Aprók nagyban - 2014.03.12.

Programozói előadás a Naughty Dogtól, Bobby Kotick szép bónuszt kapott idén és előzetest kapott a Diablo 3 új karaktere...

Aprók nagyban - 2014.03.12.

Diablo 3: Reaper of Souls - bemutatkozik a Crusader

Március 25-én megjelenik a Diablo 3 első kiegészítője, így nem árt jobban megismerkednünk az új Crusader karakterosztállyal.

)

A Transformers-készítői portolják a következő Call of Duty-t?

Az idén érkező új Call of Duty-epizódot a Sledgehammer fejleszti, és az Activision korábbi nyilatkozatai alapján teljes mértékben az újgenerációs konzolokat (és a PC-t) tartják elsődleges platformnak. Ezt támaszthatja alá az is, hogy a jelek szerint az Xbox 360-as és PS3-as verziók portolását a Transformers-játékokért és a Deadpoolért is felelős High Moon Studios végzi majd.

A stúdió az utóbbi időben több embert keresett egy "rendkívül nagyszabású" FPS fejlesztéséhez Xbox 360-ra és PS3-ra, mely egyébként a Radiant Engine-t is használja - csak úgy, mint a Call of Duty.

Korábban egyébként jellemzően pont a Sledgehammer segített be az Infinity Wardnak és a Treyarch-nak különböző portolási munkákkal, most azonban, hogy a Call of Duty átállt hároméves fejlesztési ciklusra, és a Sledgehammer teljesértékű epizódokat készíthet, valakinek át kellett vállalni a feladatot. Mivel a High Moon Studios jelentős leépítéseken ment át a Deadpool anyagi sikertelensége után, úgy tűnik, hogy egyelőre ilyen projektekből próbál fennmaradni.

Így programoz a Naughty Dog

Ha érdekel a technológia, vagy a programozás, játékkészítés, érdekes lehet számodra Jason Gregory előadása, aki egyébként a Naughty Dog vezető programozója. Az úriember az utóbbi hét évben összegyűjtött tapasztalatait adja át, és közben olyan érdekességek is kiderülnek, mint hogy egyelőre a PS4 8GB memóriájából 5GB érhető el a játékok számára, ami ugyan még mindig soknak tűnik, de a fejlesztők hamar meg tudják tölteni.

)

7,85 millió dollár bónusz kapott Bobby Kotick

Az Activision Blizzard igazgatótanácsa úgy döntött, Kotick úr remekül végezte a dolgát az elmúlt üzleti évben, így 7,85 millió dollár bónuszt szavaztak meg neki az alap 2,1 millió dolláros fizetése és részvényopciói mellé.

Az előző évben Kotick csak 2,5 millió dollár bónuszt tehetett zsebre, és ugyan a most záruló üzleti évben kevesebb bevételt realizált a cég, mint korábban, az igazgatótanács szerint Kotick remekül kezelte a konzolok generációváltásából adódó problémákat, és a vállalat alapvetően teljesítette a kitűzött célokat, és továbbra is nyereséges, annak ellenére, hogy még a Vivendiből is kivásárolta magát.

Komoly mesterséges intelligenciával jön a Star Citizen

A Kythera néven futó mesterséges intelligenciát fejlesztő Moon Collider, és a Star Citizent készítő Cloud Imperium Games lepacsizott egymással. A Kythera jelenleg is számos játékban teljesít szolgálatot, de ezek főleg indie címek, amik közt előfordul hack'n slash és kalandjáték is. Az M.I. rendszer fejlesztői azonban úgy vélik, ütősebb környezetben kellene bemutatni, mire is képes alkotásuk, erre pedig a Star Citizen éppen megfelelő lesz. A Star Citizen esetében fontos, hogy az egész univerzum hihetően tegye a dolgát, így a Kythera fogja első sorban meghatározni, mit csinálnak az NPC űrhajók és karakterek.

Ingyenes Peace Walker HD a PS3-as MGS 5: Ground Zeroes mellé

Örömhír: ha PS3-on előrendelitek a Metal Gear Solid 5: Ground Zeroest, akkor ingyenes MGS: Peace Walker HD-t kaptok mellé. A Ground Zeroes egyik menüpontja alatt ugyan ott fog lapulni egy rövid történeti összefoglaló a játék közvetlen előzményéül szolgáló eseményekről - és így a Peace Walker sztorijáról is -, de természetesen a legjobb az, ha inkább átéljük ezeket élesben. Az akció március 20-ig érvényes a PSN-en.

Problémák a Titanfall indulása környékén

A Titanfall ugyan a Microsoft szerverein hosztolja a meccseket, a bejelentkezést és az egyéb teendőket a PC-s verzió esetében az Origin végzi. Az Origin esetében pedig nem meglepő, hogy ha kicsit fúj a szél, vagy esetleg a kelleténél jobban süt a nap, akkor nem működik. Így történt ez most is a Titanfall tegnapi indulásakor (az Egyesült Államokban), amikor a játékosok kezdetben rendkívül lassú letöltési sebességekről, majd kapcsolódási problémákról számoltak be. Az Electronic Arts aztán ma értesítette a népet, hogy elvileg megoldották a problémát. Hamarosan kiderül, Európában hogy bírja majd az infrastuktúra.

Újabb launch trailert kapott a Dark Souls II

Manapság egy előzetes nem elég a megjelenés mellé, úgyhogy itt a második. Míg az első már a megjelenés előtt azon trollkodott velünk, hogy úgyis meg fogunk halni, az új trailer a remek hangulat mellett a szintén remek kritikusi pontszámokat is villogtatja.

)

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward