Aprók nagyban - 2015.07.28.

Dátumot kapott a PC-s Final Fantasy Type-0 HD, nem tud Pip-boy kiegészítőt gyártatni a Bethesda, a mai napon 5 éves a Starcraft 2...

Aprók nagyban - 2015.07.28.

Dátumot kapott a PC-s Final Fantasy Type-0 HD

Az először PS Vitára megjelent, majd Xbox One-ra és PS4-re felújított Final Fantasy Type-0 HD pontosan augusztus 18-án érkezik PC-re, azon belül is a Steamre. A hivatalos gépigény a következők szerint alakul:

Minimum:

OS: Windows 7, 8, 8.1 64bit

Processzor: Intel Core i3 2.5GHz

Memória: 4GB RAM

Szabad hely: HDD/SSD 30GB

VGA: Nvidia Geforce GTX 560Ti vagy AMD Radeon 7790

DirectX: 11 vagy újabb

Ajánlott:

OS: Windows 7, 8, 8.1 64bit

Processzor: Intel Core i5 2.7GHz

Memória: 6GB RAM

Szabad hely: HDD/SSD 30GB

VGA: Nvidia Geforce GTX 750

DirectX: 11 vagy újabb

Még mindig a Minecraftra hasonlít a Dragon Quest Builders

Megkaptuk az első élő, tényleges játékmenet bemutatót a Dragon Quest-sorozat mellékágaként készülő Buildersből. Ha pedig az eredeti bemutató alapján azt gondoltuk, hogy egy Minecraft-klónról van szó, akkor ezt a véleményünket ez a bemutató csak még inkább megerősíti.

És ha már Dragon Quest, két további bejelentéssel készült a Square Enix mára. Az egyik az, hogy a Dragon Quest 10 (ami egy MMO) meg fog jelenni PS4-re és Nintendo NX-re is. A másik pedig az, hogy már készül a Dragon Quest 11, ami az Unreal Engine 4-re épül, és szintén megjelenik majd PS4-re és Nintendo NX-re, ám érdekes módon ezek mellett Nintendo 3DS-re is - bár ez utóbbi valójában egy egészen más játék lesz.

A kiadó ígérete szerint a nagykonzolos változatok a PS2-es Dragon Quest 8 stílusát képviselik majd, ám egyelőre sem erről, sem pedig a Buildersről nem tudjuk, hogy meg fog-e jelenni nyugaton.

A mai napon 5 éves a Starcraft 2

Ez a Blizzardnak azt jelenti, hogy különböző kisebb-nagyobb in-game eseményekkel ünnepel, melyekről részletes tájékoztatást erre találtok. Nekünk itt az iPonnál inkább azt jelenti, hogy már a stúdió helyett szégyelljük magunkat, hogy öt év alatt nem sikerült kiadni két kiegészítőt, ami azért még a Blizzard munkatempóját ismerve is szégyen.

Hamarosan a 2DS- és 3DS- tulajdonosok is használhatják majd az Amiibo-figurákat

A Nintendo legújabb pénznyomdáját az Amiibo-figurák jelentik, akad azonban egy kisebb probléma: az eredeti 3DS és a 2DS nem rendelkezik NFC-olvasóval, így nem birkózik meg a bábuk kezelésével. Kevesebb kompatibilis eszköz, kevesebb eladott figura - gondolhatja jogosan a Nintendo. A gondolatok után pedig tettek következtek, így októberben megjelenik majd egy külön Amiibo-érzékelő platform, ami vezeték nélkül csatlakozik a 2DS és 3DS konzolokhoz, amúgy pedig két darab AA-elemmel működik. Az ára Amerikában 19,99 dollár lesz, szóval nálunk valószínűleg ugyanennyi euróval kell számolni.

Tényleges játékmenetet látunk majd az új Crackdownból

Azt már tudtuk, hogy a Crackdown végre újra előkerül a jövő héten kezdődő GamesComon, most pedig Phil Spencer azt is megerősítette, hogy tényleges játékmenetre lehet számítani. Az úriember Twitteren azt írja, eléggé nosztalgikus élmény volt látni a sorozat új, bár valójában rebootnak számító részét.

Nehéz döntés volt a Rise of the Tomb Raider ideiglenes exkluzivitása

Eredetileg kizárólag Xboxra megjelenő címként jelentette be a Square Enix a Rise of the Tomb Raidert, ám hamarosan kiderült, hogy csak ideiglenes exkluzivitásról van szó. Pár napja pedig azt is megtudtuk, hogy PC-re valamikor a jövő év elején, míg PS4-re a jövő ünnepi szezonban jelenik meg a játék. De miért volt szükség egyáltalán exkluzivitásra?

Nos, Phil Rogers, a Square Enix európai és amerikai vezetője szerint a Microsoft olyan rajongással (pénzzel) és érdeklődéssel ($$) viszonyult a játékhoz, hogy a fejlesztők egyszerűen úgy érezték, ez egy remek lehetőség arra, hogy a következő szintre emeljék a sorozatot. "A Microsoft hitével, támogatásával és persze erejével tudjuk ténylegesen elkészíteni azt a kiemelkedő játékot, amit szerettünk volna" - nyilatkozta.

Ettől függetlenül Rogers is megjegyzi, hogy egy ilyen szintű megállapodás bizony nem könnyű döntés, és a Square Enix is sokat agonizált felette. "Tudtuk, hogy rövidebb távon valószínűleg kiábrándítja majd a rajongók egy részét, de reméltük, hogy végül mindenki belátja majd, hogy megérte." Ez az egész már csak azért is szórakoztató, mert a legbiztosabb és legkényelmesebb befektetés volt ez az MS-nek, hogy bevásárolják magukat egy bejáratott sorozatba, ami által nekik is lesz egy Uncharted-típusú játékuk ringbe szállni a Sony ellen. A Squarenek mindössze annyit jelentett, hogy az MS előre hozzájuk vágta azt a pénzt, ami a PS-es bevételekből összejött volna. Cukormázzal jobban hangzik, nemde?

Miért lesz jó a Super Mario Maker?

Nos, azon kívül, hogy végre mindenki megcsinálhatja a maga Mario-pályáit, és gyakorlatilag soha az életben nem lesz szükség még egy 2D-s Mario-játékra? Ha ez nem elég, akkor a Nintendo most egy kis nosztalgiával próbál meggyőzni minket. Bár be kell látnunk, hogy a Nintendo felhozatalának jelentős része ma már inkább a nosztalgiából él, készítsen is a cég bármilyen jó játékokat (mert a minőséget nem nagyon lehet elvitatni tőlük).

Phil Spencer szerint mindkét konzol jól teljesít

Ugyan a PlayStation 4 számos piacon (főleg Európában) akár 90% feletti részesedéssel rendelkezik, az Xbox-főnök Phil Spencer szerint már pusztán az is örömteli a tény, hogy mindkét konzol jól megy. "Néhány éve még azt kérdezték tőlem az újságírók, hogy a konzoloknak van e egyáltalán jövője. Elvégre mindenki elkezdett az okostelefonján játszani" - mondta Spencer, aki szerint ehhez képest mindkét konzol túlteljesíti az előzetes elvárásokat.

"Most a PS4 már több, mint 20 millió példányban kelt el, és Xbox One-ból is többet adtunk el globálisan, mint az Xbox 360-ból ugyanennyi idő alatt. Mindkét konzol jól teljesít, ráadásul már a Nintendo is dolgozik az NX-en, amiről nem tudom, hogy mi, de örülök, hogy megy az üzlet."

Nem tud Pip-boy kiegészítőt gyártatni a Bethesda

A Fallout 4 gyűjtői kiadása, főleg a hozzá járó Pip-boy karperec miatt rendkívül népszerűvé vált. Annyira, hogy még a Bethesda sem számított ekkora érdeklődésre. Miután az első adagot pillanatok alatt elkapkodták a vásárlók, a kiadó egy újabb sorozatot rendelt meg a gyártói partnerétől, azonban már ez is kifutott, több pedig nem lesz.

"Eljutottunk arra a pontra, hogy visszamentünk a gyártóhoz, de ők azt mondták, hogy egyszerűen nem tudnak többet gyártani, mert csak eddig tudták futtatni a gyártósorokat" - mondta Pete Hines, a Bethesda marketinges főnöke, aki szerint a gyár már így is elég rugalmasan kezelte a megrendeléseket, de most már más ügyfelek termékeire kellett átállnia.

Augusztusban Metal Gear Solid jár az Xbox Live-előfizetőknek

A Microsoft bejelentette, hogy Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes minden Xbox One-t használó előfizetőnek ingyenesen letölthető lesz egész augusztusban - ami pont jó időzítés, tekintve, hogy szeptember 1-jén már érkezik a teljes The Phantom Pain.

Ezen kívül szintén Xbox One-ra augusztus 16-tól válik ingyenesen letölthetővé a How to Survive: Storm Warning Edition, egészen szeptember 15-ig. Xbox 360-ra az előfizetők a Metro 2033-at kapják augusztus 1-től 15-ig, majd jön a Metro Last Light augusztus 16-tól 31-ig.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward