Aprók nagyban - 2015.03.06.

Miért volt ilyen nehézkes a Diablo 3 startja? VR-ra készülhet a Half-Life 3? Kell-e Xbox Live Gold-előfizetés a WIndows 10-es multiplayerhez? Válaszok itt!

Aprók nagyban - 2015.03.06.

Free-to-play lesz a következő Magic kártyajáték

Magic Duels: Origins néven érkezik a Hearthstone: Heroes of Warcraft lehetséges ellenfele még idén. A PC-s, Xbox One-os és iPad-es verzió még júlisban megjelenik, a PS4-es változat pedig pár hónappal később jön. Az egész felépítése nagyon hasonlít a Hearthstone-ra, de a készítők ígérete szerint lesz egy beépített útmutató, aminek segítségével hatékonyabban rakhatjuk majd össze a paklinkat, és most először lesznek játszhatóak a Planeswalker kártyák.

Johnny Cage és Kenshi is benne lesz a Mortal Kombat X-ben

A készítők már nem bírták tovább a rajongók állandó kérdéseit, így idő előtt elárulták: Johnny Cage és Kenshi is benne lesz az új Mortal Kombatban. Ne felejtsük el, hogy igazi újgenerációs játék lesz ez, ugyanis Johnny lánya, Cassie Cage is ott lesz a harcosok között. Mindezt egyébként a játék egyik producere, Adam Urbano mondta el egy videóban, amit azóta eltávolítottak YouTube-ról, és aminek minden másolatát törölteti a Warner Bros.

Nem kell Xbox Live Gold a Windows 10-es multiplayerhez

Az nagyon szép és nagyon jó, hogy a Microsoft elhozza az Xbox Live szolgáltatásait a Windows 10-re, de felmerül a kérdés: vajon ott is kell majd előfizetés? Nos, Major Nelson az Xbox Live csapatából megerősítette, hogy nem. Ez tehát azt jelenti, hogy a keresztplatformos multiplayert is kiélvezhetjük PC-n külön előfizetés nélkül.

VR-es Half-Life 3 jöhet?

"Nem mondjuk, hogy nem, de egyelőre nem tudjuk pontosan" - reagált a Valve egyik programozója, Jeep Barnett arra a kérdésre, hogy a Half-Life 3 kifejezetten VR-os játék lesz-e. Az úriember szerint a Valve igazából minden címét el akarja készíteni VR-ra, de erre egész egyszerűen nincs idejük, így alaposan át kell gondolniuk, hogy mihez is kezdenek. Barnett egyébként bevallotta, hogy házon belül már összeraktak egy-két prototípust arra, hogyan is működhetne egy esetleges Half-Life 3 a virtuális valóságban - továbbá azt sem szabad elfelejteni, hogy a Valve készített egy Aperture Sience demót, amivel a Source Engine 2 és a VR képességeit mutatták be, így tehát egy Portal 3 sincs kizárva.

Előzetesen a Resident Evil Revelations 2 - Episode 3

Igen, már a harmadik hétnél tartunk, úgyhogy mindjárt itt van a Resident Evil Revelations 2 harmadik epizódja. Ez egyébként 5,99 dollárt kóstál majd, de továbbra is érdemesebb lehet megvárni az összes részt tartalmazó csomagot 24,99-ért.

Miért volt ilyen nehézkes a Diablo 3 startja?

Ha még emlékeztek, a Diablo 3 nagyon döcögősen indult. A játékhoz kötelező az online kapcsolat, azonban a szerverek hamar túltelítődtek, és a kliens folyamatosan hibákat dobált emiatt. Miért történt ez? Nos, egész egyszerűen azért, mert jóval hamarabb adtak el jóval többet a játékból, mint azt gondolták. Vicces módon a Blizzard értékesítési csapata azt jósolta, hogy 6,666 millió darabot adnak el az első évben, végül azonban pár nap alatt átlépték ezt a számot. Ilyen szintű sikerre messze nem számított a stúdió, ezért történhetett meg, hogy az online infrastruktúra nem állt készen a játékosok fogadására.

Mad Max - fontos a történet

A játékot készítő Avalanche teljesen eltökélt abban, hogy a Mad Max karaktereit és történetét megfelelően integrálja a játékba. Frank Rooke és John Fuller szerint ez nem egyszerű feladat egy nyitott világú anyag esetében, de megteszik, ami tőlük telik. Továbbá egy nagyon komoly, fizikai alapú autós harcrendszert is implementálnak.

Nem olyan szigorú az id@XBOX, mint korábban

Amikor a Microsoft elindította az indie fejlesztőknek szánt programját, a kezdeményezést sok kritika érte amiatt, hogy a cég kikötötte: az id@XBOX keretein belül megjelent játékoknak vagy párhuzamosan kell megjelenniük minden platformon, vagy Xboxon először. Ha azonban valaki előbb PS4-en szeretné kiadni a játékát, az már nehézségekbe ütközött. Ezzel együtt a Microsofthoz lehetett benyújtani kérelmet, és azt a vállalat eseti alapon elbírálta, így lehetett kivételt nyerni a szabályok alól, de sokak szerint ez az egész nagyon problémás. Most Chris Carla, az id@XBOX vezetője elmondta, ez az egész közel sem olyan komoly, mint ahogy elsőre hangzik. A Microsofttal továbbra is lehet közvetlenül beszélni, és egyéni elbírálást kérni, továbbá semmi nem akadályozza a független fejlesztőket abban, hogy később jelentessék meg Xboxra a játékaikat, csak ebben az esetben valami extra tartalmat kér tőlük a Microsoft. Így került például a Shovel Knightba a Battletoads.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward