Aprók nagyban - 2013.11.21.

Jól alakul a Tomb Raider folytatása, japán szinkronnal is jön a Lightning Returns: FF13, next-gen címen dolgoznak a Crackdown 2 fejlesztői, rengetegen nem kaptak PS4-et...

Aprók nagyban - 2013.11.21.

Mobilokon tenné népszerűvé a MOBA-műfajt a League of Legends befektetője

Jason Citron, az OpenFeint alapítója 8,7 millió dollárt fektet egy új fejlesztőcsapatba, melynek célja az lesz, hogy a League of Legendshez hasonló népszerűségű játékot készítsen mobilos platformokra. A vállalkozásba több olyan befektető is beszáll, akik korábban a RIOT Gamesbe tettek nagyobb pénzeket, ami kiválóan megtérült, hiszen a LoL napjaink legnépszerűbb MOBA-játéka (túlszárnyalva az eredetileg verhetetlennek tűnő DOTA-t). Citron szerint a jövőben egyre több AAA-kategóriás játék készül majd tabletekre, így túl kell lépniük a játékfejlesztőknek az egyszerű és monoton farmolós, valamint puzzle játékokon.

Soha nem látott érdeklődés az Xbox One iránt

Phil Harrison az Xbox One indulása előtt egy nappal ismét egyértelművé tette: ez lesz a legnagyobb launch azóta, hogy a Microsoft elkezdett konzolokat gyártani. Gyakorlatilag az összes elkészített példány elkelt előrendelésekben, így most a gyárak teljes erővel dolgoznak azon, hogy újabb szállítmányokat tudjanak kiküldeni. "Mindenkitől elnézést kérek, aki nem kapja meg a konzolját karácsony előtt, és persze mi sem akarunk lemaradni egyetlen eladásról sem. Keményen dolgozunk a gyárainkkal, a logisztikai partnereinkkel, az ellátási lánc résztvevőivel, és persze a kereskedő partnereinkkel azon, hogy minél előbb utolérjük magunkat."

Harrison nem hagyta ki, hogy beszéljen egy kicsit a felhőről, ami rendszeresen visszatérő beszédtéma az Xbox One esetében. "Továbbra is az a kedvenc idézetem, hogy a felhős rendszerünk akkora számítási kapacitással rendelkezik, mint az összes számítógép 1999-ben. Ez rengeteg processzorerő, ráadásul ahogy növekszik a telepített bázisunk, úgy fog ez is erősödni. Ez lehetőséget ad nekünk arra, hogy mindig frissen tartsuk a konzolt, új lehetőségeket tegyünk be, és a játékkészítők is kihasználhatják a felhő erejét. Úgy gondolom, amint a fejlesztők kezében lesz a szükséges technológia, és a szükséges eszközök, valamint rájönnek, hogyan is lehet ezt megfelelően kihasználni, ez az egész egy hatalmas lehetőség lesz az iparág számára."

InJustice már Androidon is

Korábban már megjelent iOS-re, így csak idő kérdése volt, hogy Androidon is elérhetővé váljon az Injustice: Gods Among Us. A játék természetesen némileg különbözik a nagykonzolos változatoktól, és persze az irányítását is teljesen az érintőképernyőre szabták. Amennyiben rendelkezünk Warner Bros. felhasználói fiókkal, és a játék Xbox 360-as, vagy PS3-as példányával, úgy mindenféle extrákat oldhatunk ki az androidos változatban.

2,3 millióan várnak a PlayStation 4-ükre

Az amerikai Target áruházlánc fejese szerint a PlayStation 4 indulása, és az első készletek kifogyása után még 2,3 millió előrendelő vár a konzoljára. Tekintve, hogy az első 24 órában több, mint 1 millió darab kelt el a Sony konzoljából, ez a szám egészen döbbenetes, és előrevetíti, hogy ez a generáció vélhetően minden korábbinál hamarabb terjed majd el. Persze az első igazi próba majd 3-4 hónap múlva lesz, a második pedig jövő karácsonykor, hiszen ne felejtsük el: a Wii U is viszonylag jól kezdett.

Lehetett offline frissíteni az Xbox One-t... de már nem lehet

A Microsoft, valószínűleg az Xbox Live esetleges túlterheltségére felkészülve letölthetővé tette az Xbox One elsőnapos frissítését, ami szükséges ahhoz, hogy a konzol egyáltalán működjön. Pár órával később azonban az egészet levették, az oldalt bezárták. Valószínűleg nem véletlenül: a teljes procedúra 23 (!) lépésből állt, első ránézésre bonyolultabbnak tűnt, mint egy agyműtét, ráadásul a felhasználóknak a konzoljukon található alap operációs rendszer verzióját is le kellett ellenőrizni, és annak megfelelően letölteni a két frissítési fájl közül az egyiket. Valószínűleg a Microsoft is érezte, hogy ebből jó nem sülhet ki, és a nem túl hozzáértő felhasználók által téglává változtatott konzolok rémképe túl erős lehetett, hogy meghagyják az offline frissítés lehetőségét.

Killer Instinct - kezdődhet a bunyó

Habár eredetileg sokan ostorozták a Microsoftot, amiért a Rare egyik legjobb címét a viszonylag közepes játékokat készítő Double Helix kezébe adta, úgy tűnik a végeredmény mégsem lett katasztrófa: még az is lehet, hogy a Killer Instinct lesz az Xbox One launch játékai között a legjobban értékelt darab.

Next-gen címen dolgoznak a Crackdown 2 fejlesztői

A skót Ruffian Games különböző pozíciókra keres munkaerőt egy projekthez, ami nem más, mint egy következő generációs konzolra készülő AAA-játék - ami ráadásul már 2014-ben a boltokba kerül! Ismét indulhatnak tehát a találgatások: Phil Spencer, a Microsoft Studios vezetője többször is elmondta, mennyire szereti a sorozatot, és hogy a Crackdown-franchise egyáltalán nem halott, így tehát nincs kizárva, hogy a Ruffian Games egy Xbox One-exkluzív folytatáson dolgozik. Azóta terjengenek a pletykák a Crackdown feltámasztásáról, mióta az Xbox One bemutatóján a felhasználói felületen valaki kiszúrt egy agility orbot, a sorozat egyik gyűjtögethető cuccát.

Új-Zélandi a világ első Xbox One-tulajdonosa

Oké, ez így nem teljesen igaz, mert sokan idő előtt megkapták az előrendelt konzoljukat. Tehát mondjuk inkább azt, hogy Dan Livingstone volt az első, aki a boltban hivatalosan is átvehette az Xbox One-t. Phil Harrison a Microsofttól Twitteren is gratulált a fiatalembernek.

Japán szinkronnal is jön a Lightning Returns: Final Fantasy 13

A legnagyobb Final Fantasy-rajongók elégedetlenek voltak a 13. rész angol szinkronjával, így ha lehet, az új epizódban is inkább a japán szinkront használnák. A Square Enix elárulta, erre lehetőségük is lesz, a kiadó ugyanis most először az európai kiadásokban is benne hagyja majd az eredeti hangokat. Habár az még nem biztos, hogy a lemezen: meg nem erősített források szerint a japán szinkron egy ingyenes DLC formájában lesz beszerezhető a játék megjelenésének napjától.

Gran Turismo 6 - versenyezz magad ellen a valóságban

Érdekes lehetőséggel bővül a Gran Turismo 6 a "GPS visualiser" alkalmazás segítségével. A CAN-Gateway ECU-jával lehetőségünk nyílik arra, hogy ha a valóságban végigmegyünk egy pályán, akkor rögzítsünk minden adatot, és aztán azt bevigyük a játékba, ahol "visszanézhetjük", hogyan is teljesítettünk, és összehasonlíthatjuk, mennyivel voltunk jobbak a játékban (vagy éppen a valóságban).

Jól alakul a Tomb Raider folytatása

A Crystal Dynamics művészeti vezetője, Brian Horton eloszlatott néhány kételyt a Tomb Raider folytatásával kapcsolatban. Hiába volt elégedetlen a Square Enix az első rész pénzügyi teljesítményével, a játék teljes gőzzel készül, és megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkezik. Horton nem árult el pontos számokat, csak annyit mondott, hogy nem költenek rá többet, mint az első eresztésre. A sztoriról annyit mondott az úriember, hogy egyértelműen folytatódik Lara fejlődése: miután a hölgy átesett az első rész kalandjain nem tud már visszatérni a "normális", nyugodt életéhez, teljesen megváltozott, szomjazik a kalandokra.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward