Aprók nagyban - 2014.10.03.

Jövőre jön a Pillars of Eternity, elhagyta a bétát a Project Spark, a Steam kurátoroknak is fel kell tüntetni a szponzorációt...

Aprók nagyban - 2014.10.03.

Kilépett a bétából a Project Spark

A játék, amiben megcsinálhatod játékodat elhagyta a hosszú ideje tartó bétafázist, és október 7-én hivatalosan is megjelenik PC-n és Xbox One-on. Aki játszott a bétával, az számíthat valami apró kis jutalomra, a végterméket pedig a Starter Edition formájában bárki kipróbálhatja majd - persze az igazán egyedi alkotásokhoz meg kell vásárolni a különböző tartalmi kiegészítőket.

A Steam kurátoroknak is egyértelművé kell tenniük a szponzorációt

Éppen ma írtuk meg, hogy a Twitch egyértelművé szeretné tenni, melyik tartalom mögött áll külső szponzoráció, erre éppen ezt követeli meg a Steam is. Az újonnan elindított Steam kurátor oldalakon ugyanis előfordulhat, hogy egy kiadó vagy fejlesztő hivatalosan vagy nem hivatalosan csúsztat némi pénzt a neves kurátor zsebébe azért, hogy az ő játékaikat ajánlja. A Steam a frissített követelmények közé betette, hogy ha ilyen eset áll fenn, azt egyértelműen jeleznie kell az oldalán a kurátornak.

Middle-earth: Shadow of Mordor - te alkotod saját ellenséged

Rendkívül szórakoztató anyag lett a Shadow of Mordor, erről pedig hamarosan egy teszt keretein belül is beszámolunk. A játék legnagyobb újdonsága a Nemesis System, mely lehetővé teszi, hogy minden ork saját személyiséggel rendelkezzen, emlékezzenek arra, hogy szembekerültek főhősünkkel, sőt, előrébb lépjenek Szauron ranglétráján, ha sikeresen eltesznek minket láb alól.

Mégis van gépigénye a The Evil Withinnek

Habár korábban azt írtuk, hogy a Bethesda nem akar kiadni minimum gépigényt, csak belőttek egy olyan ajánlott konfigurációt, amin biztos jó élményt nyújt majd az id Tech 5 alatt futó játék. A nép nyomására azonban mégis összeraktak egy "szerény" konfigurációt, aminél kifejezetten pozitív dolog, hogy nem kell hozzá 4GB VRAM.

OS: Windows 7/8.1

GPU: GTX 460 vagy ehhez hasonló, 1 GB VRAM

CPU: i7 vagy ehhez hasonló 4+ magos processzor

RAM: 4 GB

HDD: 50 GB

14 pályával jön a Call of Duty: Advanced Warfare

Mármint 14 többjátékos pályával, természetesen, melyek között ott lesz a negyedik rész egyik kedvenc pályájának (Pipeline) a remake-je, az Atlas Gorge - ami egyébként a szezonbérlethez és a limitált kiadásokhoz jár majd. A kompetitív játékosok örülhetnek, ugyanis a Sledgehammer Games beépített egy League módot a Black Ops 2 mintájára, ahol havonta lesz egy szezon, és zárásként a legjobbak mindenféle lootot kapnak.

Készíts te is mémet a Final Fantasy XV-ből

A rajongók rászálltak a játék új előzetesének autós jeleneteire, és elkezdtek vadul mémeket gyártani. A Final Fantasy XV új direktora, Hajime Tabata annyira le volt nyűgözve ezektől, hogy hivatalosan kiadott három átlátszó .png-t, hogy ezzel is megkönnyítse a mémgyártók munkáját.

Galéria megnyitása grid_on

Két új karakterrel érkezik a Dead or Alive 5: Last Round

Az új konzolokra felportolt Dead or Alive 5 nem csak szebb lesz, és tartalmazni fog minden eddig megjelent kiegészítőt, de erre még két új harcost is rádobnak a készítők. Kapunk egy női és egy férfi karaktert, melyek közül az előbbi biztosan teljesen új lesz a sorozatban, amiből kikövetkeztethető, hogy a férfi valószínűleg egy régebbi részből tér vissza. Érdekes, hogy a készítők jelentősen felújították a Soft Engine-t, ami az emberi test "puhaságát és melegségét adja majd vissza jobban". Eh.

Borderlands: The Pre-Sequel - középpontban Claptrap

Az alábbi, PAX Prime-on felvett játékmenet videót a Gearbox és a 2K Australia fejlesztői narrálják, a központban pedig Claptrap tetszeleg!

2 millió példányban kelt el a State of Decay

A Steamen és Xbox 360-on megjelent State of Decay meglehetősen sikeres lett. A nagy esemény alkalmából a készítők egy egész hónapon át tartó "ünnepséget" szerveznek a játék köré, melynek részleteiről hamarosan beszámolnak. A játék feljavított, és DLC-kkel kibővített verziója, a State of Decay: Year-One Survival Edition jövő tavasszal jelenik meg Xbox One-on.

2015-re csúszik a Pillars of Eternity

Eredetileg valamikor 2014 végén akarta kiadni az Obsidian a Kickstarteren indított szerepjátékot, de ez jövő év elejére csúszik. Az ok egyszerű: a bétatesztből származó visszajelzéseket és tapasztalatokat be szeretnék építeni a játékba. "Az elejétől mondtuk, és megígértük a rajongóinknak és magunknak is, hogy csak akkor adjuk ki ezt a játékot, ha biztosak vagyunk benne, hogy a lehető legjobb élményt nyújtja" - mondta Feargus Urquhart, a stúdió vezetője.

Urquhart szerint egyébként közel vannak ehhez a ponthoz, de még egy kis időre van szükségük. Elmondása szerint a vártnál jóval több hasznos visszajelzést sikerült begyűjteni a bétateszt alatt, melyek simábbá, élvezetesebbé teszik a játékmenetet és a kezelhetőséget.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward