Aprók nagyban - 2014.02.19.

Jó sokat kell még várni a következő Bethesda-játékra, itt az MGS5 összehasonlító video, és persze van Titanfall hírünk is!

Aprók nagyban - 2014.02.19.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes - befutott az összehasonlító video

Ahogy Kojima mester megígérte, most már mozgásban is megtekinthetjük a különbségeket az egyes platformok között. A játék továbbra is rendkívül jól néz ki még PS3-on és Xbox 360-on is, az új konzolok pedig ezekhez képest (főleg a PS4) extra képminőséget, és számos apró részletet kínálnak. Mivel a YouTube rommá tömörített videóin mindezt nem annyira könnyű észrevenni, itt egy letölthető, nagyfelbontású verzió, 60fps-sel.

Strike Suit Zero: Director’s Cut - új konzolokra és PC-re

A Strike Suit Zero bővített változata márciusban jelenik Xbox One-ra és PS4-re, majd némileg később elérhető lesz PC-re is. A 18,99 eurónkért cserébe teljesen átalakított kampányt, feljavított textúrákat és bevilágítást, plusz néhány in-game extrát kapunk.

Plague Inc.: Evolved a Steam Early Access rendszerében

Az előző év egyik legjobb mobilos stratégiai játéka mától korai hozzáféréssel elérhető Steamen is, 14,99 dollárnak megfelelő helyi valutáért. Ha nem ismernétek az eredetit, röviden arról van szó, hogy egy vírust kell fejlesztgetnünk benne, célunk pedig a teljes emberiség kiirtása.

A mobilos verzióhoz képest került a játékba kooperatív, multiplayer, testreszabható scenariók, és Steam Workship-támogatás.

Elutasította a Microsoft a Rime-ot

Így lett belőle PS4-exkluzív cím. A Tequila Works a 2012-es Deadlight után vágott bele a fejlesztésbe, és eredetileg Xbox-exkluzívnak szánták, egy későbbi Windows 8-as verzióval. Az eredeti terveiket az XBLA rendszerébe adták le, melyek most a VGLeaks-nél kötöttek ki. A Tequila Worksnek 3 millió dollár befektetésre lett volna szüksége a Microsofttól ahhoz, hogy be tudja fejezni a játékot 2 éven belül, és további 40 ezer dollárért áthozták volna Windows 8-ra is.

A VGLeaks információi szerint habár kezdetben a Microsoft nyitott az ötlet felé, végül úgy érezték, hogy az Xboxnak inkább az online, összekapcsolt élményekről kellene szólnia, amibe a Rime nem fért bele. Így aztán a játék most PS4-re készül.

Még több Final Fantasy-játékot hozna PC-re a Square Enix

A Final Fantasy XIV jelenleg nagyon jól teljesít PC-n, és nagy érdeklődés mutatkozik a hetedik és nyolcadik rész HD-remake-jeire is Steamen. Ennek megfelelően a sorozat producere, Yoshinori Kitase elmondta, nagyon is szeretnének később további részeket is áthozni PC-re.

"Ne felejtsük el, hogy amikor a Final Fantasy XIII-sorozatot készítettük, mindhárom játék PC-n futott a kezdeti időszakban. Aztán át kellett hoznunk őket konzolokra, de ami a technológiát illeti, nagyon is lehetséges lett volna egy PC-s verzió elkészítése. Két dolog miatt nem tettük meg: a piaci helyzet nem volt éppen megfelelő, és számos komplex probléma merült volna fel, például a biztonsággal kapcsolatban."

Kitase azonban tisztában van vele, hogy számos olyan régió van a világban, ahol a PC nagyon népszerű (Japánban elenyésző), nekik pedig az a céljuk, hogy a lehető legtöbb játékoshoz eljuttassák termékeiket.

Még egy jó ideig várhatunk a Bethesda következő játékára

Habár már a világ összes hoaxát előtték a rajongók a Fallout 4-gyel kapcsolatban, az állítólagosan készülő, és szintén állítólagosan Bostonban játszódó anyagot továbbra sem jelenti be a Bethesda. Sőt, a Fallout 3 és az Elder Scrolls-játékok legendás designere, Todd Howard ma azt is elárulta, sokáig kell még várnunk, mire egyáltalán lerántják a leplet a következő Bethesda-játékról.

"Már megszoktuk az érdeklődést és kíváncsiskodást az utóbbi években. Mindenki információkat akar. Mi pedig egyelőre az ötleteink közül válogatunk, és megnézzük, mi marad meg belőlük, aztán találjuk ki, mikor jelentsük majd be a játékot" - mondta Howard, majd beszélt kicsit az új konzolokról is: "A PC folyamatosan jön felfelé. A Skyrim jobban teljesített PC-n, mint korábban bármelyik játékunk, ráadásul modokat is lehet készíteni ott, ez pedig hosszú ideig életben tartja a játékot. Nagyon tetszik, hogy az új konzolok hasonlítanak a PC-kre. Ez olyan lehetőségeket nyit meg előttünk, amikre korábban gondolni sem merhettünk volna."

24GB-ot telepít az InFamous: Second Son

Kikerült a játék végleges borítója, de amellett, hogy már tudjuk mit kell keresni a polcon, az is kiderült, hogy összesen 24GB-ot foglal majd a játék a PS4 merevlemezén. Ezzel párhuzamosan a sorozat első két részét erősen leértékelték a PS Store-on, így most 10 euróért juthatunk hozzá az első, és 12,99 euróért a második részhez, míg a Festival of Blood 6,99 euróba kerül - ezekből ráadásul a PS Plus-előfizetők további 10% kedvezményt kapnak.

Jól alakul az Xbox 360-as Titanfall fejlesztése

Továbbra sem változott a helyzet: míg PC-n és Xbox One-on már ki is próbálhattuk a játékot, addig az Xbox 360-as változatból egyelőre egy képkockát sem láttunk - vélhetően azért, mert a Microsoft igyekszik minél több vásárlót az Xbox One-os verzió felé terelni. Drew McCoy a Respawntól azonban elárulta, az Xbox 360-as verzió nagyon jól alakul, és ahogy arról már mi is beszámoltunk, a kifejezetten portolásra szakosodott Bluepoint Games dolgozik rajta.

"A Bluepoint nagyon tehetséges fejlesztőket foglalkoztat, mi pedig megadjuk nekik az időt arra, hogy a lehető legjobb terméket tegyék le az asztalra. Ezért döntöttünk úgy, hogy elcsúsztatjuk az Xbox 360-as megjelenést két héttel, így tudják még kicsit csiszolgatni."

További leépítések az Eutechnyxnél

Számos új játék fejlesztésébe fog bele az Eutechnyx, melyekkel főként az új és fejlődő piacokat célozzák meg. Ennek ellenére azonban a korábbi leépítések után további 12 főtől kellett megszabadulnia a csapatnak, és a belső átalakulás tovább folytatódik.

Az Eurogamer ráadásul úgy tudja, hogy a Ubisoft Reflections felbérelt némi munkaerőt a stúdiótól, hogy besegítsen a The Division fejlesztésébe. Hasonló történt júniusban is, ám az akkor visszatérő dolgozóknak már nem jutott munka az Eutechnyxnél, így akkor őket elküldték. Az Eurogamer egy belsős forrástól úgy értesült, hogy az Auto Club Revolution nem teljesített az elvártaknak megfelelően, a NASCAR-sorozat jövője pedig egyelőre nem eldöntött.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward