Aprók nagyban - 2014.10.30.

34 millió GTA V ment el, a 2. világháborúba megy az Assassin’s Creed: Unity, és játékfejlesztést közvetít a Twitch...

Aprók nagyban - 2014.10.30.

Minden, amit tudni kell a Battlefield 4 utolsó DLC-jéről

A Final Stand hamarosan megjelenik, miután a közösség egy része már rommá tesztelte - igen, most már semmit nem bíz a véletlenre a DICE. Hogy pontosan mi kapunk az utolsó tartalmi csomaggal, az kiderül a frissen megjelent videóból:

Mobilról portolták az Xbox 360-as GTA: San Andreas HD-t

A Digital Foundry rávetette magát az Xbox 360-ra frissen megjelent GTA: San Andreas HD-ra, és azt találta, hogy tulajdonképpen ez a mobilos verzió portja. Az oldal a konzolos változatot az Nvidia Shielden futó verzióval vetette össze, és úgy tűnik, hogy az eredetihez képest "véletlenül" mindkettő pontosan ugyanazokon a területeken tér el. Egyedül a látótávolságban nyújt többet az Xbox 360-as port, viszont az androidoshoz hasonlóan nincs benne anti-aliasing, a framerate-et pedig 30-ra korlátozta a Rockstar, de még azt sem tudja stabilan tartani a játék.

Hallgasd meg a Dragon Age: Inquisition főcímdalát

Nos, a dolog magáért beszél, meghallgatható a Trevor Morris által komponált muzsika. Bár azért hozzá kell tennünk, hogy nem most halljuk először: különböző előzetesek alatt már bőven lehetett hozzá szerencsénk.

Assassin's Creed - Japán unalmas lenne

Alex Hutchinson, aki az Assassin's Creed direktora volt, és most is hasonló pozícióban van a Far Cry 4 fejlesztésén, elmondta, hogy a Ubisoftnál úgy gondolják a szakik, hogy egy feudális Japánban játszódó Assassin's Creed nem lenne túl érdekes. Szerinte az Assassin's Creed lényege, hogy kevésbé ismert történelmi eseményeket hoz középpontba, és azokat mutatja be érdekesen, újszerűen. Szerinte ha Japánba vinnék a sorozatot, az túlságosan "ismerős" lenne mindenkinek. "Azt gondolnánk: mintha korábban már jártam volna itt, mintha elég sokszor alakítottam volna már nindzsát, aki kardozik és ugrál" - utal ezzel arra, hogy ebben a környezetben jelentős mennyiségű TPS-akciójáték jelent meg a múltban.

Jövő héten jön a BioShock Infinite: Complete Edition

Az eddig dátum nélküli csomag megjelenési időpontjára most fény derült: november 4-én kerül a boltokba a BioShock Infinite: Complete Edition. Ez tartalmazza majdnem az összes DLC-t, így a Burial at Sea két részét, és a Clash in the Cloudsot is.

Nvidia Gameworks az Assassin’s Creed Unityben

Ahogy azt megszokhattuk, a Ubisoft ezúttal is mindenféle optimalizációval készül a Geforce GTX kártyák tulajdonosainak, és ezeket nem is átallottak egy video keretein belül bemutatni nekünk. Azt már mondjátok meg Ti, hogy jelentősek-e a különbségek.

No Man's Sky - fogsz egyáltalán találkozni valakivel?

Ahogy azt bizonyára tudjátok, a No Man's Sky procedurálisan generálja a galaxisokat és bolygókat, ahogy a játékosok egyre távolabb merészkednek a felderített területektől - azonban ettől még minden játékosnál ugyanaz fog megjelenni, tehát mindenki egy univerzumban lesz. De felmerül a kérdés: ha ilyen hatalmas a bejárható világ, vajon fognak találkozni egymással a játékosok?

A készítők őszintén elmondták: fogalmuk nincs. "Nem tudjuk, hogy szétoszlanak-e a játékosok az univerzumban, vagy inkább tömörülnek majd a felderített részeken. Lehet, hogy kialakulnak kereskedelmi útvonalak, vagy bejáratott helyek a már ismert bolygók környékén, vagy egyik sem" - mondta Sean Murray, a stúdió fejese.

34 millió példányban ment el a Grand Theft Auto V

A Take-Two 126,3 millió dollár bevételt könyvelhetett el a szeptember 30-ával zárult üzleti negyedévben, ami 22 millióval kevesebb, mint tavaly ilyenkor. A Grand Theft Auto V brutális eladásainak köszönhetően azonban még így is túlteljesítette a befektetők elvárásait a cég - kiderült, a játékból eddig 34 millió példány szállítottak le az üzleteknek az Xbox 360-as és PS3-as verzióból. Az eredményhez hozzátette a magáét a Borderlands 2, a Civilization 5 és az NBA 2K is.

Strauss Zelnick vezérigazgató szerint egyértelmű, hogy a Grand Theft Auto V szinte teljesen képes megmozgatni a hardcore közönséget, emellett pedig olyanokat is be tud vonzani, akik nem számítanak keményvonalas játékosnak.

Milyen multiplayerre számíthatunk a Far Cry 4-ben?

Nos, alapvetően 5v5 meccsekre kell számítani, ezek aszimmetrikus jellegűek, tehát az egyes körökben más feladata lesz a két csapatnak, és amelyik több pontot ér el a két kör alatt, az nyer. A mérkőzések átlagosan 20 percig tartanak majd, és kezdetben 10 pálya lesz, háromféle játékmóddal. Az egyik csapat a Rakshasa, ők a rosszfiúk, míg a lázadók neve Golden Path.

A játékmódokról is megtudtunk néhány részletet. Az Outpostban a Golden Path megpróbál felállítani egy bázist, míg a Rakshasa ezt próbálja meg bevenni. A Propaganda módban a Golden Path feladata, hogy elpusztítsa a Rakshasa három létesítményét, míg a rosszfiúknak nyilván védekezniük kell. A Demon Mask pedig arról szól, hogy mindkét csapat egy maszkra vadászik, amit vissza kell juttatni a bázisra.

Játékfejlesztést is közvetít a Twitch

Egy új kategóriát hozott be a Twitch "game development" néven, amiből viszonylag könnyen kitalálható, hogy embereket lehet nézni, amint éppen játékot fejlesztenek. Jelenleg is megy több stream, ahol azt lehet látni, hogy tehetséges arcok modelleket készítenek, mindenféle dolgot csinálnak a Unity Engine-nel, vagy éppen moddolnak. Kérdés persze, hogy hosszú távon mennyire lehet ez érdekes, de valószínűleg ez is megtalálja a maga közönségét, úgy mint például a Twitch Plays Pokémon.

Assassin’s Creed: Unity - 2. világháború

Nem tudom mi ütött a Ubisoftba, amikor úgy gondolta, hogy az alábbi videóval egy szép nagy spoilert tol az arcunkba, de ugye ahogy a mém mondja, "what was seen, cannot be unseen", szóval most már mindegy. Arról van szó, hogy úgy tűnik, mindenféle idő-anomália lesz a Unityben, és ennek következtében egy részen például a 2. világháborús Párizsban kötünk ki.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward