Aprók nagyban - 2014.11.11.

Már működik a Rare új játéka, ismét korai betekintést kapunk a Hellblade-be, és a végletekig kihajtja az új konzolokat az Assassin’s Creed: Unity...

Aprók nagyban - 2014.11.11.

Final Fantasy VIII - ilyen lenne a Balamb Garden HD-ben

Egy rajongó elkészítette a Final Fantasy VIII egyik ikonikus helyszínét modern grafikával, és meg kell hagyni, szép munkát végzett. Bejönne egy ilyen szintű teljes felújítás?

Galéria megnyitása grid_on

Launch traileren a LEGO Batman 3: Beyond Gotham

Nem csak két Assassin's Creed és egy Halo jelenik ma meg (igaz, egyelőre csak az Egyesült Államokban), hanem a kétségtelenül sokak által epekedve várt LEGO Batman 3: Beyond Gotham is. Az anyag minden létező platformon elérhető lesz, Európában egészen pontosan november 14-től.

Matchmaking problémák a Halo: The Master Chief Collectionben

Nem indul felhőtlenül az Egyesült Államokban tegnap megjelent Halo-csomag. Számos játékos problémákról számol be a matchmakinggel kapcsolatban: akár órákat is ülhetnek egy-egy lobbyban várakozva, a rendszer nem rak be melléjük játékosokat, máskor pedig másodpercek alatt lezajlik az egész folyamat. A Microsoft közölte, tud a problémáról, és hamarosan érkezik egy patch.

Két új színben jelenik meg a Nintendo 2DS

A Crystal Red és Crystal Blue fantázianéven megjelenő masinák a Pokemon Omega Ruby és a Pokemon Alpha Sapphire játékokkal együtt érkeznek november 21-én. A kézikonzolok ajánlott fogyasztói ára 99,99 dollár, a játékoké 39,99 dollár (darabonként).

Újabb pici rendszerfrissítést kapott a PS4

A 2.00-ás frissítés problémákat okozott a Dragon Age: Inquisitionben, amivel ugyan a vásárlók nem szembesülhettek még (hiszen a játék csak a jövő héten jelenik meg), de az újságíróknak okozott némi bosszúságot. A játék sokszor lefagyott, aminek nyomán a mentési fájlok is megsérülhettek. A problémát nem oldotta meg a 2.01-es frissítés, de szerencsére a Sony időben reagált, és még bőven a bolti megjelenés előtt kiadta a már elérhető 2.02-es frissítést.

Hellblade - korai betekintés a harcrendszerbe

A Ninja Theory indie, AAA kategóriás játéka ténylegesen a szemeink előtt készül el, ugyanis rendszeresen kapunk fejlesztői naplókat a különböző folyamatokról. Most éppen a harcrendszerről szeretnének beszámolni nekünk kicsit a készítők, megspékelve az ahhoz szorosan kapcsolódó kamerakezeléssel és irányítással. Ismét megemlítem: a Hellblade jelenleg még nagyon korai, szinte prototípus-fázisban tart.

Hellblade Development Diary 6: Camera, Controls & Combat from NinjaTheory on Vimeo.

Végletekig kihajtja az új konzolokat az Assassin’s Creed: Unity

Alex Amancio, a játék kreatív igazgatója mondta ezt Major Nelsonnak. Az úriember szavát mondjuk érdemes kétségekkel fogadni: elvégre szintén ő volt az, aki korábban azt találta mondani, hogy a felbontás számára túl technikai dolog, és összezavarodik tőle, meg azt, hogy a 30fps jobb, mint a 60. Akárhogy is, szerinte kihoztak mindent az Xbox One-ból és a PS4-ből, amit csak lehetett, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy az Assassin’s Creed: Unity rendszeresen mozgat meg több ezer NPC-t, az egyik jelenetben pedig 10 ezren is vannak a képernyőn. "Ráadásul ezek igazi NPC-k, mesterséges intelligenciával. Kapcsolatba léphet velük a játékos, nem csak papírból vannak kivágva, mint a közönség egy autós játékban".

Hogy mennyire nincs igaza Amanciónak, és hogy technikai fronton (is) mennyire szenved az Assassin’s Creed: Unity, arra majd a végleges tesztünkben kitérünk néhány nap múlva.

Phil Spencer már játszott a Rare új játékával

Az Xbox-vezér munkáját ilyenkor nagyon lehet irigyelni, hiszen nem csak tudja, hogy milyen játékok fognak megjelenni a következő években, de már ki is próbálhatja őket. Ahogy Spencer korábban elmondta, a Rare egy teljesen új játékon dolgozik, és úgy tűnik, hogy minden a tervek szerint halad a fejlesztéssel. Spencer éppen az Egyesült Királyságban tartózkodik, végiglátogatja a Microsoft ottani stúdióit.

Újra levédette a Battletoads nevet a Microsoft

A Rare tulajdonában álló Battletoads címet újra bebiztosította a hivatalnál a Microsoft. Ami ugyan nem jelent még önmagában semmit, elvégre a nagyobb vállalatok rendszeresen csinálnak ilyeneket, de a Killer Instinct esetében bejött a dolog, és már most fogadni mernénk rá, hogy a Battletoads is visszatér hamarosan - ha nem is a Rare fejlesztésében.

Az eredeti Battletoads még 1991-ben jelent meg a NES-re a Tini nindzsa teknőcök ellenfeleként, majd számos folytatást kapott, de készült belőle rajzfilm is. A játék híres volt legendás nehézségéről, egyedül gyakorlatilag lehetetlen volt végigvinni.

Új csomagot kapott a Borderlands: The Pre-Sequel

Igen, amire mindenki várt: megjött a Handsome Jack Doppelganger Pack, ami azt jelenti, hogy végre játszhatunk Jack hasonmásával. Ezen kívül a konzolos verziók már néhány napja kaptak egy nagyobb javítást, ami a PC-sek számára ma reggel vált elérhetővé - ez különböző hibajavítások mellett többek között ennek a csomagnak a megérkezésére készíti fel a programot.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward