Mihez kezd a Nordic Games a THQ címeivel?
Nos, egyelőre csak annyi biztos, hogy nem akarnak elkapkodni semmit, és ha valamibe belevágnak, annak jónak kell lennie. Reinhard Pollice, a Nordic fejlesztésért felelős vezetője elmondta, gondosan fogják kiválasztani, melyik franchise kapjon folytatást, vagy új epizódot.
Ettől függetlenül meg kell hagyni, hogy a Nordic Games egy viszonylag kis cég, így például ha egy Darksiders 3-at akarnának elkészíteni, ami egy erősen AAA-kategóriás franchise, akkor ahhoz külső kiadói segítséget kellene behozniuk.
"A Darksiders nagyon nagy. Tudjuk, hogy szükségünk van egy partnerre ehhez. Egy bejáratott fejlesztőcsapatra, aki el tud készíteni egy ekkora akció-kaland játékot. Nyilván megkerestük az egykori fejlesztőket is, akik éppen szabadok, tehát valahogy be szeretnénk vonni őket is." - mondta Pollice. Persze, azt ő is megjegyzi, hogy sokan már nem szabadok, és néhányuk a Cryteknél dolgozik például.
Egyébként a korábbi epizódok forráskódjait és tartalmi elemeit is nem olyan rég kapta meg a stúdió, így jelenleg éppen átnézik és szortírozzák az egészet. Ezt követően néhány hetet, vagy hónapot eltöltenek majd azzal, hogy kijelöljék a követendő utat, majd megpróbálják megvalósítani a terveket.
Három Assassin’s Creed-játék is készül
A Ubisoft nem szórakozik: Yves Guillemot vezérigazgató szerint egyszerre három Assassin’s Creed-játék is készül. Azért van szükség erre, hogy a játékokat készítő csapatoknak legyen elég ideje az egyedi stílus, atmoszféra kialakítására, és így elkerüljék, hogy a sorozat kifáradjon. Guillemot szerint minden csapatnak biztosítanak elég időt (két, vagy három évet) arra, hogy kockázatokat tudjanak vállalni, és meg tudják változtatni a koncepciót annyira, hogy minden epizód friss maradjon.
"Úgy látom, hogy megvan a kapacitásunk arra, hogy rendszeresen előjöjjünk innovációkkal. Számomra ez a formula: ha lehet, akkor minél inkább változtassuk meg a játékokat minél többször, és gyakran hozzunk innovációkat a játékosoknak. Az a feladatom, hogy biztosítsam, hogy a csapatainknak elég ereje, energiája és ideje van a magas minőségű játékok létrehozására." - zárta a vezér.
Hamar kifogyhatnak a PlayStation 4 készletek
Andrew House mindenkit arra szeretne figyelmeztetni, hogy jelenlegi számításaik szerint hatalmas érdeklődés lesz a PlayStation 4-re. A Sony meg is változtatta belsős eladási előrejelzéseit a pozitív E3-as fogadtatásnak köszönhetően. House ezért úgy véli, az első szállítmányok hamar elfogyhatnak.
Közben a NeoGAF fórumozói összerakták, hogy a PlayStation 4-ből a kereskedők körülbelül háromszor-négyszer annyit adhatnak el, mint az Xbox One-ból, és a jelenlegi információk szerint körülbelül ennyivel több előrendelés érkezik is a boltok felé.
Magyarázzuk a Knack játékmenetét
Mark Curry, akarom mondani, Mark Cerny és a játék producere, Yusuke Watanabe mutatja be nekünk a Knack játékmenetét az alábbi videóban. Az anyag a PlayStation 4 egyik induló címe lesz.
Interaktív modellen a PlayStation 4
Ha nem bírod kivárni a megjelenés napjáig, hogy közelről megnézegesd a PlayStation 4-et, akkor örömmel jelentjük, hogy valaki elkészített egy interaktív 3D-s modellt. Ezt szépen körbe lehet forgatni, és meg lehet nézegetni a konzol különböző részleteit, a DualShock 4 kontrollerrel együtt. Mindez erre található.
Nem lehet átvinni a Minecraft mentéseket 360-ról Xbox One-ra
Phil Spencer elmondta, az Xbox One-os Minecraft egy teljesen új termék, és jelentősen felújítják a korábbi változatokhoz képest. Nagyobb világokat készíthetünk például, így valószínűleg nem vihetjük majd át a mentéseinket Xbox 360-ról Xbox One-ra. Csak azért valószínűleg, mert fennáll annak a lehetősége is, hogy Spencer nem tudja miről beszél, a fejlesztést végző 4J Studios ugyanis folyamatos kapcsolatban áll a Mojanggal, és a stúdió szerint folynak a megbeszélések azzal kapcsolatban, hogy megoldható-e az átvitel.
Spencer egyébként elmondta, rengetegen játszanak 360-on Minecrafttal, így biztosítani akartak mindenkit, hogy mindez elérhető lesz az Xbox One-on is az első naptól. Notch elméletileg nagy tervekkel rendelkezik: fontos szerepet kap majd a megosztás, és a különböző eszközök közötti átvitel.
Need for Speed: Rivals - Ferrari a PS4-en
Meg kell hagyni, az idei Need for Speed még az is lehet, hogy jó lesz. Legalábbis jól néz ki az biztos, főleg egy Ferrari, főleg egy PS4-en. Marcus Nilsson ugyan cserébe nem néz ki jól, viszont ő a játék producere, aki mindenféle érdekességet mond a lenti videóban.
Nem halott a Bad Company
A Battlefield 4 producere, Patrick Bach elmondta, hogy a DICE csapat nagyon elfoglalt: egyszerre dolgoznak a Battlefield 4-en, a Star Wars: Battlefronton és a Mirror's Edge-en. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a Bad Company soha ne térne vissza, egyszerűen jelenleg nincs rá kapacitásuk. Ettől függetlenül megjegyezte, hogy a Bad Company multiplayer komponenseit gyakorlatilag szépen-lassan beolvasztják a Battlefield 4-be, és egyre több ötletet vesznek át a másik sorozatból.
Jövőre is lesz E3
Idén a 2009-es átalakítás óta újra rekordot döntött az E3 látogatói száma. 48 ezren fordultak meg idén a Los Angeles Convention Centerben, több, mint 120 országból, így az Electronic Software Association már be is jelentette a 2014-es expót. Hasonló időpontban, június 10-től 12-ig rendezik majd meg jövőre a show-t.