Aprók nagyban - 2013.07.30.

Ken Levine filmet fog írni, újra bemutathatja a Microsoft az Xbox One-t, további fejesek hagyják ott a Zyngát, két hét múlva mutatkozik be a CoD: Ghosts multija...

Aprók nagyban - 2013.07.30.

Ken Levine írja a Logan's Run remake-jét

A Logan Futása egy 1976-os sci-fi, melyben az emberek a környezetszennyezés elől menekülve egy bunkervárosban laknak. Itt ugyan minden szépnek és jónak tűnik, azonban egy rituálé keretén belül 30 évesen mindenkinek meg kell halnia. Ez elől sokan próbálnak elmenekülni, főhősünk pedig eredetileg őket üldözné, azonban mindenféle bonyodalmak (szerelem) miatt inkább csatlakozik hozzájuk. Na, ez a film akkora hatással volt Ken Levine életére és munkásságára, hogy az úriember addig nem szállt le a Warner Bros. nyakáról, amíg hivatalosan is neki nem adták a projektet. Pontosabban, a forgatókönyv megírását.

"Beszéltem a Warner Bros-szal, és gyakorlatilag rákényszerítettem őket, hogy adják nekem a munkát, mert nincs még egy olyan ember a Földön, aki nálam többet agyalt volna a Logan's Runon, és persze olyan sincs aki a karrierének nagy részét olyan dolgok megalkotásával töltötte, melyeknek alapja ez a filmélmény - legyen az art deco, Ayn Rand, vagy éppen kvantummechanika, nagyon sok ihletet adott a film."

Levine szerint, habár elsőre senkinek nem fog túlzottan érdekesnek tűnni a dolog, igenis nagy sztorit lehet kihozni a Logan's Runból, amit mindenképpen el kell mesélnie nekünk, a nézőknek.

Két hét múlva mutatkozik be a Call of Duty: Ghosts többjátékos része

Augusztus 14-én, a játék hivatalos weboldalán rántják majd le a leplet a Call of Duty: Ghosts többjátékos módjáról. Az Infinity Ward nem csak részletesen bemutatja majd a multiplayert, de a világpremierrel kapcsolatban is tartogat meglepetéseket.

Három további fejes hagyja ott a Zyngát

John Osvald és Nathan Etter a facebookos divízió alelnökei voltak, míg Jesse Janosov a kaszinós játékok alelnökeként tevékenykedett. Mindketten azután távoztak, hogy a Zynga múlt héten 31%-os bevételcsökkenést jelentett be az előző negyedévre. Azt egyelőre nem tudni, hogy a Microsofttól érkezett új vezérnek, Don Mattricknek mennyire volt befolyása ezekre a távozásokra.

Harc a Grand Theft Auto V-ben és a Max Payne 3-ban

Habár mindkét játék egy cégen belül készült, és vélhetően mindkettő ugyanazt a motort használja - legalábbis a harchoz -, azért nem mehetünk el amellett a tény mellett, hogy nagyon hasonlít egymásra a két anyag. Legalábbis az egyik rajongó által összerakott YouTube-video tanúsága szerint nem csak a mozgások és a célzás dinamikája, de még a fegyverválasztó is szinte egy az egyben megegyezik a két játékban.

Mégis csomagolhat headsetet a Microsoft az Xbox One-hoz

A Microsoft Kinectet ugyan alapból ad a konzolja mellé, headset viszont csak a PlayStation 4-hez jár rögtön. A redmondiak szerint ugyanis a Kinect tökéletesen ellátja az alapvető mikrofonos funckiókat, akinek pedig több kell, majd külön megveszi a headsetet. Most azonban Albert Penello, a Microsoft termékmenedzsere egy kérdésre azt válaszolta, sok visszajelzést kaptak a dologgal kapcsolatban, és megpróbálják kitalálni, hogyan tudnának betenni egy headsetet is a dobozba.

Dennis Dyack szerint bajban az AAA-kategória

A Silicon Knights egykori alapítója beszélt a GameSpottal a játékipar, és azon belül is az AAA-kategóriás játékok jelenlegi állapotáról, ami szerinte korántsem fényes. Kérdés persze, hogy kétes üzletei és perei után ki mennyire hisz Dennis Dyacknak, mindenesetre a következőt mondta: "Az AAA nincs rendben. Szerintem az ipar most pontosan ugyanabban a pozícióban van, mint Hollywood az 1920-as évek elején, a filmek aranykorában. Ekkor készültek olyan filmek, mint a Cleopatra vagy a Ben Hur, melyekre mindenkit felvettek dolgozni, több ezren munkálkodtak rajtuk. És ezek fantasztikus filmek, nagyszerű filmek, még ma is megnézem őket. De a stúdiók semmit nem kerestek rajtuk, és rájöttek, hogy ez nem működik."

Dyack ugyanakkor megjegyzi, hogy ezek a filmstúdiók nem tűntek el, így ez nem azt jelenti, hogy az Electronic Arts hirtelen csődbe fog menni. Inkább azt jelenti, hogy a filmes iparhoz hasonlóan meg kell változnia a dolgok működésének, és ahogy Hollywood tette, a nagy stúdióknak és forgalmazóknak kisebb cégekhez kell kiszervezni a munkát, kisebb stúdióknak kell dolgozniuk a címeken, akik könnyebben tudnak alkalmazkodni.

Ilyen lesz a bevilágítás a next-gen játékokban

Legalábbis néhányban biztosan. Például a Battlefield 4, a Star Wars: Battlefront és a Dragon Age: Inquisition is a Geomeric által fejlesztett Enlighten motort használja a dinamikus megvilágításhoz. A cég által kiadott videóból azonnal megtudhatjuk, milyen más anyagokban lesz még fellelhető a middleware. Nos, a jelek szerint például elég sok Electronic Arts-játékban, de már most nyáron is találkozhatunk a rendszer által életre keltett fényekkel a The Bureau: XCOM Declassifiedban, ami mellesleg az Unreal Engine 3-ra épül.

Újra bemutathatja a Microsoft az Xbox One-t

Pletykák szerint a Microsoft egy jövőbeli sajtóeseményen gyakorlatilag "friss lappal" indítaná újra és mutatná be az Xbox One-t. Nem tudni, hogy ez a bizonyos sajtóesemény a jövő héten startoló GamesCom lesz, vagy esetleg egy külön rendezvény, de az értesülések szerint a Microsoft az E3 óta, a 180 fokos fordulatokkal megszerzett pozitív lendületét szeretné ezzel megerősíteni és kommunikálni a sajtó és a játékosok felé. A HandyTips úgy tudja, az E3 hatalmas Sony-győzelme után kemény átfésülésen ment át az Xbox csapat, melynek során jelentősen újragondoltak több dolgot is, így született meg a döntés például a DRM-mel és a használt játékokkal kapcsolatban, mielőtt még ezek komolyan megsértették volna az Xbox márkát. A pletyka szerint ezen a bizonyos eseményen a Microsoft azt is be fogja jelenti, hogy csökkenti az Xbox One árát a PlayStation 4-gyel megegyező 399 dollár / 399 euróra (bár mi erre azért nem vennénk mérget).

A GamesCom hirtelen még érdekesebbnek tűnik ezek fényében: úgy tudjuk, ott lesz Phil Spencer, a Microsoft Game Studios vezetője, és Phil Harrison, az Interactive Entertainment divízió alelnöke is, ami legalábbis mindenképpen azt jelzi, hogy a Microsoft nagyon komolyan veszi az általa eddig hanyagolt európai játékshow-t. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy a Sony is ott lesz, teljes erővel.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward