Aprók nagyban - 2013.12.23.

Oculus Riftnél a volt Electronic Arts-alelnök, átlépte a 35 milliót a Star Citizen, más lesz és mégis hasonló a Mass Effect 4, újabb Titanfall-robot mutatkozik be...

Aprók nagyban - 2013.12.23.

Oculus Riftnél a volt Electronic Arts-alelnök

David DeMartini korábban az EA Partnerst vezette, majd fellépett az elektronikus kereskedelem vezető alelnökévé. Az Oculus Rift azért csapott le rá, hogy ő vezesse az eszközhöz kapcsolódó kiadási folyamatokat. "Azt próbálom kitalálni, hogyan alakítsunk ki hatékony kapcsolatokat a nagy fejlesztőkkel, kis fejlesztőkkel, vagy éppen az egyedülálló, független fejlesztőkkel, akik csak valami ötletes és remek dolgot akarnak csinálni az Oculus Rifttel."

DeMartini feladatköre később ki fog terjedni a technikai támogatásra és a financiális háttér kezelésére is, de egyelőre azt kell biztosítania, hogy megfelelő mennyiségű játék és tartalom kapjon Oculus-támogatást.

Átlépte a 35 milliót a Star Citizen

Chris Roberts és a Star Citizen tovább zakatol. Míg november végén 33 milliót tudtak összeszedni a fejlesztésre, addig most már átlépték a 35 milliós álomhatárt. Ez az összeg egyébként 330 ezer támogatótól érkezett, ami azt jelenti, hogy átlagosan 100 dollárt szántak az érdeklődők a játék támogatására és kvázi-előrendelésére, ami jelentősen meghaladja még az AAA-kategóriás konzoljátékok árát is. Roberts szerint mindez nem csak azt jelenti, hogy átírják a játékkészítés szabályait, de bizonyítja, mennyi mindent el lehet érni egy dedikált rajongói táborral.

Mass Effect 4 - más, de felismerhető

Már sokszor írtunk mi is arról, hogy a BioWare célja egy újfajta Mass Effect megteremtése. Nem térünk vissza Shepardhoz, és időben is egészen máshol fogunk járni. Aaryn Flynn, az edmontoni és montreáli stúdiók vezetője most ettől függetlenül elmondta, nem kell azért aggódnunk, hogy fel sem fogjuk ismerni a játékot, mert a változások ellenére azért ott lapulnak benne a Mass Effect génjei. Nos, valószínűleg hozzá kell szoknunk, hogy a Dragon Age 3 megjelenéséig ilyen apróságokkal kell beérnünk, de ez is több, mint a semmi.

Titanfall - bemutatkozik Atlas

A Microsoft minden bizonnyal azon aggódik, át tudja-e alakítani az Xbox One rettenetes party rendszerét a Titanfall megjelenése előtt, míg a Respawn valószínűleg azon stresszel, hogy be tudja fejezni a játékot időben. Mindenesetre most bemutatták nekünk a legújabb mechát.

Telltale a Borderlands- és Game of Thrones-adaptációkról

A TellTale csapata még élénken emlékszik a tavalyi Spike VGA eseményre, melynek kulisszái mögött futottak bele a Gearbox csapatába, akikkel kedélyesen elbeszélgettek és koktéloztak. Feljött az együttműködés lehetősége, az esete végére pedig lepacsiztak. Ami a meglepő, hogy még az iszogatás utáni másnap is úgy gondolták. "A Borderlands világa tele van érdekes karakterekkel, és nagyon sok potenciál van a sztoriban. Az eredeti játék narratívája nagyon jól szolgál egy célt, de mi valami egészen mást szeretnénk csinálni." - mondta Steve Allison, a Telltale kiadásért felelős vezetője.

Ezt követően rátért a Game of Thronesra, amiről elárulta, teljes egészében a Telltale ötlete volt. Ők keresték meg egy vázlattal az HBO-t, ugyanis az egész csapat nagyon rajongott a könyvekért és a sorozatért. "Olyan franchise-okat keresünk, melyekből amúgy nagyon nehéz lenne játékokat készíteni. Olyan történeteket keresünk, amikben megvannak a karakterek és a dráma, valamint a kapcsolatok."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward