Aprók nagyban - 2015.04.17.

Nem támogatja a Battlelogot a Star Wars: Battlefront, megjelent a Halo: Spartan Strike, kiküldte a Bethesda a meghívókat az E3-as sajtókonferenciájára...

Aprók nagyban - 2015.04.17.

Kiküldte a Bethesda a meghívókat az E3-as sajtókonferenciájára...

...de azon sajnálatos módon semmilyen utalás nincs egy esetleges új Falloutra. A székeken megtalálható BJ Blazkowicz a Wolfensteinből, a cyberdémon a Doomból, Tallboy a Dishonoredből, Sebastian a The Evil Withinből, meg egy csomó karakter a The Elder Scrolls Online-ból, de Fallout sehol.

Nyilván ha a Bethesda meglepetésnek szánja az új Fallout bejelentését (és valószínűleg annak szánja, bárhol is jelentse be), akkor nyilván nem fogja kirakni Pipboyt az első sorba vigyorogni.

Dinoszauruszos VR-demót készített a Crytek

A Crytek sem akar kimaradni a hamarosan nagyot robbanó VR-őrületből, és igyekszik hangsúlyozni, hogy a CryEngine új verzióiban minden megtalálható ahhoz, hogy egy nagyon ütős VR-os játékot készítsünk vele. Éppen ezért rakott össze most a cég egy bemutatót, ami egyrészt jól néz ki, másrészt pedig el nem tudom képzelni, mennyire félelmetes lehet, amikor a T-rex beleordít a képünkbe.

Tesztelhető lesz a Pillars of Eternity következő javítása

Az Obsidian éppen tegnap adta ki az 1.04-es verziójú, leginkább hibajavításokat tartalmazó patch-et a játékhoz, de a készítők továbbra sem pihennek. Májusra ígérik az 1.05-ös számozású javítást, ami további foltozás mellett új dolgokat is betesz majd a játékba - például játék közben válthatunk majd portrét és hangot a karakterünkön, de jönnek új grafikai elemek is.

Az 1.05-ös patch-et egyébként a közönség is tesztelheti, így egyrészt korábban tapasztalhatjuk meg az újdonságokat, másrészt pedig segíthetünk az Obsidiannak kiszűrni az esetleges problémákat. Ahhoz, hogy hozzájussunk a patch-ek bétáihoz, a Steamen kell ügyeskednünk.

Kooperatív játékmenet az Alienationből

A Resogunnal is bizonyított Housemarque csapata már egy ideje dolgozik teljesen új játékán, a felülnézetes twin-stick shooter Alienationön. Ahogy azt megígérték, az anyag támogatni fogja a kooperatív játékot, melyből most először láthatunk valamit akció közben:

Xbox-platformokra is megjelent a Goat Simulator

Az eredetileg poénnak indult, majd nagyon hamar meglepően népszerűvé váló Goat Simulator jelenleg már játszható PC-n, Androidon és iOS-en, mától pedig csatlakozik a listához az Xbox 360 és az Xbox One is. A kecske meghódít mindent!

Rendkívül buta alcímet kap a nyugati Dragon Quest Heroes

Az elszállt névadás világbajnokának nem létező díját rendszeresen elnyerő Square Enix a pár hónapon belül megjelenő Dragon Quest Heroes esetében is alkotott. Az Amerikában és Európában megjelenő verzió ugyanis kap egy alcímet, amivel a játék teljes címe így néz ki: Dragon Quest Heroes: The World Tree’s Woe and The Blight Below.

Aranylemezre került a Project CARS

Megszámlálhatatlan mennyiségű késés után végre tényleg elkészült a Project CARS, minden idők egyik legambiciózusabb autós játéka. A végleges megjelenési dátum május 8-a, PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, később pedig majd jön Wii U-ra is.

A készítők most közzé tették a pályák teljes listáját, és meg kell hagyni, nem aprózták el a dolgot. A rengeteg versenypálya között megtalálhatók az olyan klasszikusok is, mint Spa, Hockenheimring, Monza és persze a Nürburgring Nordschleife.

Már a Bloodborne-t is végigvitték Guitar Hero-kontrollerrel

Ahogy a Dark Souls két részét, úgy a Bloodborne-t is végignyomta gitárral a Bearzly néven futó felhasználó, akinek ráadásul az egész művelet mindössze 9 óráig tartott.

Kevesebbet foglal a The Witcher 3, mint gondoltuk

A PlayStation Networkről korábban behúzott adatok alapján azt lehetett tudni, hogy a The Witcher 3 legalább 50GB-ot foglal majd. A játék azonban tegnap aranylemezre került, és frissültek a konzolok online rendszerei is, melyekből a PSN most már 35GB-os letöltést mutat, az Xbox One pedig 25GB-ot. Xbox One-on egyébként már lehet előtölteni és telepíteni is a játékot, a felhasználók beszámolói szerint a végleges telepítés egyébként túllépi a 30GB-ot.

Arról egyelőre nincs információnk, hogy a PC-s változat mennyi helyet kér magának, de mivel némileg nagyobb felbontású és részletesebb grafikai elemeket kap, mint a konzolos verziók, így vélhetően itt közelebb kerülhetünk az 50GB-hoz.

Lezárt karakterekkel is lehet játszani a Mortal Kombat X-ben

A PC-s verzióra rászabadult néhány modder, akik hamar rájöttek arra, miként lehet játszhatóvá tenni néhány lezárt karaktert. Több harcost ugyanis (köztük van Rain és Baraka is) csak ellenfélként vonultat fel a játék, és alapból nem lehet kiválasztani őket. Egy Reddit-felhasználó azonban rájött, hogy néhány mappa átnevezésével ez könnyen megoldható, így egy alapból választható karakter helyére tehetjük be például Raint, ahogy ez a lenti videón is látszik.

Nem támogatja a Battlelogot a Star Wars: Battlefront

A Battlefield-játékok böngészőben futtatott multiplayeres rendszerét sokan nem szeretik, nem is véletlenül. Felmerül tehát a kérdés, hogy vajon a Battlefront esetében mi lesz a helyzet, főleg, hogy a Battlelogot készítő Uprise weboldalán található információ szerint a csapat a Battlefronttal kapcsolatban is dolgozik valamin.

A kedélyeket a Battlefront producere, Jesper Nielsen igyekezett lenyugtatni a NeoGAF-on. "Habár az Uprise készítette a Battlelogot, és tényleg fent van a honlapjukon, hogy közük van a Battlefronthoz, ez automatikusan azt jelenti, hogy a Battlefront a Battlelogot használja majd? Nem, egyáltalán nem. Persze jogos a következtetés, de elmondhatom, hogy a Battlefront nem használja majd a Battlelogot" - fejezte be. Ez persze nem zárja ki, hogy egy másik, de hasonló rendszer készüljön a Star Wars-játék(ok) számára.

Ma jelenik meg a Halo: Spartan Strike

A Spartan Assault folytatása, a továbbra is felülnézetes twin-stick shooterként működő Halo: Spartan Strike ma jelenik meg (illetve, mire ezt olvassátok, már megjelent). A dolog érdekessége azonban, hogy ez lesz az első Halo-játék, ami túllép a Microsoft platformjain, és megjelenik iOS-re is - Halo-játékok korábban csak Xbox- vagy Windows-rendszereken voltak elérhetőek. Egy belsős forrás egyébként úgy tudja, hogy a játék azért csúszott majdnem fél évet, mert a kiadó meg akarta várni az iOS-es verzió befejezését, és egyszerre kiadni. Eredetileg a Microsoft ugyebár azt kommunikálta, hogy az Xbox One-os Halo: The Master Chief Collection bugtalanítása miatt csúszik a játék.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward