quantum Break?

A Remedy többször is eltolta a játék megjelenését, legutóbb éppen jövő április 5-ig. De miért? Nos, erre maga Sam Lake, a stúdió kreatív igazgatója válaszolt. A megoldás egyszerűbb, mint gondolnánk: egy teljesen új technológiát kellett elkészíteniük egy teljesen új platformra, ráadásul az univerzum, a világ és a karakterek is teljesen újak. Ez egyben azt is jelenti, hogy sokat kellett kísérletezni, és sok prototípuson kellett átmenni, mire kialakult a megfelelő játékmenet.

"Persze a játék mellé társuló tévésorozat sem volt egyszerű, rengeteg kihívásra kellett megoldást találnunk. Mindez sok idő, de a minőséget magasan szeretnénk tartani" - mondta Lake, aki hozzátette, azonos technológiára és azonos történetre a Remedy igenis képes lenne gyorsan folytatást készíteni, amit bizonyít a Max Payne 2, hiszen az mindössze 18 hónapot vett igénybe.

Négy évig készültek a Fallout 4 hangfelvételei

A Bethesda számos dologhoz egészen máshogy állt hozzá a Fallout 4 esetében, mint a korábbi játékoknál. Az egyik legfontosabb, hogy most először a főszereplőnek (akár férfi, akár nő) teljes szinkronja lesz, ami pedig nem kevés szöveget jelent. Míg más játékoknál jellemzően a fejlesztés végéhez közelítve készítik el a szinkront és a hangfelvételeket, itt ennek már évekkel ezelőtt nekiálltak. Erről is beszélnek többek között a fejlesztők és a két színész az alábbi videóban:

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward