Aprók nagyban - 2014.02.13.

Szeretik a Witcher 3 fejlesztői az új konzolokat, játékmesterek lehetünk az új ArmA 3 DLC-ben, jön az Angry Birds Stella...

Aprók nagyban - 2014.02.13.

Holnap jön a The Last of Us: Left Behind

Ugye nem felejtettétek el, hogy holnap egyáltalán nincs Valentin nap, van viszont Left Behind, ami a The Last of Us első egyjátékos, történetorientált DLC-je, és Ellie-t ismerhetjük meg benne az események egy korábbi szakaszában. Az 5GB-ot nyomó csomagot holnap reggeltől lehet majd tölteni.

Két kulcsember hagyta ott a The Witcher 3 csapatát

A vezető játékmenet tervező Maciej Szcześnik, és a játékmenet producere, Marek Ziemak elhagyta a CD Projekt RED stúdióját, és az Anomaly: Warzone Earth-t készítő 11 Bit Studioshoz igazoltak. Szcześnik igyekezett leszögezni, nem vesztek össze a CD Projekttel, sőt, valójában nagyon barátságos hangulatban váltak el.

A két úriember nem hirtelen távozott: Szcześnik szerint több hetes átmenet volt, aminek során a stúdió megfelelően tudta pótolni az ő pozícióikat, és az egész folyamat nagyon simán zajlott le.

Ziemak bevallotta egyébként, hogy egyszerűen kiégett, hiszen az utóbbi években semmi máson nem dolgozott, csak a The Witcher-játékokon. Mindketten valami újba szerettek volna belefogni, változást akartak. Elmondásuk szerint a munkájuk nagy része már amúgy is befejeződött a The Witcher 3-on, így a játék minőségén nem esik csorba emiatt.

Battlefield 4: Second Assault - megjelenés az "egyéb" platformokra

A Second Assault DLC időleges exkluzivitással jelent meg Xbox One-ra még novemberben, lassan tehát eljön az idő arra, hogy más platformok is megkapják. Azért kapkodni nem kell: PC-n, PS3-on, PS4-en és Xbox 360-on március 4-től csaphatunk le a csomagra, legalábbis akkor, ha nem vagyunk Battlefield Premium-előfizetők. Amennyiben azok vagyunk, úgy ez a dátum az egészen baráti február 18-ra módosul.

Játékmesterek lehetünk az ArmA 3-ban az új DLC-vel

Zeus néven új, ingyenes letölthető tartalmi csomagot tett közzé a Bohemia Interactive az ArmA 3-hoz. A pakk legfontosabb újítása, hogy a játékosok felvehetik a Game Master, azaz a szerepjátékokból ismerős játékmester szerepét, és vezethetik az online csatákat - feladatokat állíthatnak a játékosok elé, egységeket spawnolhatnak, és a megfelelő irányba terelgethetik az osztagokat.

A hivatalos bejelentés szerint is a Dungeons & Dragons ihlette a dolgot. A játékmesterek felülről látják a csatateret, és egy intuitív, valós időben működő szerkesztővel alakíthatják a játékmenetet. A játékosok egyébként nem csak a játékmesterrel együtt, de az ellen is dolgozhatnak.

Elhagyja a Microsoftot az Xbox európai vezetője

Chris Lewis kereken 25 évig dolgozott a Microsoftnál, ami alatt számos pozíciót töltött be. A cég egyik első alkalmazottja volt az Egyesült Királyságban és karrierje során több részlegeknél is megfordult, míg végül az Xboxnál kötött ki. Ő volt a felelős már az első Xbox európai premierjéért is, azóta pedig piacra segítette itt az Xbox 360-at és az Xbox One-t is. Vezetése alatt az Egyesült Királyságban az Xbox 360 vált a legnépszerűbb konzollá. Az úriember ma visszavonul a cégtől, hogy egyéb üzleti ötleteivel és személyes hobbijaival foglalatoskodjon.

A helyére egyelőre nem neveztek ki hivatalosan senkit, Phil Harrison továbbra is a Microsoft Studios európai stúdióit felügyeli.

Castlevania: Lords of Shadow 2 - hogy használjuk a Káosz Karmokat?

A Chaos Claws néven futó fegyver elég látványos az új Castlevaniában, nem csoda, hogy a készítők egy külön előzetest szenteltek neki. Valószínűleg arra számítanak, hogy ez majd meghozza a kedvünket a vásárlásra, bár nem mintha győzködni kellene minket. A végleges megjelenésre egyébként már nem kell sokat várni: az anyag február 28-án jön PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.

Nagyon tetszik a The Witcher 3 fejlesztőinek az Xbox One és a PS4

Maciej Szcześnik, a játék volt vezető tervezője (lásd fentebbi hírünket) szerint nagyon keményen dolgozik a CD Projekt RED a The Witchet 3-on, ugyanis a céljuk, hogy egy jó időre megváltoztassák a szerepjátékok műfaját. Ebben pedig segítségükre lesznek az újgenerációs konzolok is.

"Mindkét konzol fantasztikus hardvert rejt magában, ami lehetővé teszi, hogy igazán őrült dolgokat hozzunk ki a grafikából és a játékmenetből. Az újgenerációs hardverek egyben elhozzák majd a történetmesélés és a grafika új generációját is a nyitott világú szerepjátékokba."

Szczes elmondta továbbá, a harc és a játékmenet legalább olyan fontos lesz, mint a sztori. Meg akarják győzni az embereket arról, hogy ez a legjobb játék a kategóriában, és nem csak azért, mert nem lesz ellenfele (mert lesz, például a Dragon Age képében), hanem mert "tényleg nagyon jó". Kit tekint az úriember a játék célközönségének? "Remélem, hogy a játék eljut mindenkihez, aki értékeli a jó sztorikat és a felnőttes környezetet. Eddig mindig a sztori volt a legfontosabb nekünk, de most már a harc is megáll a saját lábán, szóval azok is élvezni fogják a játékot, akik az akciót kedvelik."

Jön az Angry Birds Stella

A Stella egy külön ágat képvisel majd az Angry Birds univerzumán belül. Főszereplője - meglepő módon - Stella lesz, a cuki rózsaszín lány madár, és négy barátnője, akik mind-mind különböző típusú madárkák. Ők együtt elindulnak valamiféle küldetésre, hogy mindenféle gonosz dolgot győzzenek le, és új kalandokban vegyenek részt. Habár nagyjából ennyit tudunk, ezek alapján le lehet szűrni, hogy talán ezúttal valamilyen történetet és esetleg küldetéseket is kapunk majd. Az biztos, hogy a játék fontos része lesz az öt madár közti barátság, amiben néha "fennakadások" is lehetnek - elvégre lányokról beszélünk, így vélhetően cooldownra hisztiznek majd és kapnak hajba egymással. A játék ősszel érkezik, és persze a sorozattól megszokott módon rögtön megkapja a maga teljes merchandise-felhozatalát és saját rajzfilmjét is.

Nagyon fontos a Square Enixnek a Final Fantasy XV

A rengetegszer elhalasztott, valószínűleg többször újrakezdett, egykor még Final Fantasy XIII Versus néven futó játék már a fejlesztés kései szakaszában leledzik. A sorozat producere, a legendás Yoshinori Kitase árulta el, hogy a Square Enixen belül jelenleg a legnagyobb prioritást élvezi a játék, és ennek megfelelően nagyon jól is haladnak vele, de ez nem jelenti azt, hogy erőforrásokat vennének el a Kingdom Hearts 3-tól.

Kitase továbbá megerősítette, hogy ugyan számozásban ugrottak előre a XIII-hoz képest, de ettől függetlenül a történet és a világ továbbra is a Fabula Nova Crystallis-mitológiára épül. "Amikor még Versus XIII néven készült a játék, szintén a Fabula Nova Crystallis-háttérre építettünk. Lehet, hogy a játék egy másik univerzumban játszódik, és a karakterei is mások lesznek, de ugyanaz a legenda mozgatja mindkettőt. Tehát igen, lesz kapcsolat a XIII és a XV között" - zárta Kitase.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward