Aprók nagyban - 12.12.

Új stúdiónál a S.T.A.L.K.E.R-jogok, elkezdődött az új God of War bétatesztje, Metal Gear Solid-leleplezés közeleg, és akad itt még számos érdekesség...

Aprók nagyban - 12.12.

A bitComposerhez kerültek a S.T.A.L.K.E.R-jogok

A német bitComposer a mai napon büszkén bejelentette, hogy megállapodtak a S.T.A.L.K.E.R-regények jogtulajdonásával, az eredeti regények írójának, Boris Natanovich Strugatskynak a bátyjával (a szerző ugyanis novemberben elhunyt), hogy ezentúl ők készíthetnek játékokat a franchise alapján. Stefan Weyl, a cég igazgatótanácsának elnöke elmondta, hatalmas lépés ez a bitComposer számára, hiszen így végre készíthetnek egy igazi AAA-kategóriás játékot.

Metal Gear Solid-leleplezés a Famitsuban

Japán neves magazinja, a Famitsu következő számában egy "meglepetés készül a Metal Gear Solid-rajongók számára". Nem nehéz összerakni a képet, hogy miután Hideo Kojima eleget trollkodott velünk a Phantom Painnel, a jövő héten megjelenő újságban végre rendesen bemutassa a játék igazi énjét.

Látványos előzetesen a Hawken

A filmes elemeket helyezi előtérbe, az in-game jeleneteket pedig mellőzi a Hawken új előzetese, aminek háttérzenéje nyomokban dubstepet is tartalmazhat. Hogy mikor jelenik meg a játék? Nos, a legutóbbi halasztás óta ez egy nyitott kérdés: a fejlesztők egyelőre az open beta tapasztalataira építkezve igyekeznek csiszolni a terméken, így a dátum ködbe burkolózik.

Karácsonyig ingyenes lesz a Kinect Party

A Double Fine kinectes bulijátéka, a Kinect Party december 18-án jelenik meg, és egészen év végéig ingyenes is marad. Ezt követően kap majd egy árat, bár az egyelőre nem ismert, mennyibe fog fájni. A Happy Action Theater szellemi folytatásaként érkező játék 36 alternatív valóságot ábrázoló világban helyezi el a játékosokat, melyek között előfordulnak dubstep partik, tündéres erdők és hasonlók. A beépített Facebook-támogatásnak hála az ezek eredményeként jelentkező "érdekes" fotókat rögtön posztolhatjuk is, barátaink legnagyobb örömére.

Elkezdődött a God of War: Ascension béta

A mai naptól letölthető az 1444MB-os béta kliens azok számára, akiket kiválasztottak a God of War: Ascension bétatesztelésére. A március 13-i megjelenésig tehát rengeteg ideje maradt a Sonynak arra, hogy finomhangolja a többjátékos módot, reméljük ebben komoly segítséget nyújtanak majd a résztvevők.

Készült az Eternal Darkness 2 és a Too Human folytatása is

Mint tudjuk, a Silicon Knights komoly bajban van. A NeoGAF fórumain előkerült egy belsős információkat ismerő olvasó, aki kapcsolatainak köszönhetően, valamint a publikusan elérhető hírekre támaszkodva azt írja, a cégnek tulajdonképpen vége. Jelenleg öt alkalmazottjuk van, vagy még kevesebb, az Unreal Engine-nel kapcsolatos perek miatt pedig milliókkal tartoznak az Epicnek, és minden, még eladatlan játékukat meg kell semmisíteniük - hiszek azok jogtalanul használták az Unreal technológiát. Így a független amigás fejlesztőcsapatból a moziszerű játékélményt nyújtó sikereivel felemelkedő, és a Nintendoval szoros szövetségben álló stúdióból lassan nem marad semmi.

A következő játékok kerültek a kukába a Silicon Knightsnál: The Pillars of Nosgoth (később ebből lett a Blood Omen: Legacy of Kain), Legacy of Kain (Saturn), Kain 2, Too Human (PSX), Too Human (Saturn), Eternal Darkness (N64), Too Human (Gamecube), Too Human: Rise of the Giants, Too Human 3, Silent Hill: The Box, King’s Quest, The Crucible, The Sandman, Siren in the Maelstrom, Eternal Darkness 2

Neverwinter - rémségek mélyén

Valószínűleg egészen addig nem lesz tiszta, hogy az új Neverwinter hozza-e a rajongók elvárásait, amíg ki nem próbáltuk élesben is, mindenesetre a ritkásan jelentkező bemutató videókkal a készítők azért próbálják fenntartani az érdeklődést, és előzetesen meggyőzni minket. Az új trailer a The Chasm néven futó területet mutatja be, ami a játék egy fontos része lesz, és ahol a mágia folyamatosan horrorisztikus lényeket szül, melyek aztán abuzálgatják Neverwinter városát. A free-to-play akció-MMO 2013 elején érkezik PC-re.

Nem rosszak a Sleeping Dogs eladásai, csak többet vártak

Yoichi Wada, a Square Enix elnöke egy befektetőknek tartott konferenciahíváson arról beszélt, a Sleeping Dogs eladásai egyáltalán nem rosszak, inkább azzal van a probléma, hogy eredetileg nagyon sokat vártak tőle, és ezért túlzottan agresszív eladási adatokat reméltek. Wada elmondta, míg Japánban egy-egy új cím általában az első két hónapban teljesen kifúj, már ami az eladásokat illeti, addig a Sleeping Dogshoz hasonló anyagok nyugaton folyamatosan kelendőek, akár még egy-két évvel a megjelenés után is. Éppen ezért nem szabad egyelőre megítélni a játék eladási adatait - melyek egyébként az ügyvezető szerint amúgy sem rosszak. Wada meg van győződve róla, hogy a Sleeping Dogs a Square Enix tíz nagy franchise-ának egyikévé fogja kinőni magát.

 

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward