Aprók nagyban - 2015.02.27.

20 évre be van biztosítva az Assassin's Creed története, több mint 100 brutality lesz a Mortal Kombat X-ben, márciusban jön a Life is Strange folytatása...

Aprók nagyban - 2015.02.27.

Bloodborne - ez itt a Darkbeast

A Darkbeast egy elvetemült rusnyaság, egy kőkemény boss. Teste kizárólag csontokból áll, koponyája is csopasz, és kék villámok járják át. A nép úgy tartja, rendkívül öreg, ősi lény lehet. Mi viszont úgy tartjuk, hogy sokszor meg fog ölni mindannyiunkat.

Mortal Kombat X - központban a történet

Végre kaptunk egy nagyobb történeti előzetest a Mortal Kombat X-ből. 25 évvel az előző rész eseményei után járunk, az Outworld egyre nagyobb fenyegetést jelent, és Mileena lázadó serege ellen új harcosok állnak be a jók oldalára. Például Jacqueline Briggs (Jax lánya), Takashi Takeda (Kenshi fia), és Kung Jin (Kung Lao leszármazottja). Egyébként természetesen a szokásos nonszensz az egész, de azért szeretjük.

Több modern rész lesz az új Assassin's Creed-játékokban

Az utóbbi pár epizóddal sikerült akkora rajongói elégedetlenséget kiváltania a Ubisoftnak az Assassin's Creed-játékok jövőben (jelenben) játszódó történetszálával, hogy végre (szinte) teljesen kivették azt a játékokból, a Unityben gyakorlatilag nem is volt. És mindenki örült. Kivéve, úgy látszik, a Ubisoft.

"Folyamatosan vannak terveink arra, hogyan hozhatnánk vissza a modern szálat, de okosan kell csinálnunk. Voltak terveink erre a Unityben is, de ezek végül csak tervek maradtak, semmit nem készítettünk el belőle, tehát nem is kellett semmit kivágni. Az a helyzet ugyanis, hogy ez volt az első igazán újgenerációs játékunk, és hatalmas munka lett volna mondjuk egy modern városrészt is megcsinálni a történelmi mellé. Legalább hat hónapnyi munkájába került volna sok-sok embernek. És persze olyan játékrendszerekre is szükség lett volna, amik oda illeszkednek" - mondta Darby McDevitt, a sorozat fő írója.

McDevitt ezen kívül elárulta, 500-700 évnyi történelmi hátteret írtak meg a játék univerzumához, ami biztosítja majd, hogy a sorozat koherensen tudjon folytatódni a következő 20 évben.

Zombie Army Trilogy - pokoli háború

Az eredetileg a Sniper Elite spin-off sorozataként indult játékból március 6-án egy teljes "kollekció" érkezik, mely a három játékon kívül az új horda módot is elhozza magával. Platformok tekintetében a PC, a PS4 és az Xbox One játszik.

Véletlenül letörölte a Sony a 20. évfordulós PS4-re pályázó versenyzők jelentkezését

Aki december 4. és január 15. között PS3-at, PS4-et, PS Vitát vagy Vita TV-t vett, annak lehetősége volt nevezni egy kóddal a Sonynál, és részt venni a sorsolásban, melynek fődíja egy 20. évfordulós PS4.

Történt azonban egy kis probléma: a Sony Japan véletlenül minden jelentkezési adatot letörölt. Végleg. Úgyhogy most újra kell nevezni a szükséges adatokkal.

Új konzolokon is ijesztget Slender

A Slender: The Arrival meglepően sikeres lett PC-n és az előző konzolokon, így látszólag nincs ok arra, hogy ne költözzön át Xbox One-ra és PS4-re. Úgyhogy át is költözik, pontosan március 24-én, kereken 10 dollárért.

A játék egyébként annak az Eric “Victor Surge” Knudsonnak a segítségével készült, aki eredetileg egy pályázatra megalkotta az azóta internetes mémmé vált Slendermant, és aki sikeresen küzdött meg olyan "bitorlókkal", mint a téma alapján websorozatot készítő Marble Hornets.

Jade Raymond szerint zavar van az Erőben a játékiparban... vagy nem

Az Assassin's Creed-sorozat egyik eredeti alkotója, és a Ubisoft Montreal korábbi vezetője, Jade Raymond szerint a játékipar folyamatosan változik, és ez egy jó dolog. "Minden évben azt halljuk a nagy szakmai eseményeken, mint például a DICE Summit, hogy valamiféle zavar van az iparban, és nagy változások mennek végbe. Én ezen mindig csak nevetek, elvégre mindannyian hosszú ideje a játékiparban dolgozunk, és pontosan ezt mondjuk és halljuk minden egyes évben."

Raymond szerint mindig más kavarja fel az állóvizet. Voltak a facebookos játékok, a mobilok, az Early Access, most pedig a VR és a HoloLens. "Ennek az iparágnak ez a változás a lényege, ezért szerettem bele annak idején. Folyamatosan toljuk előre a médiumot, és az mindig újra meghatározza magát."

Több mint 100 brutality lesz a Mortal Kombat X-ben

Mindenki örülhet annak, hogy a NetherRealm Studios masszív mennyiségű brutalityvel készül új Mortal Kombatban, hiszen az alap kivégzések ugyebár nem elég brutálisak... vagy várjunk csak? Akárhogy is, a brutalitykben még több testrész repül, még több vér folyik, és még több bélrendszer landol a padlón.

Márciusban jön a Life is Strange folytatása

Mostanában olyan pletykák kezdtek keringeni, hogy esetleg késhet a Life is Strange folytatása. Akár sokat is. Szerencsére azonban ebből semmi nem igaz: a fejlesztő DontNod megerősítette, hogy a fejlesztés remekül halad, és márciusban várható a megjelenés.

Ehhez kapcsolódóan a Square Enix is kiadott egy hivatalos közleményt, melyben ugyanezt erősíti meg a kiadó: március vége előtt megjelenik a második epizód.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward