Aprók nagyban - 2013.08.15.

Új Gyűrűk ura-játék készülhet, nem készül a Half-Life 3, új játékon dolgoznak a Dishonored fejlesztői, visszatér a gyökerekhez a Resident Evil...

Aprók nagyban - 2013.08.15.

Countrast előzetes - jöhet a swing

A Constrast főszereplője egy Didi nevű kislány, akinek elváltak a szülei. A lány célja, hogy újra összehozza őket, így kalandra indul Dawn-nal, a képzeletbeli barátjával. Az egészből egy puzzle-elemekkel átszőtt platformer kerekedik ki.

Új Gyűrűk ura-játék készülhet a Monolith-nél

A Superannuation vette észre, hogy a Warner Bros. tulajdonában álló Monolith már 2012 decembere, és 2013 januárja között dolgozott egy új Gyűrűk ura-játékon. A stúdió nem olyan régen elkezdett nagy mennyiségben embereket felvenni, egy kereszt-generációs, küldetésalapú, nyitott világgal rendelkező AAA-kategóriás akció-kalandhoz, így ha minden összeáll, talán végre egy olyan Gyűrűk ura-játékkal leszünk gazdagabbak, amilyet a franchise megérdemel. És ha már a franchise-ról van szó: a Tolkien-jogokat birtokló The Saul Zaentz Company több, játékokkal kapcsolatos védjegyet is bejegyeztett a Middle-Earth: Shadow of Mordor címmel kapcsolatban.

Shadow of the Eternals - őrizzük meg épelméjűségünket

Ahogy elődjében, úgy a Shadow of the Eternalsban is komoly stressznek van kitéve főszereplőnk, ahogy az időben utazgatva mindenféle horrorisztikus dolgot él át, így előfordulhat, hogy elkezd megőrülni, és elveszíteni a kontrollt cselekedetei felett.

Az mágia, a harc és a felfedezés mind másképp hat az épelméjűségünkre, melyek kihasználásával egyébként elérhetetlen tartalmakat fedezhetünk fel.

Úgy csúsztatták el a Dragon Age: Inquisition megjelenési dátumát, hogy nem is tudtuk

Az ilyen késéseket szeretjük, mert nem tudunk róluk. A BioWare viszont ma elárulta, hogy a Dragon Age: Inquisition eredetileg korábban jelent volna meg, mint a most kitűzött 2014 ősze, viszont mielőtt még bármit bejelentettek volna, elcsúsztatták a megjelenést. Így több olyan dolgot tudtak beépíteni, melyeket a játékosok kifejezetten kértek, például számos választható fajt. Ez az eredeti, ismeretlen megjelenési időpontba nem fért volna bele, így a BioWare vett egy mély levegőt, és a számos visszajelzésre hallgatva inkább megnövelték a fejlesztési időt.

Fighter Within - a Ubisoft új címe?

A Ubisoft megszerzett olyan domain címeket, mint a fighter-within.com és a fighterwithingame.com, melyek a kiadó oldalára vezetnek. Itt egy nagy "Coming Soon" feliratot láthatunk, amiből jogosan következtethetünk arra, hogy a Fighter Within a kiadó egyik next-gen címe lesz, amit talán a jövő heti GamesComon mutat majd be.

Jövő héten jön a Flashback

A Flashback eredetileg 1992-ben volt menő, mint oldalra scollozós sci-fi platformer, ám hamarosan elkészül a remake-je. Elsőként Xbox 360-on lesz elérhető az Xbox Live Summer of Arcade keretein belül augusztus 21-én, ám röviddel utána megjön PC-re és PS3-ra is.

Meglepetéssel készül a 2K a GamesComra

A 2K teljesen kihagyta az E3-at, így Kölnbe teljes erővel érkezik a kiadó. A The Bureau: XCOM Declassified, az NBA2K14 és a WWE 2K14 mellett azonban valami egészen újba is betekintést nyerhetünk majd. Hogy mibe? Nos, az meglepetés, de az internetes tippek szerint a BioShock Infinite DLC-je.

Új játékon dolgoznak a Dishonored fejlesztői

Azt ugyan nem mondták ki, hogy a Dishonored 2-ről van szó, azonban azt igen, hogy egy ahhoz nagyon hasonló anyagról. Az Arkane Studios társrendezője, Raphael Colantonio elmondta, hogy a Dishonoredhez hasonlóan számos választási lehetőségre, több célkitűzésre, és elágazó sztorira számíthatunk. Ugyanakkor nagyon érdeklődnek egy többjátékos mód iránt is, ami nem klasszikus értelemben vett multiplayer lesz: "Minket elsősorban a történetmesélés érdekel, számunkra ez a fontos. Szóval amíg a multiplayer nem megy ez ellen, ahogy általában szokott a történeti részek eltávolításával, és hasonlókkal, addig benne vagyunk a dologban."

Colantonio szerint azonban a fókuszban továbbra is az egyjátékos élmények állnak majd. Számukra fontos, hogy minden játékos a maga tempójában tudjon haladni, ami szintén nem lehetséges másokkal együtt tolva, ahol mindig a többiekhez kell alkalmazkodni, vagy attól félni, hogy lelő valaki.

Betrayer a Steam Early Access-en

10%-os leértékeléssel lehet megvásárolni a korai betekintést a már általunk is bemutott Betrayerhez, egészen augusztus 21-ig. Ennek örömére a FEAR egykori fejlesztőiből alakult Blackpowder Games kiadott egy új előzetest is a szuperstílusos, az 1604-es kolóniai Amerikában játszódó anyagból.

Nem készül a Half-Life 3

Legalábbis John Patrick Lowrie, a Valve visszatérő szinkronszínésze úgy tudja - aki mellesleg a GlaDos hangját adó Ellen McLain férje. Lowrie úgy tudja, a legfőbb probléma a motion-capture-rel van, vagyis a színészek mozgásának rögzítésével. Míg a Half-Life 2-ben a karakterek folyamatosan arra néztek, amerre a játékos állt, addig ez a motion capture használatával nem oldható meg, ott ugyanis a rendszer előre letárolt mozgásokból dolgozik. Lowrie szerint a Half-Life 3 előtt a Valve-nek ezt a problémát kell leküzdenie.

Habár Lowrie elmondta, a Valve nem osztja meg vele részletesen a terveit, azonban ettől függetlenül is elfoglalt a cég a jelenlegi játékai támogatásával, illetve általánosan a Steam fejlesztésével.

Resident Evil - vissza a gyökerekhez

A hatodik részt nem fogadta kitörő lelkesedéssel sem a sajtó, sem pedig a rajongók. Ezzel szemben viszont a Revelations nagyon pozitív visszhangra talált, ami megerősítette a Capcomot azon elméletében, hogy a sorozatot igenis vissza kell terelni a kiindulási ponthoz. Michael Pattison a Capcomtól elmondta, nagyon figyelik a vásárlók visszajelzéseit, és ők is látják a vegyes értékeléseket, melyeket nem hagyhatnak figyelmen kívül, amikor elkészítik a következő Resident Evilt.

Szerintük a Resident Evil 6 legnagyobb hibája az volt, hogy túl sok tartalmat tettek bele, túl sok szálon futott a történet, és emiatt túlterhelte a játékost. Míg a Leonnal foglalkozó sztorit jól fogadták a játékosok, a többiek nem voltak ilyen sikeresek, a Revelations után pedig már a legtöbb vásárló azt kívánta, térjen vissza az igazi túlélő-horror hangulat. "Sokan beszélnek arról, mennyire túltelített manapság a poszt-apokaliptikus, zombis műfaj, ennek ellenére azonban a műfaj még mindig nagyon is életben van. A The Last of Us megmutatta az irányt, amit a vásárlók szeretnek, csak úgy, mint a Tomb Raider."

SpyParty - ilyen lesz a új grafika

Komoly vizuális frissítésen esik át a SpyParty, melynek első körében az animációkat tekinthetjük meg - pontosabban, az azokhoz készült teszteket.

15 millióval jön a Nintendo egy volt Sony mérnöknek

Jed Rakoff szövetségi bíró a márciusban indult ügy zárásaként 15 millió dollár kártérítést ítélt meg a Sony volt mérnökének, Seikiro Tomitának, amiért a cég az ő 3D-s technológiáját használta a Nintendo 3DS-ben. Tomita eredetileg 30 milliót szeretett volna kapni, a bíró azonban ezt megalapozatlannak tartotta, és kimondta, az úriember vagy elfogadja a 15 milliót, vagy ejtik az egész ügyet. A Nintendo szóvivője elmondta, a cég tiszteli a törvényt és más szellemi termékét, és szerinte egyik terméke sem sért semmilyen szabadalmat, így fellebbezés következik.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward