Aprók nagyban - 2014.05.29.

Durvány nyitott a Watch Dogs, sorozat lesz a CoD: Advanced Warfare-ből, 6 hónapnál is régebbi volt a kiszivárgott Battlefield: Hardline video...

Aprók nagyban - 2014.05.29.

Folytatásokat is kaphat a Call of Duty: Advanced Warfare

Habár még az első rész sem jelent meg, de ahogy az manapság divatos, a készítők a lehetséges folytatások szem előtt tartásával készítették el az Advanced Warfare-t. A történet megalkotásakor az volt a legfontosabb a stúdió alapítója, Michael Condrey szerint, hogy a Call of Dutynak mindig "ismerősnek" kell lennie, és a valóságban kell gyökereznie - ezért nem mennek át teljesen sci-fibe mindenféle lépegetővel meg lézerfegyverrel.

"Amikor a történet megírásához végeztünk kutatásokat, rájöttünk, hogy azok a fejlesztések, melyekkel most foglalkoznak a világ hadseregei, sokkal durvábbak és sci-fisebbek, mint amire mi gondolni mertünk volna. Így szerintem a közönség számára nagyon is hihető lesz, hogy 2054-ben ilyen technológiák uralkodnak majd a hadviselésben."

Hogy lesz-e valami köze a 2025-ben játszódó Black Ops 2-nek a 2054-es Advanced Warfare-hez? Nos, Glen Schofield elmondta, folyamatosan beszélgetnek a Treyarch dizájnereivel és grafikusaival, hogy ne készítsék el kétszer ugyanazt, de alapvetően a saját víziójukat követik - így tehát nem nagyon építkeznek a Black Ops 2-re.

Amikor Mario meghal egy Mercedes-reklámban

Kissé bizarr látvány az élőszereplős Mario az új Mercedes GLA reklámjában. Mindenesetre a Mario Kart 8 japán verziójában egy ingyenes DLC keretein belül kerül a járgány a játékba. Ahol szintén bizarrul fest.

6 hónapos volt a kiszivárgott Battlefield: Hardline video

Ahogy azt sejteni lehetett, a kiszivárgott Battlefield: Hardline bemutatót nem az E3-ra készítette a Visceral Games. Ezt persze már onnan is gondolhattuk, hogy a videóban mindenhol a játék munkacímét, az Omahát emlegetik, illetve a grafikai színvonal sem volt éppen a csúcson.

Steve Papoutis, a stúdió vezetője nem esett pánikba egyébként a video kikerülése után: "Na igen, ez megtörtént. Nem így akartuk bejelenteni a Hardline-t, de minden oké. Nem akartunk az E3-ig várni amúgy sem, szóval beszéljünk róla. A kiszivárgott video 6 hónapos, és egy belsős, céges eseményre készült."

Papoutis elmondta, ezerrel dolgoznak a játékon, és alig várják, hogy június 9-én elmondjanak róla mindent. Sőt, szerinte lehet, hogy addig sem kell majd várni.

Nyolc konzol egyetlen R2D2-ban

Szegény R2-t alaposan kitömték technológiával. Egészen konkrétan található benne Xbox, Dreamcast, MegaDrive, NES, Nintendo 64, SNES, PlayStation, és egy Atari gép, valamint egy projektor a fejében. Kellene.

Ingyenes Battlefield 3 az Originen

A ház állja a következő kört is az Originen (az Electronic Arts "On the House" akciójában), június 3-ig ugyanis ingyenes a Battlefield 3. Csapjatok le rá.

Durván nyitott a Watch Dogs

Úgy tűnik, megérte nagyon korán bejelenteni a játékot, majd az utóbbi hónapokban minden héten, aztán már minden nap kiadni egy-egy játékmenet videót. Meg persze reklámokat közölni minden létező médiumban. Egy szóval: megérte a Ubisoftnak vélhetően rekord mennyiségű pénzt költeni marketingre, a Watch Dogs ugyanis az első 24 órában több példányban kelt el, mint bármelyik másik Ubisoft-játék hasonló időintervallum alatt.

Ez azért hatalmas eredmény, mert a Watch Dogs egy teljesen új cím, ám ennek ellenére többet vettek belőle a vásárlók az első napon, mint mondjuk az Assassin's Creed III-ból, vagy éppen a Rayman: Legendsből. Impresszív. A nem kiemelkedő kritikai fogadtatást, a PC-s és uPlayes problémák miatt azonban a nagy kérdés az lesz, vajon ez a lendület ki tud-e tartani.

Végre csatlakoztathatjuk a GameCube-kontrollereket Wii U-hoz

A Nintendo kétségtelenül egyik legnagyobb címe a Super Smash Bros. Azonban probléma van: a játék irányítása nem az igazi sem a Wiimote-tal, sem pedig a táblakontrollerrel. Hogy a Wii U Pro Controller miért nem teszi meg ezek helyett, azt mondjuk nem tudom, mindenesetre valószínűleg sok rajongó egyszerűen hozzászokott (az egyébként zseniális) GameCube-kontrollerekhez. Éppen ezért a Nintendo készít egy adaptert, amivel annak rendje és módja szerint egyszerre négy GameCube-kontrollert csatlakoztathatunk a Wii U-hoz. Ha ez működni fog a Mario Kart 8-cal is, akkor kénytelen leszek Wii U-t venni.

Miért fut 30fps-sel a The Order: 1886?

Nos, nyilván a grafika miatt, de ennél azért részletesebb magyarázatot adott Dana Jan a Ready at Dawn stúdiótól. "A 60fps nagyon jót tesz az irányításnak és menő. Nagyon élvezem a 60fps-es játékokat, de ez ugyanakkor mindenképp hatással lesz a grafikára is. Mi leginkább filmszerű élményt szeretnénk elérni, a filmek pedig 24fps-sel futnak. Ez azonban egy játéknak nyilván nem tesz jót, szóval a 30fps megadja nekünk azt, ami a látványhoz kell, és még játszani is jó."

Jan ezen kívül elmondta, a játék egyszerűen nagyon durva grafikát jelenít meg, ezt pedig jelenleg nem tudnák 60fps-re hozni. Leginkább a rengeteg különböző fényforrás, és ezek hatása a környezetre az, ami megterheli a hardvert: "Sokan alábecsülik ezt. Ahhoz, hogy egy játék így nézzen ki, rengeteg irányból számos fényeffektusra van szükség. Könnyű dolgunk lenne, ha csak a napon lennénk végig, és így egy fényforrásunk lenne. De vannak gyertyáink, tüzeink, a karaktereknél is vannak fényforrások. Úgy gondolom, hogy a PS4 későbbi évei előtt ezt senki nem tudná megcsinálni 60fps-sel."

Jan elmondta, persze ők sem örülnek neki, hogy nem 60fps-sel megy majd a játék. Azonban úgy véli, hogy ennek a játéknak a látvány a legfontosabb tényezője, és ez lesz az, ami sokakat megragad majd.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward