Aprók nagyban - 2015.07.21.

Nem fog megjelenni Wii U-ra a Project CARS, nagy frissítést kap a KOTOR 2, nem támogatja majd a modokat a Dirt Rally, eszméletlen a No Man's Sky új előzetese...

Aprók nagyban - 2015.07.21.

Eszméletlen a No Man's Sky új előzetese

A Hello Games csak úgy, a semmiből állt elő egy új előzetessel még a GamesCom előtt, ami talán választ adhat sokaknak arra a kérdésre, hogy tulajdonképpen mit is lehet csinálni a No Man's Skyban. Nos, az előzetes alapján rengeteg dolgot: felfedezni bolygókat, nyersanyagot gyűjteni, robotok elől menekülni, és más hajókat lelőni - többek között.

Nagy frissítést kap a KOTOR 2

Az eredetileg 2004-ben megjelent Star Wars Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords ugyan már egy ideje elérhető a Steamen, most azonban egy nagy frissítést kap. Egyrészt elérhető lesz OS X-en és SteamOS-en is, másrészt pedig az összes verzió (így a windowsos is) kibővül az 5K felbontás, a Steam Workshop, a Steam Achievements és a Steam Cloud támogatásával. Sőt, még a kontrollerek is működni fognak. A rajongók azt remélik, hogy a Steam Workshop támogatása azt jelenti, hogy a menet közben elkészült KOTOR 2 Restoration Project is működni fog, ami igyekszik visszahelyezni az eredetileg kivágott tartalmakat a játékba.

Tíz dolog, amit nem tudtál az Assassin’s Creed Syndicate-ről

Többek között azt sem, hogy GTA-módra ellophatunk lovaskocsikat, amikkel aztán igazi állat módjára száguldozhatunk végig London utcáit, elgázolva a templomosokat, és felöklelve a járókelőket. Egészen addig, míg el nem kezdenek üldözni a rendőrök.

Egy ideig nem támogatja majd a modokat a Dirt Rally

Pontosabban lehet, hogy sohasem fogja. A készítők ugyanis elmondták, hogy bár szeretnék, ha a játék hivatalosan is moddolható lenne, ezt mindenféle licencelési probléma nehezíti meg.

"Jelenleg nem tudjuk ezt úgy megvalósítani, ahogy a játékosok szeretnék. Új autókat bemoddolni nem lehet a licencek miatt, mint ahogy a meglévő autókon található matricázás és festés is licencek oltalma alatt áll. Néhány dolgot esetleg meg tudunk valósítani, de egyre inkább úgy tűnik, hogy mindenfelől jogi akadályokba ütközünk." nyilatkozta Lee Williams, a Codemasters közösségi menedzsere.

Hamarosan bakeliten is megjelenik a The Last of Us soundtrackje

Kétségtelenül az utóbbi évek egyik legjobb játékzenéje volt a Gustavo Santaolalla által komponált The Last of Us soundtrack, nem csoda, hogy most még bakeliten is megjelenik. A kiadás egyik különlegessége, hogy egy korábban még sosem látott artwork díszíti a borítóját, továbbá nem csak az alapjáték, de a Left Behind DLC zenei anyagát is tartalmazza, valamint mindenféle környezeti hangot a játékból.

Valójában 90fps-sel fut a Killer Instinct

Miután az Iron Galaxy átvette a Killer Instinct fejlesztését a Double Helixtől, számos változtatást elvégzett a játék motorján. Egyrészt a felbontást sikerült megnövelniük 720p-ről 900p-re, másrészt pedig most azt is elárulták, hogy a játék valójában 90fps-sel fut. Ez főleg a multiplayer és az általános bevitel válaszképességén látszódik meg a gyakorlatban, hiszen így maga a játék motorja jóval nagyobb "frissítési sebességgel" dolgozik, aztán a végeredményt természetesen a megjelenített kép esetében lekonvertálja 60fps-re.

Októberben jön a WRC 5

Ahogy arról már korábban írtunk, az új WRC-n egy friss fejlesztőcsapat, a francia Kylotonn dolgozik. A brigád rengeteg embert felvett az utóbbi időben, hogy októberre készen legyen a WRC 5, többek között ott dolgozik már a Test Drive Unlimited 2 vezető programozója is. Most végre megkaptuk az első előzetest is:

Merít a Bloodborne-ból a Dark Souls 3 harcrendszere

Hidetaka Miyazaki az EDGE magazinnak nyilatkozta, hogy a Dark Souls 3 harcrendszere számos ponton merít a PS4-exkluzív Bloodborne-ból. Kezdetnek például a hátralépés jóval gyorsabbá válik, mint ahogy a nagyobb kardokkal történő hadonászás is. Azt viszont egyelőre nem tudni, hogy az elgurulás helyét átveszi-e a Bloodborne-ban használt oldallépés, de vélhetően nem ártana.

A harcrendszer legnagyobb újdonsága azonban a Ready Stance lesz, amit bármikor aktiválhatunk, és újfajta támadásokat tesz lehetővé. Ilyen például a Spin, ami a nevének megfelelően egy forgós támadás több ellenfél lekezelésére, illetve egy előre suhintás, ami szintén egyszerre képes megtörni több rosszarcú védekezését.

Hamarosan elkészül a Resident Evil 2 rajongói remake-je

A Resident Evil 2: Reborn teljes egészében a rajongók munkája, és az Unreal Engine 4-re épül. Új 3D-s modellekre, animációkra, textúrákra, effektusokra, bevilágításra és némileg felturbózott játékmenetre lehet számítani. A fejlesztés még a Unity motoron kezdődött két éve, azonban menet közben a srácok áttértek az Unreal Engine 4-re, és a terveik szerint még a nyáron elérhetővé teszik a végterméket, teljesen ingyen. Azt egyelőre nem tudni, hogy a Capcom ehhez mit szól, főleg, hogy tippünk szerint előbb-utóbb a kiadó is el szeretné készíteni a maga remake-jét, főleg az első rész sikere után.

Nem fog megjelenni Wii U-ra a Project CARS

Ugyan a készítők még pár hónappal ezelőtt is úgy nyilatkozta, hogy teljesen erővel dolgoznak a Wii U-s verzión, ma már hivatalosan is elismerték, hogy a játék sosem fog megjelenni a Nintendo konzoljára. Az ok egyszerű: a hardver nem bír el vele. Nem olyan régen még abban reménykedett a Slightly Mad Studios, hogy fel tudják tornászni a képfrissítést 30fps-re, de hosszú küzdelem után is csak 23fps-ig jutottak, és ehhez is jelentősen vissza kellett vágni a grafikai színvonalból és az egyszerre megjeleníthető autók számából.

A készítők remélik, hogy a Nintendo következő konzolja már elég erős lesz a Project CARS futtatásához, így alig várják az NX kódnéven készülő masina bejelentését.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward