Aprók nagyban - 2013.06.26.

MIért gyárt még konzolt a Nintendo? Mikor jön a BioShock Infinite első DLC-je? Mennyi fog elmenni a Battlefield 4-ből? Visszatér a Colin McRae Rally? Válaszok itt!

Aprók nagyban - 2013.06.26.

Activision: a Microsoftnak meg kell győznie az embereket az Xbox One értékéről

Eric Hirshberg, az Activision Publishing nagyfőnöke szerint nem nagy gond az, hogy 499 dollárba kerül az Xbox One, viszont ettől függetlenül a Microsoftra fontos feladat vár: tudatosítania kell az emberekben, hogy a konzol nem véletlenül kerül többe. Egyelőre Hirshberg szerint a Sony van nyerő pozícióban, és ezt nem utolsó sorban a kevésbé drága árnak köszönhetik a japánok: "Ha fókuszcsoportos tesztet hajtasz végre egycsillió emberen, és eléjük raksz két hasonló, rivális terméket, akkor körülbelül a 100%-uk az olcsóbbat fogja választani. Ezért szerintem az első kört a Sony nyeri, legalábbis az árazás alapján."

Hirshberg szerint nehéz lesz a Microsoft számára ez az ügy, meg kell győznie ugyanis a vásárlókat, hogy tényleg jelentős extrát - a Kinectet - kapják PlayStation 4 feletti 100 dollárért cserébe. Kérdés, hogy az első Kinect által okozott csalódás után a vásárlók tényleg értékes extraként tekintenek-e majd a kiegészítőre.

14 millió mehet el a Battlefield 4-ből

A Sterne Agee elemzői csoport szerint kicsivel több, mint 14 millió példány mehet el a DICE Battlefield 4 játékából. Az elemzők megjegyezték, a Battlefield és a Call of Duty sikeresen létezhet egymás mellett, még akkor is, ha egymástól mindössze egy hétre jelennek meg. Az elemzés szerint egyébként Battlefield 4-ből többet fognak venni PC-n: az összeladások harmada származhat erről a platformról, míg ez a Call of Duty: Ghosts esetében körülbelül 10% lesz. Végül pedig a hozzáértő úriemberek azt is kifejtették, a Grand Theft Auto V elég idővel jelenik meg a többiek előtt ahhoz, hogy ne zavarjon be semelyikük eladásaiba.

Yoichi Wada szintet lépett

Yoichi Wada még márciusban jelentette be, hogy lelép a Square Enix vezérigazgatói posztjáról, helyére pedig Yosuke Matsuda érkezett. Akkor ugyan még arról volt szó, hogy Wada végleg elhagyja a céget, most azonban kiderült, hogy valójában az igazgatótanács elnökeként funkcionál tovább.

iOS-en tér vissza a Colin McRae Rally

Egyenesen a Codemasterstől érkezik iOS-re a PC-s Colin McRae Rally 2.0 alapján készült játék. A készítők 30 különböző raliszakaszt ígérnek, összesen több, mint 130km-es távolsággal, az ausztrál pusztáktól a görög hegyekig. Az autók között persze olyan legendás darabok lesznek a főszereplők, mint a Subaru Impreza, a Mitsubishi Lancer Evo VI, vagy a Lancia Stratos. A Codemasters ezen kívül nagyon kifinomult irányítást, törést és fizikai modellt is ígér.

Elkelt az összes Ouya az Amazon és a GameStop boltjaiban

Hivatalosan tegnap startolt el a kiskereskedelmi partnereknél az Ouya, és az Amazonnál és a GameStopnál rögtön el is fogyott az apró androidos konzol. Egyelőre nem tudni, mikor érkeznek újabb szállítmányok, azonban kicsit kínos, hogy több Kickstarteres támogató még mindig nem kapta meg a maga példányát - őket Julie Uhrman, a cég ügyvezető igazgatója próbálja nyugtatgatni.

Miért gyárt még mindig konzolt az Nintendo?

Mostanában egyre többször merül fel a kérdés. A Nintendo nagyon jó játékokat készít, azonban a Microsofttal és a Sonyval már nem tudja tartani a lépést hardverben, ráadásul mind a Wii U, mind pedig a 3DS erősen küszködik (utóbbi már talán csak múlt időben) a piacon.

Charlie Scibetta, a Nintendo of America kommunikációs vezetője elmondta, nagyon jó okuk van arra, hogy továbbra is gyártsanak hardvert: "Úgy gondoljuk, hogy a saját hardverünk a legjobb hely arra, hogy életre keltsük játékainkat. Minden játékunk tökéletesen hozzá van igazítva a géphez. Amikor Mario gombáról gombára ugrál, azért érződik olyan tökéletesnek és válaszképesnek a játék, mert kifejezetten erre a hardverre készült".

Scibetta szerint ezért döntött úgy a cég, hogy a második képernyőt nem külsős eszközzel oldja meg, mint a Sony vagy a Microsoft, hanem saját eszközt készít, amit minden konzolhoz csomagol. Ezzel egységes felhasználói élményt tudnak biztosítani, a játékosoknak nem kell megtanulniuk a különböző eszközök kezelését, és azok összehangolását a géppel.

Gran Turismo 6 élesben

A Nissan és a Sony által szervezett GT Academy show keretein belül mérkőztek meg egymással a játékosok az E3-on. Ezt tekinthetjük most meg felvételről, jó adag in-game akcióval megspékelve természetesen.

Az ár miatt nem adnak kamerát a PlayStation 4-hez

Az IGN belsős Sony forrásokra hivatkozva azt hozta le, hogy az egyetlen ok, amiért a japánok nem csomagolnak minden PS4-hez kamerát... az ár. Mindenképpen a Microsoft alá akartam menni 100 dollárral, és ha minden PlayStation 4 csomagban benne lenne a PlayStation Camera, akkor bizony a két konzol közel ugyanannyiba került volna. A Sony ezzel azt vállalta be, hogy a kamera vélhetően csak a felhasználók egy kis százalékánál lesz jelen, így a játékfejlesztők egyáltalán nem számíthatnak arra, hogy mindenki ki tudja majd használni az esetleges extra lehetőségeket.

Egy ideig még nem jön a BioShock Infinite első DLC-je

Ken Levine megerősítette, hogy a teljes játék leadása óta keményen dolgoznak az Infinite első DLC-jén, és ugyan jól halad a fejlesztés, még nem közelítenek a végéhez. Addig is azonban az Irrational elérhetővé tette Steamen, PSN-en és XBLA-n az Industrial Revolution and Upgrade csomagot, ami korábban a gyűjtői változatokhoz járt.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward