Aprók nagyban - 2015.02.12.

Új D&D szerepjáték készül Sword Coast Legends néven, egy éven belül jön a The Division és az új Rainbow Six, ingyen kapjuk meg a Dying Light hard módját...

Aprók nagyban - 2015.02.12.

The Order 1886 - játék és átvezetők egyben

A Ready At Dawn egyértelműen azzal próbálkozik a The Order 1886-ban, hogy az átvezetőket és a játékmenetet ne lehessen megkülönböztetni egymástól. Az persze alap, hogy minden átvezető valós időben, in-game történik, meg persze az is, hogy esetenként QTE-ket is nyomkodnunk kell.

Ru Weerasuriya, a játék kreatív igazgatója azonban úgy véli, a The Order ennél még tovább is ment. "Az volt a célunk, hogy észrevehetetlen legyen az átmenet a kettő között, és a játékos sose tudja, hogy most éppen átvezetőt néz, vagy nem" - nyilatkozta, utalva ezzel arra, hogy a játékos bármikor visszakaphatja az irányítást, és az átvezetők közben is kérhetnek tőle inputot.

Vice City-hangulat Los Santosban

A #VICE200 hashtag alatt indult egy kis verseny, melyben a résztvevők olyan képeket posztolnak, amiken a Vice City hangulatát próbálják meg visszaadni a GTA 5 segítségével. Érdemes ránézni a dologra, született néhány egészen kiváló alkotás is.

Nem csak hó lesz a Rise of the Tomb Raiderben

Arról már korábban is írtunk, hogy a fejlesztők szeretnének egy kis változatosságot, így a hideg Szibérián kívül lesz egy másik helyszín is a játékban. Erről továbbra sem mondanak semmit a készítők, csak annyit, hogy Oázisnak hívják, és teljesen más lesz, mint Szibéria. Persze a Rise of the Tomb Raider jelentős része a havas vidékeken játszódik majd, ebbe pedig rengeteg munkát fektetett a Crystal Dynamics: egy teljesen új technológiát írtak a hó kezelésére. Ez többek között azt jelenti, hogy Larának néha utat kell majd ásnia, az állatok pedig különböző nyomokat hagynak, amik alapján aztán levadászhatjuk őket.

Bloodborne - barátságtalan környék

Eszméletlenül hangulatos a Bloodborne gótikus városa. A grafikusok nem kíméltek minket a részletgazdagsággal és a változatossággal, így érdemes maximumra tenni a videó felbontását. Ráadásul néhány felvételről úgy tűnik, hogy visszatér majd az első Dark Souls összetett, nyitott pályatervezési filozófiája, ami a Dark Souls 2-re jelentős egyszerűsödésen esett át.

Egy éven belül megjelenik a The Division és a Rainbow Six Siege

A Ubisoft legfrissebb pénzügyi jelentéséből kiderült néhány érdekes dolog. Az Assassin’s Creed Unityből és az Assassin’s Creed Rogue-ból együtt 10 millió darabot szállítottak le a boltoknak, a Far Cry 4-ből összesen 7 milliót, míg a The Crew-ból (nem meglepő módon) csak 2 millió jutott el a viszonteladókhoz. És akkor folytatva a sort: a Watch Dogsból eddig 10 milliót, a Just Dance 2015-ből pedig 4 milliót szállítottak le az üzleteknek.

A Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot a befektetőknek tartott konferenciahíváson kitért arra, hogy az Assassin’s Creed Unity indulása körül tényleg akadtak problémák, amik annak tudhatók be, hogy teljesen új engine-t kellett írniuk a next-gen konzolokra. Guillemot elismeri, hogy ez nem ment zökkenőmentesen, de szükséges volt. "Az engine azonban készen van, és ez segíteni fogja a jövőben megjelenő részeket."

Guillemot továbbá kiemelte, az új Assassin's Creed, a The Division és a Rainbox Six: Siege is megjelenik a következő üzleti év vége, vagyis 2016 márciusa előtt.

Ingyen kapjuk meg a Dying Light hard módját

A Techland egy DLC keretén belül ingyenesen ad nekünk néhány skint, meg egy új hard módot a játékba. A nehéz fokozat azt takarja, hogy az éjszaka még keményebbé válik, még kevesebb nyersanyagot találunk, szükség lesz a lopakodásra, és az ellenfelek még erősebbek lesznek. A csomag egy-két héten belül elérhetővé válik majd.

Nincs 130 dollárnyi DLC az Evolve-hoz

Kedden megjelent az Evolve, és ezzel párhuzamosan az Xbox Store-ba és a PSN Store-ba is felkerültek az opcionálisan megvehető DLC-csomagok, melyek leginkább különböző skineket és hasonló, kozmetikai elemeket tartalmaznak. A Polygon szerkesztője felment az Xbox Store-ra, összeadta az ott található DLC-k árát, majd megszült belőle egy "hírt", miszerint több, mint 130 dollárnyi cuccot lehet összevásárolni az Evolve-hoz. Ezt aztán több nagyobb külföldi lap is átvette. A helyzet az, hogy tényleg sok extra holmit lehet megvenni az Evolve-hoz, de alapvetően nem sokkal többet, mint más hasonló multiplayer játékhoz. A hír írója ugyanis nem vette figyelembe, hogy a DLC pakkok miatt duplán számolta rengeteg DLC árát (ugye ha valamit megveszünk egy pakk részeként, azt még egyszer már nem tudjuk megvenni). Jelenleg ha ezt figyelembe vesszük, akkor kicsivel több, mint 60 dollárnyi extra cucc érhető el az Evolve-hoz.

The Swindle - PC-re és konzolokra is

A The Swindle főszereplője valószínűleg nem az iPont főszerkesztő Svindler, ő ugyanis nem tud sem lopakodni, sem pedig platformerkedni, meg biztonsági rendszereket sem tör fel annak érdekében, hogy utána pénzt lopjon (honnan tudod, hogy nem ugrálok a háztetőkön éjjelente? - Svindler). Pedig a játékban mindezt meg kell tennünk, mégpedig többszintes, procedurálisan generált pályákon. A játék PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox One-ra, Wii U-ra és PS Vitára jelenik meg még idén valamikor.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward