Aprók nagyban - 2014.11.07.

Jövőre visszatér a Tony Hawk, új vezető írót kapott a Mass Effect 4, egy hétig ingyenes a Battlefield 4....

Aprók nagyban - 2014.11.07.

Új Tony Hawk érkezik jövőre

Az Activison egyelőre annyit árult, hogy egy teljesen új Tony Hawk játék érkezik 2015-ben konzolokra. Meg jön egy mobilos cím is.

Ők a Mass Effect 4 vezető fejlesztői

N7 nap van, így mindenféle friss információra lehet számítani a készülő új Mass Effecttel kapcsolatban. A harmadik rész írásáért felelős Mac Walterst előléptették kreatív igazgatóvá, a helyére pedig vezető írónak érkezik Chris Schlerf, aki korábban a Halo 4 forgatókönyvéért volt felelős. Én a magam részéről nyeltem egy nagyot és vetettem egy keresztet.

Ezen kívül Ian Frazier a vezető tervező, Joel MacMillan a művészeti vezető, más érdemleges változásról pedig egyelőre nem tudunk beszámolni, viszont vannak koncepciórajzaink:

Galéria megnyitása grid_on

Valaki megcsinálta a valóságban a Far Cry 4 tuktukját

Hogy mi az a tuktuk? Nos, ez egy távolkeleten használt, autónak nem igazán nevezhető háromkerekű valami, ami már önmagában is veszélyes - ha elindulsz vele kenyérért a boltba, nem biztos, hogy odaérsz. Na, az alábbi videóban látható rajongó fogott egy ilyet, és belerakott egy 100 lóerős, 600 köbcentis motort egy superbike-ból. A végeredményt nem merem elképzelni...

Megjött az Assassin’s Creed Unity premier előzetese

Megtekintés csak fejvesztés terhe mellett... Jövő héten, egészen pontosan november 11-én itt az új Assassin's Creed! Legalábbis az egyik...

Egy hétig ingyenes a Battlefield 4

Az Electronic Arts azzal próbálja enyhíteni a Battlefield Hardline utáni (nem létező) várakozásunkat, hogy egy hétig ingyenessé teszi a Battlefield 4-et az Originen. Ez egészen konkrétan azt jelenti, hogy miután először elindítottuk a játékot, összesen 168 órát tolhatjuk vele - de persze az óra akkor is ketyeg, amikor éppen nem játszunk.

Új rekord született a magassági játszásban

A júliusban meghirdetett Far Cry 4 verseny győztese megdönthette a magassági játszás világrekordját. Will Cruz és a Ubisoft egy kis csapata ugyanis Nepálban megmászta a Kala Patthar hegyet, és az 5,6km magas csúcson játszott 79 percet PlayStation 4-en. Oké, ez nem a Csomolungma, de azért elég komoly. Ráadásul mindezt úgy, hogy mínusz 8 fok volt, és 40km/h sebességgel fújt a szél. Valószínűleg nem melegedett túl a konzol.

Necropolis - a Shadowrun Returns készítőinek új játéka

A Harebrained Schemes egy gyors stílusváltás után egy roguelike TPS-játékon dolgozik, mely 2016-ban fog megjelenni PC-re, Mac-re és Linuxra. Valós idejű akcióra számíthatunk, de a stúdió ígérete szerint bőven marad hely a taktikázásra és a gondolkodásra is. A történetről egyelőre annyit tudni, hogy egy mágusról és az őt segítő mesterséges intelligenciáról szól, és egy misztikus világban játszódik, ami "jóval nagyobb kívülről, mint belülről", akármit is jelentsen ez.

Galéria megnyitása grid_on

A Nintendo szerint nincs különbség a PS4 és az Xbox One között

"Persze, szeretném ha lenne Call of Duty a mi platformunkon is, mint ahogy a többi külsős nagy játékot is szeretném a rendszerünkön tudni. Azonban számomra fontosabb, hogy valami más élményt nyújtsunk a játékosainknak. Ha a másik két konkurens konzolt megnézed, alapvetően mi a különbség köztük?" - tette fel a kérdést Reggie Fils-Aime, a Nintendo of America legendás vezetője.

"Ha önmagában megnézed a kettőt, nincs túl sok exkluzív tartalom rajtuk, a legtöbb tartalom pont ugyanúgy elérhető mindkettőn. De akkor mit tudnak nyújtani? Az ő platformjaikon nincsenek ott a mi játékaink. Nekik nincs Mario és Zelda" - folytatta, nyilvánvalóan figyelmen kívül hagyva a tényt, hogy Wii U-n pedig nincs mondjuk Halo vagy Uncharted.

Fils-Aime szerint a Nintendónak nem kell beleszólnia a két másik konzol harcába: "Hagy döntsék el egymás között, hogy melyiken fut jobban a Call of Duty" - majd hozzátette, hogy a Wii U egy év alatt megduplázta a telepített bázisát, így a jövőben biztosan nagyobb támogatás várható a különböző kiadók irányából.

Lezárult a Mojang felvásárlása

Ahogy azt valószínűleg már mindenki tudja, a Microsoft 2,5 milliárd dollárért vásárolta fel a Minecraftot készítő stúdiót. Most hivatalosan is bejelentette a két fél, hogy több hónap után az üzlet lezárult. Úgyhogy mindenki üdvözölje a Microsoft Minecraftot!

iOS-re portolták a Battlefield 4 egy részét

A DICE pusztán kísérleti jelleggel elkezdte átültetni a Frostbite motort a Battlefield 4 egy kis szeletével, hogy megnézze, miként futna az Apple hardverein az anyag. A Frostbite motor rendkívül részletes leképzővel rendelkezik, dinamikus, mozgó fényekkel, részlegesen rombolható környezettel. Korábban ugyan viszonylag jó eredményeket ért el a stúdió, de sosem tudták megközelíteni azt a szintet, amit a PC-k vagy a konzolok hoznak. A mobilokra készülő engine producere, Kristoffer Benjaminsson azonban elmondta, hogy az Apple által kiadott alacsony szintű (tehát a konzolokéhoz hasonló) API mindent megváltoztatott, és az iPad Air 2-ben található Apple A8X chipen futtatva döbbenetesen jó eredményekre jutottak.

"Ismét mondom, hogy ez csak egy tech demo, semmi több. Sok munkánk van még vele, de eddig nagyon jók a kilátások. Fantasztikus érzés átportolni valamit egy új rendszerre, majd rájönni, hogy még maradtak teljesítménybeli tartalékok" - mondta a producer.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward