Aprók nagyban - 2014.04.28.

Talán jöhet PC-re is a Destiny, forog a Warcraft-film, elég valószínű a következő Diablo III kiegészítő, és videónk is van az ET-ásatásról...

Aprók nagyban - 2014.04.28.

Talán jöhet PC-re is a Destiny

Lars Bakken a Bungie-tól elmondta, a készülő négy konzolos verzió mellé egyszerűen túl nagy munka lenne nekik még a PC-s változattal is foglalkozni. Az Xbox 360-as, Xbox One-os, PS3-as és PS4-en verzió is házon belül készül a stúdiónál, mindent ők maguk csinálnak, ez pedig hatalmas többlet ahhoz képest, hogy pár évvel ezelőtt kizárólag Xbox 360-ra kellett dolgozniuk. A PC-s verzióval kapcsolatban Bakken annyit mondott, hogy "ez nem azt jelenti, hogy soha nem fog megtörténni, csak annyit, hogy most biztos nem".

Ezzel párhuzamosan Tyson Green megerősítette, hogy a játékmentéseket át lehet majd hozni az előző konzolgenerációról az újra. Arra számítanak, hogy a felhasználók több 100 órát töltenek majd a játékkal, és nem akarják, hogy ez elvesszen, ha a következő ünnepi szezonkor az új konzolokra váltanak. Az azért egyelőre nem valószínű, hogy mondjuk PS3-ról Xbox One-ra, vagy Xbox 360-ról PS4-re átmenthetők lesznek, ugyanis a platformgazdák megkötik a fejlesztők kezét.

Kedvcsinálón a Madden 15

A jövő héten zajlik az idei NFL sorsolása, így valószínűleg jól időzítette az alábbi kedvcsinálót az EA Sports. Maga a video rövid, viszont cserébe némileg ijesztő is, ami meglehetősen furcsa egy futballjáték előzetesétől. Ja, és egyébként Luke Kuechly szerepel benne.

Dátumot kapott a PC-s Plants vs. Zombies: Garden Warfare

A PopCap zseniálisan sikerült multiplayer shootere június 24-én érkezik PC-re, azon belül is sajnos az Originre. Az Xbox One-ra megjelent két ingyenes DLC, a Garden Variety és a Zomboss Down már alapból benne lesznek a PC-s változatban. A Digital Deluxe kiadásért 35 dollárt, az alapverzióért pedig 30 dollárt kér el az Electronic Arts.

Eközben az is megerősítést nyert, hogy bizony hamarosan megérkeznek a játékba a mikrotranzakciók. A játék tehát tulajdonképpen a Mass Effect 3 többjátékos módjánál tapasztalt megoldást használja: a DLC-k mindenkihez eljutnak, így nem fragmentálódik a játékosbázis, viszont van lehetőség valós pénzen fejlesztést vásárolni - ám kizárólag olyanokat, melyek amúgy in-game kreditekkel is megszerezhetőek.

Már a következő Diablo III kiegészítőről kérdőívezik a Blizzard

Oké, a Reaper of Souls lezárása viszonylag egyértelművé tette, hogy lesz egy következő kiegészítő is, azonban a Blizzard most már kérdőívben is rákérdez erre. A Reaper of Souls sikere után mondjuk ez nem is meglepő: az új kiegészítőből csak az első héten 3 millió példány kelt el.

Nem hanyagolja a Bungie az xboxos rajongókat

Az egykor Xbox-exkluzív stúdiót néhány rajongó betámadta azzal a kérdéssel, miért hanyagolják mostanában az Xbox platformot. A rajongók ezzel arra akartak utalni, hogy a Bungie keresztpromóciós megállapodást kötött a Sonyval, így a Destinyt gyakorlatilag mindenhol PlayStation emblémákkal mutogatják, illetve a Sony E3-as sajtókonferenciáján demózták.

A Bungie közösségi menedzsere viszonylag várható választ adott: "Ki hanyagol titeket? Mi itt vagyunk, és olyan játékot készítünk, amit reméljük, hogy élvezni fogtok! Meghallgatjuk a kérdéseiteket, és válaszolunk, ha tudunk. Ha olyan játékos vagy, aki a Bungie játékaival akar játszani, akkor mi gondolunk rád, minden nap."

Forog a Warcraft-film

Eljött a nap, amiről sokan azt hitték, sosem fog eljönni. Mától forog a Warcraft-film, ennek bizonyítékaként pedig meg is kaptuk az első képet. A rendező Duncan Jones szemléli a monitorokon keresztül az eseményeket. Mivel feltűnően nem visel 3D-s szemüveget, illetve a monitoron látható kép is feltűnően nem 3D-s, így feltételezhető, hogy a végleges film sem lesz az - vagy legfeljebb utólag felkonvertálva.

Egyelőre nincs tervben a konzolos Hearthstone

Jason Chayes, a játék produkciós igazgatója egyértelművé tette, egyelőre nem is gondolkoznak ilyenen, annak ellenére, hogy sok játékos kéri tőlük. A legfontosabb most az androidos verzió befejezése, ez pedig gyakorlatilag leköti minden programozói erőforrásukat. Ettől függetlenül Chayes nyitva hagyta a lehetőséget: szerinte ha tényleg lenne közönsége a játéknak konzolon, és tényleg megfelelően nagy visszhang érkezne az igények felől, akkor a jövőben rátérhetnek erre is.

Chayes egyébként elmondta, meglepte őket, mennyire népszerű a játék Twitch-en, ám ennek ellenére egy spéci spectator mód beépítését is tervezik. Erről egyelőre nem mondhat el többet, mert jelenleg épp a fejlesztés közepén tartanak.

További AR-demókkal kísérletezik a Sony

A PlayStation Camerát jelenleg a legtöbben arra használják, hogy nemi szerveiket mutogassák a Twitch-en a PS4 beépített streamelési lehetőségével. A kiegészítőben rejlő augmented reality mókát eddig egyedül a konzollal érkező PlayRoom mutatta meg, ez azonban legfeljebb pár percnyi mókára elegendő. Úgy tűnik, a Sony is tovább szeretne lépni, így újabb dolgokkal kísérletezik. Az első videóban azt láthatjuk, ahogy egy úriember két tárgyat beszkennel, melyekből tartály lesz, és vizet önt át egyikből a másikba. A második videó kicsit nehezebben értelmezhető, de úgy tűnik, hogy valós tárgyak kerülhetnek át a virtuális világba, amit aztán például megvilágíthatunk. Ennek a videónak a második felét sajnos már képtelen voltam megnézni, mert nagyon erős japán-túltöltöttség érte az agyamat.

Távozik a Naughty Dogtól a The Last of Us karaktergrafikusa

Újabb fontos személy hagyja el a Sony belsős stúdióját. Michael Knowland a The Last of Uson dolgozott vezető karaktergrafikusként. A LinkedIn-profilja szerint az úriember egyébként nem dolgozott az Uncharted 4-en, így elképzelhető, hogy a The Last of Us utolsó DLC-jének befejezése után szimplán más munkahelyet szeretett volna találni magának.

Videón az E.T.-játék ásatása

Habár az Atari játéktemetőjének ásatásáról egy teljes epizódnyi dokumentumfilmet készít majd a Microsoft, némi bepillantást már most is engednek nekünk. Az alábbi, közel 6 perces videóban megszólalnak a történet fontosabb szereplői, és elcsíphetünk néhány fontos pillanatot - például amikor végre megtalálják az első példányt a föld alatt.

Watch Dogs - nem fog bekavarni az egyjátékos élménybe a multiplayer

Ha online vagy, akkor a Watch Dogs többjátékos üzemmódja mindenféle beavatkozás nélkül működésbe lép, ami azt jelenti, hogy elméletben bármikor megjelenhetnek más játékosok a világodban, hogy megpróbáljanak kicsit meghackelni. A játékmenet vezető tervezője, Danny Belanger azonban elárulta, hogy ez azért nem ilyen egyszerű, és figyelni fognak a játékos preferenciáira.

Ha tehát valaki kifejezetten egyjátékos élményre vágyik, és a történetet szeretné élvezni, az lehet, hogy sosem találkozik más játékossal. A multiplayert főként akkor kapcsolja be ugyanis a játék, amikor éppen szabadon mászkálunk a városban, és nem csinálunk semmi fontosat. De ez még nem minden. Ha a rendszer azt látja, hogy az adott játékos nem szívesen vesz részt a multis elfoglaltságban, akkor egy "pajzsot" húz rá, ami azt jelenti, hogy a világát megszálló játékos nem tudja majd meghackelni. Ha további érdektelenséget mutat a játékos, akkor ez a pajzs egyre hosszabb és hosszabb ideig tart majd.

Final Fantasy XV, az akciójáték

A hivatalos japán PlayStation-oldal, és a frissen elindult japán Xbox One oldal is tartalmaz néhány sornyi új információt a készülő Final Fantasy XV-tel kapcsolatban. Ebből megtudhatjuk, amit a korábbi előzetesből már amúgy is tudunk: a játékot az alapoktól akció-RPG-ként építették fel. Nem lesz külön harci képernyő sem (ilyet már láthattunk pl. a Final Fantasy XII-ben). Ezen kívül megtudhattuk azt is, hogy nem csak a főszereplő Noctis lesz játszható karakter, hanem továbbra is váltogathatunk majd a karakterek között, maga Noctis pedig számos különböző fegyvert használhat. Az xboxos oldalon még annyit megtudunk Noctisról, hogy ő Lucis királyi örököse, és nála van a világ utolsó kristálya. Ezért ő és a barátai hirtelen belekeverednek a háborúba.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward