Aprók nagyban - 2013.08.22.

A Microsoft Studios főnöke Crackdown 3-at szeretne, új London épül a The Order: 1886-hoz, 30fps-t céloz a Dead Rising 3, mozog az Assassin’s Creed 4...

Aprók nagyban - 2013.08.22.

Destiny - vidoc a világról

A Bungie kiadott egy új fejlesztői videót a Destinyvel kapcsolatban, melynek segítségével közelebbről megismerhetjük a világot. A naprendszerben elszórt ősi ereklyék, letűnt technológia, hatalmas tájak. A Destiny egyre érdekesebbnek tűnik.

Nem hoz pénzt a League of Legends Championship Series

A Riot Games eSport-fejese, Dustin Beck elmondta a Championship Series semmi pénzt nem hoz a stúdió konyhájára. Egyszerűen azért fektetnek bele, mert nagyon magas minőségű, és nagyon jól kiszolgálja a rajongókat - és pontosan ezért tesznek bele bármit is a játékba egyébként is.

Beck szerint a Championship Series azért fontos, mert ettől válik a League of Legends egyszerű játékból egy olyan sporttá, amit követnek az emberek. "Lemásoltuk, amit a tradícionális sportok csinálnak. Egy egységes, konzisztens ligát akartunk létrehozni, ami hasonlít ahhoz, amit a FIFA, az MLB vagy az NBA csinál. Ez lehetővé teszi, hogy a játékosokat jobban megismerjék, és a csapatok körül több sztori és figyelem alakulhasson ki, előtérbe kerülhessenek a nagy rivalizálások."

Assassin’s Creed 4: Black Flag - lopakodjunk

A Ubisoft is készített egy előzetest a Gamescom tiszteletére, és ezúttal nem élőszereplős, hanem teljesen in-game cuccot szemlélhetünk 2 percig. Lopakodás, hátbaszúrás. Nem túl kalózos, de jó.

30fps-t céloz a Dead Rising 3, a Microsoft besegít

A Dead Rising 3 már az eredeti bemutató alatt is framerate problémákkal küzdött, és ezek megmaradtak a Gamescomon kipróbálható verzióra is. Jason Leigh, a játék producere elmondta, a demó több hetes már, azóta jelentősen javítottak a teljesítményen, és még mindig sokat tudnak javítani a megjelenésig. "30fps-t célzunk meg. Mivel mi Vancouverből dolgozunk, a Microsoft pedig Seattle-ben van, pusztán 3 óra autózásra vagyunk egymástól, így a technológiával foglalkozó emberek mindkét cégtől sokszor látogatják meg egymást, és segítenek nekünk, hogy egy nagyon simán futó anyaggal jelenhessünk meg."

A legfrissebb, viszonylag biztos forrásból származó nem megerősített információk szerint a Microsoft továbbra is küzd a teljesítménnyel, az Xbox One-hoz kiadott legutolsó SDK ugyanis váratlanul körülbelül 20%-os teljesítmény csökkenést okozott. Míg a különböző források úgy tudják, a PlayStation 4 nyitójátékai az ütemtervnek megfelelően, simán és problémáktól mentesen összeállnak, addig az Xbox One-ra fejlesztő stúdiók már gyakorlatilag a pokolra szálltak.

Andrew House meglepődött az Xbox One korai korlátozásain

"Anélkül, hogy túlzottan optimistának hangzanék, úgy gondolom, hogy az iparág sokat profitál abból, hogy két ekkora platform egymáshoz ilyen közel rajtol el. Ez minden szemet a szórakoztatás ezen formájára terel, és ez nem lehetne így, ha nem lenne jelen két ekkora szereplő, akik ugyanazon a pályán versenyeznek." - mondta Andrew House a Sonytól, majd hozzátette, a kiemelkedő figyelem már most látszik, ugyanis mindkét konzol iránt hatalmas az érdeklődés.

Megmagyarázta azt is, amikor a Sony Gamescom-konferenciáján beszólt a Microsoftnak. Elmondása szerint ez nem kifejezetten beszólás akart lenni, inkább azt akarta vele elmondani, hogy a Sony milyen jól tartotta magát az előre kijelölt és tiszta üzenetéhez. Elmondta továbbá, hogy nagyon meglepődtek az Xbox One eredeti elképzelésein és korlátozásain, sőt, féltek is attól. "Úgy építettük fel az E3-as előadásunkat, hogy azt gyanítottuk, a konkurensünk által behozott szabályok és megközelítés egy új trendet indíthat el az iparágon belül, és abba az irányba terelheti a dolgok menetét. Emiatt küldtünk egy ennyire erős üzenetet az E3-on, és ezért folytatjuk most ugyanezt, mert nagyon meglepődtünk."

10 percig mozog az Age of Wonders 3

A játékban a törpök a mágia helyett a technológiához fordulnak, ahogy az a fantasy játékokban már szinte bevett szokás. Most erről szemlélhetünk meg 10 percnyi játékmenetet, egyenesen a Gamescomról.

Új London épül a The Order: 1886-hoz

Habár a játékban szereplő London nagyrészt ismerős elemekből fog állni, a The Order: 1886-ban a technika jóval előrébb jár, mint az történelmileg lehetséges lenne. Bármerre járunk majd a városban, mindig hallani fogjuk az áram hangjának hümmögését, ahogy átjárja az utcákat. Elérhető lesz a metróhálózat is, jóval modernebb formában, ráadásul a föld felett is fog futni, épületeket összekötve a felszínen. Komoly változások lesznek London égvonalában is: habár megtaláljuk az olyan épületek magas tornyait, mint a Big Ben, vagy a Tower Bridge, az egész látványt őrtornyok törik meg, és keresőfények pásztázzák majd folyamatosan az utcákat. Lesznek továbbá olyan égi kikötők is, ahol a léghajók állnak meg, illetve folyamatosan őrszemek vigyázzák a helyszíneket. Mindez a játék történetét képező "évszázados háború" következtében alakult így, mely egyébként főként a fegyverzetben hozott komoly fejlesztéseket.

Phil Spencer is szeretne Crackdown 3-at

A Microsoft Studios vezetője annyira nyíltan beszél a Crackdown 3-ról, hogy biztosak lehetünk benne, előbb-utóbb lesz. Most éppen azt mondta Spencer, hogy az Xbox One technológiájával, és a felhő alapú erőforrásokkal új szintre lehet emelni a játékot. Egy hatalmas, nyitott világú játékot képzel el, ahol együtt játszhatnánk a barátainkkal, és még akkor is úgy éreznénk, hogy közös a játék, amikor épp a város különböző pontjain pusztítunk. "Igazi lehetőség van ebben, előre viheti a műfajt a következő generációba." - mondta.

A probléma ugyanakkor, hogy Spencer egyértelműen egy új csapatot szeretne a játék mögé. Az első részt a mára már csődbe ment skót Realtime Worlds készítette, míg a második a szintén skót Ruffian Games műhelyében készült. Úgy tűnik, Spencer az Egyesült Királyságban tartaná a fejlesztést: "Volt egyfajta remek brit ésszerűség abban, ahogy ezek a játékok összeálltak. Szerintem ez fontos ebben a franchise-ban."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward