Aprók nagyban - 2015.03.02.

Elhagyja a havidíjat az Unreal Engine 4, mobilos Mortal Kombat X érkezik, átlépte célját a Kickstarteren az Underworld Ascendant...

Aprók nagyban - 2015.03.02.

Mobilos Mortal Kombat X érkezik

Nem portról van szó, sőt, a hagyományos értelemben véve nem is verekedős játékról, hanem egyfajta kártyás-gyűjtögetés anyagról. Természetesen támogatja majd a többjátékos mókát, és egyébként a "nagy" Mortal Kombat X-játékból hozza át a különböző mozdulatokat, így a kivégzéseket és az X-ray-eket is. Továbbá a mobilos játék hatással lesz a nagy játékra, és fordítva is, így mindkettőt érdemes tolnunk.

Természetesen megjött a Battlefield Hardline Premium

Ahogy a negyedik rész esetében is, ezúttal is kicsengethetünk még többet a játékért. Egészen pontosan 50 dollárt, amiért cserébe megkapjuk a prémium státuszt, amivel két héttel mások előtt férhetünk hozzá az új kiegészítőkhöz, kapunk egy rakás új testreszabási lehetőséget, részt vehetünk egy csomó exkluzív in-game eseményben és kompetitív menetben, és a nulláról újratolhatjuk a teljes fejlődési rendszert, elérve ezzel a legendás státuszt (tehát presztízselhetünk).

Az Elite: Dangerous és a Star Citizen is tiszteleg Leonard Nimoy előtt

Egy cikk keretén belül már foglalkoztunk a pár napja elhunyt Leonard Nimoy és a videojátékok kapcsolatával, most pedig valami egészen másról szeretnénk beszélni. Mégpedig arról, hogy mind az Elite: Dangerous, mind pedig a Star Citizen fejlesztői megerősítették egymástól függetlenül, hogy Nimoy halála előtt különleges eseményekkel tisztelegnek majd a játékban. Tulajdonképpen mindkét fejlesztő hasonlóan nyilatkozott: a szinte egész életében Spock parancsnokként azonosított Nimoy munkássága nagy hatással volt rájuk, így szeretnék ezt megköszönni. Hasonlóra egyébként a Star Trek Online-ban is számíthatunk.

Ez az első SteamVR játék

A neve Job Simulator, és kifejezetten a Valve-HTC-féle VR-szemüveghez készült. A "Shoot Many Robots" és az "Aaaaa! For the Awesome!" játékokat is készítő Owlchemy Labs tette le az asztalra, és a történet szerint a jövőben mindenféle fizikai munkát robotok végeznek, teljesen automatizálva. Azonban a társadalomnak nem szabad elfelejtenie, hogy mennyire rettenetes volt, amikor még a haszontalan emberek végezték ezeket a munkákat, ezért jött létre Job Bot, aki a Job Simulatoron keresztül mutatja meg az embereknek, hogy milyen is különböző munkákat végezni.

Bemoddolták az offline kooperatívot a Resident Evil: Revelations 2-be

A Capcom eredetileg a Steamen is a Resident Evil: Revelations 2 fontos részeként reklámozta az offline kooperatív módot, ez azonban a PC-s változatból teljesen kimaradt. A fejlesztők egyelőre csak annyit tudtak mondani, hogy megpróbálják megoldani a dolgot, és később implementálni a módot, ám addig sem kell várnunk: a FluffyQuack néven futó modder betette a játékba ezt a lehetőséget. Két megkötés van mindössze: mindkét játékosnak gamepadet kell használnia, és egyelőre Raid módban nem működik a móka.

Crash Bandicoot és Uncharted 4 - mi a közös?

Már azon kívül, hogy mindkettőt a Naughty Dog fejlesztette. Nos, az internet népe szerint az, hogy a fejlesztőcsapat direkt játszik az érzelmeinkkel, és úgy építette fel az Uncharted 4 legelső bemutatkozó előzetesét, hogy az emlékeztessen a Crash egy jelenetére. Mindkét esetben a főszereplő karakter arccal lefelé fekszik a homokban, felébred, majd elindul a dzsungel felé. Vajon direkt csinálták? Véletlen? Utalás valamire?

42 millióan telepítették fel a Dota 2-t

Egy év alatt a Dota 2 játékos bázisa 85%-kal 42 millió felhasználóra hízott, ami azt jelenti, hogy a Steam felhasználóinak körülbelül 34%-a telepítette fel a játékot. Ebből a bázisból egyébként több mint 8 millióan rendelkeznek 140 óra feletti játékidővel, úgyhogy mondhatjuk, hogy eléggé rá van kattanva közönség. Ahogy arról már korábban beszámoltunk, az egyszerre aktív játékosok száma is majdnem megduplázódott: a tavalyi 698 ezres online felhasználószám most februárban 1,26 millióra nőtt.

Átlépte célját a Kickstarteren az Underworld Ascendant

A játék készítői 600 ezer dollárt akartak kapni, azonban már most 650 ezer dollárt adott nekik a közönség, és még három nap hátra van. Úgyhogy következnek a kiterjesztett célok. A 650 ezres célt elértük, úgyhogy kapunk egy új területet, ha még 50 ezer összejön, akkor pedig a legendás Tracy Hickman mellékel nekünk egy regényt.

Teljesen ingyenesen használható az Unreal Engine 4

Míg korábban előfizetés kellett ahhoz, hogy megkaparinthassuk a legújabb Unreal Engine-t, a mai nappal az Epic eltörölte ezt a követelményt. Mostantól csak a végleges, megjelent játékok után kell 5%-nyi részesedést fizetniük a reményteli fejlesztőknek, ami pontosan annyi, mint ezt megelőzően - azt is csak akkor, ha a játék bevételei átlépik a 3 ezer dollárt. Az Epic hangsúlyozza, hogy teljesen ingyenesen megkapjuk a motor teljes C++ forráskódját, és minden eszközt ahhoz, hogy el tudjuk készíteni álmaink játékát.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward