Aprók nagyban - 2015.02.09.

Kelendő a Resident Evil HD Remaster, hatalmas elsőnapos patch-et kapott az Evolve, a The Witness fejlesztője kifogyott a pénzből, és letartóztattak egy swattingolót

Aprók nagyban - 2015.02.09.

PS3-ra is megjelent a Chivalry: Medieval Warfare

Az Activision jelenti, hogy a Chivalry: Medieval Warfare elég sikeres lett Steamen (2 millióan vették meg), így elkezdett terjeszkedni konzolokon is. Tavaly év végén megjelent Xbox-ra, holnaptól pedig PS3-on is kapható.

Ha nem emlékeznétek, a Chivalry: Medieval Warfare egy 12 játékos középkori multiplayer móka, ahol különböző játékmódokban kaszabolhatjuk le egymást. Ezek között a játékmódok között akad sima FFA, Team Deathmatch és Capture the Flag, de vannak csapatos célokra épülő módozatok is.

Hétvégén ingyenes multiplayer PS4-en

Ha nem rendelkezel PlayStation Plus-előfizetéssel, akkor jó hírünk van: február 13-tól 16-ig szabadon ki lehet próbálni a többjátékos örömöket a PlayStation 4-en. Az ehhez kapcsolódó promóciós videóban nagy szerepet kap a Destiny és a The Crew, bár nem igazán értjük, hogy előfizetés nélkül miért venne meg bárki is kizárólag online működő játékot.

Kelendő a Resident Evil HD Remaster

A Capcom bejelentette, hogy a Resident Evil HD Remaster a leggyorsabban fogyó digitálisan terjesztett játék a kiadó történetében. Sőt, ez aratta a legnagyobb elsőnapos eladásokat is a PSN-en a csak digitálisan terjesztett játékok között. Egy szó mint száz: a nép mindig szereti az első Resident Evilt. Nem lenne meglepő tehát, ha az iPonos kommentelők kérésének (is) eleget téve a Capcom nekiállna felújítani a második részt is. Ez utóbbi nem véletlenül a játékosok kedvence, hiszen amellett, hogy talán a sorozat legfélelmetesebb darabja, együtt dolgozott rajta a két legenda, az eredeti alkotó Shinji Mikami, és az azóta a Platinum Gamest vezető Hideki Kamiya.

3GB-ot nyom az Evolve elsőnapot javítása

A hatalmas méretű elsőnapos javítások sorozata folytatódik, ezúttal a most megjelenő Evolve-val. A játékhoz mától elérhető patch 3GB-ot nyom, és egy csomó dolgot megjavít és megváltoztat. Optimalizálja például a teljesítményt, gyorsabbá teszi a töltéseket, kiirt egy csomó bugot, javítja a netkódot, de ami a legfontosabb, mindenféle egyensúlybeli változtatást is eszközöl. Az egyes szinteket és képességeket gyorsabban érhetjük el, és többek között megkapta a béta után ígért nagy nerfet a Wraith nevű szörnyike is, aki nekem is sok kellemetlen percet szerzett.

Végre tényleg jön a screenshot funkció Xbox One-ra

Szegény Phil Spencer már egy éve rendszeresen ígérgeti, hogy hamarosan megkapja a screenshot funkciót az Xbox One, de úgy tűnik, hogy most már tényleg megtörténik. Az utóbbi év során rengeteget fejlődött a konzol operációs rendszere, számos új alkalmazás és funkció került be, így sokak számára érthetetlen, miért kellett eddig várni a screenshotok készítésének lehetőségére. Most maga Spencer posztolta az alábbi képet Twitterre, ami alapján úgy tűnik, hogy a Snap Centerben helyezik el a képlopat készítésének lehetőségét.

Kölcsönből fizetik a The Witness fejlesztését

Jonathan Blow, a Braiddel hatalmasat kaszáló játékkészítő kifogyott a pénzből, így kénytelen volt kölcsönt kérni - az nem tiszta, hogy barátoktól vagy banktól. Elmondása szerint a Braid továbbra is jól fogy bizonyos platformokon, de leginkább az Xbox 360-on és a PS3-on kaszált korábban, ez a két konzol pedig mára teljesen kifulladt. Ez pedig azt jelentette, hogy a Braidből befolyó pénzből nem tudta tovább finanszírozni kis csapatát.

Blow elismeri, hogy a The Witness fejlesztését alaposan elhúzták, így reméli, hogy a játék tetszik majd a közönségnek, és néhányan meg is veszik, hogy vissza tudja fizetni a pénzt.

Így kell megszerezni a Halo 5 legritkább medálját

Nagyon sok ellenfelet kell egymás után ledarálni ahhoz, hogy megkapjuk a Halo 5 legritkább medálját, a Killpocalypse-ot. Annyira ritka ez, hogy a Halo 5 béta alatt az egy játékoson kívül (akinek a videója lentebb látható) senki nem tudta megszerezni. Pedig a Halo 5 béta népszerű volt: 20 millió meccs ment le, összesen 289 évnyi játékidőt kitéve.

Swattingért tartóztattak le egy fiatal férfit

Egy ideje már mi is írunk arról a viszonylag friss és elég undorító jelenségről, melynek keretében nevesebb internetes streamerekre és játékosokra hívják ki a rendőrséget hamis vádakkal. Ezek a hamis vádak pedig olyan súlyosak (bombával fenyegetés, gyilkosság), hogy a rendőrség kénytelen taktikai egységekkel kivonulni, ezzel veszélybe sodorva az egyébként ártatlan szerencsétlent, akire a SWAT rátöri a házat.

Most azonban pozitív fejlemény is akad: Nevada államban letartóztatták a 19 éves Brandon “Famed God” Wilson néven futó játékost, akit a rendőrök átadtak Illinois államnak. Wilsont azzal vádolják, hogy tavaly júliusban a napervilli rendőrségen tett direkt hamis bejelentést, de ezen kívül korábban már verbálisan is fenyegette azt, akire később ráhívta a SWAT-ot. Ezen kívül is akadnak vádak, például számítógépes bűntények, identitás lopás, és hasonlók, így akár 5 évet is ülhet az állami börtönben. Bónuszként azonban további három állam jelentkezett be, hogy még azért hozzátennének ezt-azt Wilson vádjaihoz, így a hűvösön töltendő évek száma némileg meggyarapodhat.

Szinte filmes szinten vannak az Uncharted 4 karakterei

Az Uncharted 4 főszereplői valószínűleg a legrészletesebben kidolgozott karaktermodellek, amiket játékban valaha láttunk. Frank Tzengi, a játékon dolgozó vezető művész elmondása szerint Drake olyan minőségű, hogy akár bekerülhetne egy filmbe is, CGI karakterként. "Ez a karakter nyugodtan lehetne egy digitális dublőr egy filmben. A minősége, a részletessége, a színek, a formák mind hozzájárulnak ehhez. Én tulajdonképpen mindig is azt szerettem volna, ha a játékok grafikája megközelíti a filmekét, szóval ez teljes siker" - nyilatkozta. Tzengi egyértelművé tette, hogy mindez az új hardverek erejének köszönhető, és hogy a fejlődés egyébként nem áll meg, néhány éven belül még közelebb érnek majd a játékok a filmekhez.

Érdekes dolgokat védetett le a Ubisoft

A francia kiadó egy rakás új védjegyre adott be kérelmet, vegyesen az Assassin’s Creed, Far Cry, Watch Dogs és Just Dance játékokkal kapcsolatban. Ezek között vannak tévésorozatok és filmek is, de ami még érdekesebb, élő színpadi előadások, vidámparki szolgáltatások, és kulturális és oktatási kiállítások is. Persze ahogy azt mindig megírjuk, egy ekkora cég folyamatosan jegyez be olyan dolgokat is, melyekből sosem lesz semmi kézzelfogható eredmény. Pedig megnéznék egy Assassin's Creed musicalt.

Friss előzetesen a Shiftlings

A feltámasztott Sierra és a Rocket Pocket Games jóvoltából érkezik a Shiftlings, ami tulajdonképpen egy fizikai feladványokra épülő platformer. Két, cuki asztronautára hasonlító főhősünket egy kötél kapcsolja össze, így ennek megfelelően kell mozogniuk a pályán, és megoldaniuk a puzzle-öket. A megjelenésre március 11-én számíthatunk PC-n, PS4-en és Xbox One-on.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward