Aprók nagyban - 2014.03.10.

Kikapcsolható lesz a multiplayer a Watch Dogsban, launch traileren a Dark Souls II, mégis emelkedhet a Titanfall felbontása...

Aprók nagyban - 2014.03.10.

Társasjáték készül a Portalból

Portal: Uncooperative Cake Acquisition Game munkacímen maga a Valve tervezi a társasjátékot, mely teljes mértékben a videojátékra épít. Jeep Barnett, aki a kezdetektől részt vett a társasjáték elkészítésében, elárulta, hogy folyamatosan dolgozott rajta 2-3 ember a stúdiónál, de összesen körülbelül egy tucat munkatárs tett hozzá valamit a projekthez. A játékmenetről egyelőre keveset tudunk, de az biztos, hogy különböző feladatokat kell megoldanunk az Aperture Laboratories területén. Egyszerre négyen ülhetnek majd asztal köré, a játékosok pedig szövetkezhetnek is egymással, hogy keresztbe tegyenek a többieknek.

Mégis emelkedhet a Titanfall felbontása

Éppen ma írtuk meg, hogy az első rajongói elemzések szerint az Xbox One-os Titanfall felbontása semmit nem növekedett a béta óta, ám most már nem kell erre hagyatkoznunk: a Respawn megerősítette, hogy tényleg maradt a 792p.

Richard Baker, a játék vezető programozója azonban elmondta, a stúdió nem elégedett ezzel, és a megjelenés után nekiállnak majd optimalizálni és tovább kísérletezni. Baker elmondta, végső soron a beágyazott 32MB-os ESRAM mérete jelenti az akadályt, így azt kell eldönteniük, hogy a jelenlegi felbontás és MSAA használata helyett felvigyék-e a felbontást 1080p-re, de anti-aliasing nélkül, vagy próbálkozzanak inkább a 900p-vel, az FXAA bevetésével.

Egy biztos, a programozók elszántak: "Soha nem hagyjuk abba a küzdelmet a magasabb felbontásért. Egyelőre nem vagyunk teljesen elégedettek egyik felmerült opcióval sem, úgyhogy tovább dolgozunk. A megjelenés napjára nem készülünk el a javítással, szóval a felbontás növelése valamikor későbbre marad."

Dark Souls 2 - elfelejtetted...

...hogy sokszor meg fogsz halni? Akkor itt a játék launch trailere, hogy emlékeztessen erre. A Jethro Tull Locomotive Breath című száma megadja a megfelelő hangulatot ehhez a sötét, kemény, zsigeri élményhez.

Metal Gear Solid V - Kojima álmainak játéka

"Mindig is ezt a játékot akartam elkészíteni, csak a technikai korlátok miatt eddig nem volt rá lehetőségem." - kezdte Hideo Kojima, akinek egyértelműen az volt a célja, hogy annyi szabadságot adjon a játékosok kezébe, amennyit csak lehet. "Eddig lineáris játékokat kellett készítenem, átvezetőkkel, hogy drámaibb hatást érjek el."

Kojima szerint azonban nem csak emiatt lesz vízválasztó a sorozatban az ötödik rész. Azt is szerette volna, ha a játék egyértelműbb, hozzáférhetőbb a közönség számára: "Amennyire csak lehet, egyszerűbben tanulhatóvá akartuk tenni a játékot. Ehhez az is kellett, hogy megvizsgáljunk számos más, hasonló stílusú címet, és előálljunk valamivel, ami közelebb áll a megszokottakhoz, például az irányítás tekintetében."

Yoji Shinkawa, a Metal Gear Solid legendás művészeti vezetője szerint ráadásul a fejlesztés is könnyebben megy, mint korábban, annak ellenére, hogy régi és új konzolokra is készül a játék. "A Fox Engine lehetővé teszi, hogy ne függjünk annyira a hardvertől, hanem arra koncentrálhassunk, milyen élményt szeretnénk átadni a játékosoknak."

Assassin’s Creed 4: Black Flag Jackdaw Edition - a nagyon különleges kiadás

Egyfajta GOTY kiadás érkezik hamarosan az Assassin’s Creed 4-ből Jackdaw Edition néven. A csomag tartalmazza a Death Vessel Pack, a Kraken Ship Pack, a Crusader & Florentine Pack, az Illustrious Pirates Pack DLC-ket, a Blackbeard’s Wrat és a Guild of Rogues többjátékos kiegészítő csomagokat, valamint a különálló történetet elmesélő Freedom Cry-t is.

Kikapcsolható lesz az állandó multiplayer a Watch Dogsban

A Watch Dogs világában bármikor becsatlakozhat hozzánk egy másik játékos, és megpróbálhatja hackelés segítségével ellopni a kemény munkával (ööö) összeszedett pénzünket. Ha ez nem tetszik nekünk, akkor eltehetjük láb alól a szerencsétlent, vagy ha úgy gondoljuk, hogy ez az egész koncepció nem tetszik nekünk, akkor ki is kapcsolhatjuk a multiplayert.

"Mindez választás kérdése. Ráadásul beépítettünk egy védelmi mechanizmust is. Ha például valaki becsatlakozik a játékodba, az közvetlenül utána nem jöhet be mégegyszer, tehát nem tud folyamatosan zaklatni. Ha csak te magad nem válasz agresszívvé, és elkezdesz átmenni más játékosok világába. Ilyenkor aztán teljesen megnyílnak a lehetőségek a többiek előtt is" - mondta Danny Belanger, a Watch Dogs vezető tervezője.

Szeretnéd tudni, hányszor haltál meg a Dark Souls II-ben?

Ha igen, akkor jó hírünk van, ugyanis készült egy weboldal, ami pontosan ezt mondja meg. Elég feltöltenünk a mentési fájlunkat, és a program kiszámolja belőle, hányszor harapott fűbe karakterünk. Az eddigi statisztikák szerint egy átlagos végigjátszás alatt körülbelül 650 haláleset történik, és egyébként a játékosok 70%-a egyszer sem vitte végig a teljes játékot.

Ez a Titanfall intrója

Habár egyjátékos kampánnyal nem rendelkezik a Respawn üdvöskéje, némi bevezetőt azért kapunk a "történetbe", elvégre valami magyarázatot csak igényel, miért esik folyton egymásnak az IMC és a The Militia.

Pachter 2015-re tippeli a Kinect nélküli Xbox One-t

Kedvenc piaci elemzőnk a Bonus Roundban beszélt az Xbox One jelenlegi helyzetéről, ami szerinte közel sem rózsás. Az úriember egyértelműen úgy gondolja, a Kinect az Xbox-részleg előző vezetőjének, Don Mattricknek a szüleménye volt, és ő volt az, aki addig kardoskodott az eszköz mellett, míg azt hozzá nem csomagolták minden Xbox One-hoz. "Úgy gondolta, ez arra is jó lesz, hogy az Xbox One-on is tudja a Microsoft nyomni a Skype-ot, a kábeltévés hozzáférést, és hasonlókat."

A probléma azonban, hogy a telefonok és tabletek integrációjának gyorsulásáról megfeledkezett a Microsoft, ezeket az eszközöket pedig az esetek többségében inkább használják a felhasználók videotelefonálásra, mint egy konzolt - ráadásul az Xbox One is rendelkezik SmartGlass integrációval, ami nagyrészt feleslegessé teszi a Kinect funkcionalitását.

Pachter ezért úgy gondolja, hogy habár a konzol első évében nem nyúl hozzá a Microsoft drasztikusan a géphez, 2015-ben már jöhet majd a Kinect nélküli olcsóbb verzió, és esetleg egy 2TB-os merevlemezzel ellátott drágább csomag. Viszont ha a Microsoft le tud menni 400 dollárra, akkor a Sony is le tud menni 349-re: "A Sony jelenleg olyan pozícióban van, hogy folyamatosan a Microsoft előtt tud maradni. Ugyanez történt a PS2-nél is: ott a konzol úgy növelte folyamatosan a piaci részesedését, hogy rendszeresen csökkentették az árát."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward