Aprók nagyban - 2013.06.07.

Hardcore MMO-sokra pályázik a WildStar, E3-as előzetesen a Thief és a Daylight, és tényleg készül egy Legacy of Kain-játék, ami nem is az lesz, amire gondolunk...

Aprók nagyban - 2013.06.07.

Kickstarteren a Vampyre Story: Year One

Az aranyos és vicces Vampire Story előzményét szeretné elkészíteni az Autumn Moon Entertainment, ami nem olyan rég még csak egy lelkes emberből, meg néhány kisegítőből állt. Az elbűvölő grafikával rendelkező kalandjáték ismét Monára fókuszál, csak ezúttal a szökése előtti időszakot láthatjuk. További információk és adakozás a Kickstarteren.

Hardcore MMO-sokat akar elcsábítani a WildStar

Stephan Frost, a játék egyik producere elmondta, a WildStar például arra az 1,3 millió játékosra is pályázik, akik elhagyták a World of Warcraftot az utóbbi hónapokban. Frost szerint a WildStar egyértelműen a hardcore közönségnek szól, ugyanakkor a WoW-hoz hasonlóan könnyen tanulható lesz. A fejlesztők remélik, hogy be tudnak tölteni egy űrt, és a játék egyediségének köszönhetően végig tudnak menni egy olyan úton, amin más elbukott, és free-to-play modellre kényszerült. Az eddigi bemutatók és show-k alkalmával pozitív visszajelzéseket kaptak.

E3-as előzetesen a Thief

Sokat nem lehet hozzátenni, az E3-as előzetesek forgatagából a Thief sem maradhatott ki. Reméljük a magán a show-n is látunk belőle valamit.

Hat óra hosszú a Deus Ex: The Fall

Az Eidos Montreal és az N-Fusion által közösen fejlesztett Deus Ex: The Fall hossza közelíti az átlagos, rövidebb nagykonzolos címek játékidejét: 6 óra körüli történetre számíthatunk. A játék maga pénzbe fog kerülni, és ha nagyon fanatikusok vagyunk, akkor persze in-app vásárlásokra is vetemedhetünk. Miért pont iOS? Nos, azért nem konzolra készítették a játékot, mert ki akarták bővíteni az univerzumot, és olyan rétegekkel is megismertetni, akik egyébként sosem játszanának ilyenekkel. Arról sajnos nem esett szó, hogy akkor már Androidra miért nem jön.

Ő lesz a Lords of the Fallen főszereplője

Ez a viszonylag rosszarcú bácsi lesz a Lords of the Fallen fő karaktere. A neve Harkyn, és a játékos stílusától függően fejlődik és alakul. Ahogy fejlődünk, három képességfán oszthatjuk majd ki a pontjainkat, és használhatunk képességeket. A fejlesztők szerint Harkyn nem egy megszokott hős, ennek megfelelően is írták meg, illetve ennek megfelelően fog egyedi játékélményt nyújtani mindenkinek. Mély, titokzatos történetre is számíthatunk, melyet élmény lesz felderíteni, főleg, hogy elvileg főhősünk az egyetlen, aki véget vethet a Fallen God követői, és az őt régóta elhagyók közötti csatározásoknak.

Xbox One nyitójáték lesz a LocoCycle

A LocoCycle egyike azon játékoknak, amit nem értünk. A történet egy öntudatra ébredt harcművész-ninja-bérgyilkos motorról szól, aki a dél-amerikai tervezőjét egy országon átívelő kalandra viszi, hogy megtalálják a szabadságot. Ha ezen sikerült túltenni magunkat, akkor eljutunk odáig, hogy a játék XBLA-n jön Xbox 360-ra, illetve Xbox One-ra is elérhető lesz a rajt pillanatában. A lenti trailer az utóbbi verzióból származik.

Hamarosan jön PC-re a Metal Gear Rising: Revengeance

A játék elméletileg digitálisan jelenik meg PC-n, és persze konfigurációtól függően 60fps-sel is szaladgál majd, ami a konzolos változatnak sajnos nem sikerült. Pontosabb megjelenési dátumot nem kaptunk, a Konami csak annyit árult el, hogy "hamarosan".

PS4-re is jön a Daylight

De mi az a Daylight? Nem hibáztatunk senkit, ha elfelejtette volna: ez a Zombie Studios új játéka, mely alatt az Unreal Engine 4 dolgozik, és egyébként egy thriller, korábban pedig csak PC-re jelentették be. A játék támogatni fogja PS4-en a megosztást, amivel elvileg direkt szívbajt hozhatunk majd barátainkra, akik követnek minket, illetve kiaknázza a PS Eye képességeit is arra, hogy lefotózzon, amikor éppen becsinálsz egy parás jelenet alatt. Ezen kívül támogatja a RealD 3D-t is. Amitől elvileg még félelmetesebb lesz.

Készül a Nosgoth, de nem tradícionális Legacy of Kain-játék lesz

Úgy tűnik, részben legalább igaznak bizonyultak a pletykák, melyek szerint új játék készül a Legacy of Kain univerzumában. Azért részben, mert a pletykákkal ellentétben a játékot nem Crystal Dynamics készíti, és habár az univerzum stimmel, teljesen másra kell számítani, mint az eddigi Blood Omen, vagy Soul Reaver-játékok. "Ne egyjátékos élményt várjatok." - mondta George Kelion, a Square Enix közösségi menedszere, aki szerint a kiadó azért ismeri el a játék létezését még a bejelentés előtt, mert nem szeretné, hogy a játékosokat félrevezessék az előzetesen kikerült információk. Az anyagot egyébként nem jelentik be az E3-on de a Square Enix nagyon izgatott a koncepció miatt, és alig várja, hogy a játékosok elé tárja a dolgot.

Dying Light - ugrálás és zombik

A Techland által készített Dying Light láthatóan szépen kombinálja a parkour mozdulatokat és a zombikat. Az FPS-nézetű túlélőhorrort egyébként a Warner Bros. adja ki, szóval a viszonylag kis fejlesztőnek ezúttal sikerült egy nagy kiadót leakasztania. A megjelenés 2014-ben várható PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra és PC-re. Ezt annyira fárasztó volt leírni, hogy remélem a kiadók minél előbb leállnak a jelenlegi platformok támogatásával (na jó nem).

Maradnak Xbox One-exkluzívok az E3 utánra is

Phil Spencer Twitteren erősítette meg, hogy a Microsoft E3-as sajtókonferenciája kizárólag a játékokról fog szólni. Azonban marad még exkluzív bejelentésük a show utánra is, melyeket valószínűleg a GamesComon fognak ellőni. További rajongói kérdésekre Spencer elmondta, hogy az említett 15 exkluzív címből mindegyik az Xbox One-ra érkezik, azonban tartogatnak az E3-ra egy meglepetést az Xbox 360-ra is, amire szerinte senki nem gondolt eddig.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward