Aprók nagyban - 2015.09.30.

2 millió dollárral fejeződött be a Divinity: Original Sin 2 Kickstartere, így készült a Just Cause 3 szigete, teljesen beállt a VR mögé az Epic...

Aprók nagyban - 2015.09.30.

2 millió dollárral fejeződött be a Divinity: Original Sin 2 Kickstartere

Bizony, úgy tűnik, hogy a nép nagyon is szeretett volna egy folytatást a Divinity: Original Sinnek, meg persze talán az is segített, hogy a végére még Chris Avellone is beszállt a projektbe. Akárhogy is, végül 2 millió dollár gyűlt össze, ami négyszer több, mint a készítők által megjelölt alapösszeg.

Ez egyben azt is jelenti, hogy az összes kiterjesztett célt sikerült elérni, és így megvalósítják a fejlesztők a Game Master módot is, ahol a játékosok megcsinálhatják saját kalandjaikat, és menet közben on the fly módon manipulálhatják a környezetet, és helyezhetnek le ellenfeleket. Már most szeretnék Game Master lenni.

Így készült a Just Cause 3 szigete

A játék ezúttal a Medici nevű képzeletbeli szigeten játszódik, ami láthatóan eléggé változatos és ügyesen megvalósított helyszín - nyilván kifejezetten a legjobb játékélményre szabva. Most azt is megnézhetjük, hogyan készült:

Nagyon sikeres a Super Mario Maker

A kizárólag Wii U-ra megjelent Super Mario Maker tulajdonképpen azt jelenti, hogy soha többet nem lesz szükségünk új 2D-s Mario játékra, hiszen megcsinálhatjuk magunknak - vagy éppen megcsinálhatja nekünk a közönség. A Nintendo bejelentette, hogy három hét alatt már 1 millió példány elkelt a játékból, és több mint 2,2 millió pályát osztott meg a közönség. A megosztott pályák egyébként népszerűek is: összesen 75 millió alkalommal játszott rajtuk a közösség.

12 fősre bővült a party chat Xbox One-on

A jelenlegi nyolc fős limit felemelését régóta kéri már a közönség a Microsofttól, és ez most végre meg is történt. A 12 fős party chat kihasználásához nincs szükség frissítésre, az ugyanis csak szerveroldali módosításokat igényelt, így a következő pár órában elvileg már mindenkinél aktiválódik is.

Fejlesztői naplót kapott a konzolos This War of Mine

A This War of Mine: The Little Ones végre elhozza Xbox One-ra és PS4-re is a PC-n már nagy sikert aratott független fejlesztésű játékot. A megjelenésre január 29-én kell számítani, de addig is a fejlesztői naplók sorozatának első darabja:

Nem készül HD-felújítás a Burnoutból

A Criterion egyértelműen kijelentette, hogy nem készül HD-felújítás a Burnout-sorozatból, ugyanis túlságosan elfoglaltak más projektekkel. Hogy ezek a projektek mik, azt egyelőre mi sem tudjuk sajnos.

Ugyanakkor azt meg kell jegyezni, hogy a stúdió együttműködik a Microsofttal abban, hogy a Burnout Paradise a visszafelé kompatibilitás segítségével fusson Xbox One-on.

Fallout 4- fókuszban a Charisma

A S.P.E.C.I.A.L.-videosorozat akutális részében ezúttal a Charisma került sorra.

Teljesen beállt a VR mögé az Epic

Tim Sweeney, az Epic vezetője egyértelműen kijelentette, hogy a VR-t látja az iparág jövőjének. Persze nem most, és még csak nem is a következő években, de egy évtizeden belül biztosan. "A váltás akkor fog megtörténni, amikor minden képernyőt, és minden interakciós eszközt kivált a VR, vagy az a technológia, ami utána következik. 100%-ig beállunk e mögé a vízió mögé. Most még nem ez az a platform, ahová olyan 100 millió dolláros játékokat lehetne készíteni, mint a Gears of War-sorozat, de hamarosan az lesz."

2016-ban nyit a Mass Effect vidámparkos izéje

Az "izé" a címben nem véletlen, ugyanis a jelenlegi leírás alapján fogalmam nincs, miről van szó. A lényeg, hogy a Mass Effect izé a kaliforniai Great America vidámparkban nyit majd meg, és a jelenlegi információk alapján egy nagyon komoly küldetést vállalhatunk egy távoli bolygón, megküzdhetünk mindenféle ellenséggel, mindezt "a legmodernebb 3D-s technológiával, 4D-s effektusokkal". Ha valaki ez alapján sejti, hogy ez mit takarhat, kérem írja le a kommentekhez. (Ja és élő szereplő is lesz mellettünk, lehet játékostól függően femshep vagy Shep.)

Tele van hibákkal a Tony Hawk’s Pro Skater 5

Mondhatnánk, hogy nem meglepő a dolog, hiszen a játék eleve kissé gagyinak tűnt. És hiába nagyobb az elsőnapos javítás mérete, mint maga a teljes játék, a Tony Hawk’s Pro Skater 5 így is borzalmas. Egy név nélkül nyilatkozó fejlesztő szerint egyébként mindez arra vezethető vissza, hogy az Activision még gyorsan pénzt akart csinálni a licencből, arra ugyanis 2015 végéig van jogosultsága - ennek megfelelően a játék is rohamtempóban készült el, egy eleve nem túl tapasztalt fejlesztőnél.

10 millió példány fölött jár a Sniper Elite

A 2005-ben elkezdődött Sniper Elite-sorozat tagjai a mai napig több, mint 10 millió példányban keltek el. Jason Kingsley, a Rebellion vezetője köszönetet mondott mindenkinek, aki "támogatta az Egyesült Királyság egyik független fejlesztőcsapatát".

Legalább 15 órás kaland a Rise of the Tomb Raider

Mike Brinker, a Crystal Dynamics stúdió vezető dizájnere beszélt kicsit arról, milyen hosszú lesz a Rise of the Tomb Raider kampánya. Szerinte nagyjából 15-20 órára kell számítani egy átlagos végigjátszást, de ebben nincsenek benne a mellékes dolgok. Ha az ember mindent látni szeretne, és mindent össze is gyűjteni, nagyjából 30-40 órányi játékidő biztosan benne lesz. A játékban számos központi régió lesz, ahonnan mindenféle küldetéseket kaphatunk, amiket aztán a saját tempónkban és a saját választásaink alapján teljesíthetünk.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward