Aprók nagyban - 10.30.

Leleplezték a Modern Warfare 4-et, és megvan a Grand Theft Auto V megjelenési dátuma. Kell ennél több "apróság" kedd estére? Pedig akad még...

Aprók nagyban - 10.30.

Call of Duty: Modern Warfare 4 - véletlenül leleplezve

Bill Murray (nem, nem az), a Modern Warfare-sorozatban Captain Price szinkronhangja véletlenül, vagy nem véletlenül, de elárulta, hogy már készül a Black Ops II utáni Call of Duty: "Hétfőn megyek találkozni az Infinity Warddal a következő játékkal, a Modern Warfare 4-gyel kapcsolatban. Ez a Modern Warfare 3 egyenes folytatása lesz, én pedig kizárólag csak a Modern Warfare-játékokban fogok szerepelni ezután is..."

Szóval: készül a Modern Warfare 4, és az Infinity Ward fejleszti. Meglepetés?

[bold]Megvan a GTA V megjelenési dátuma

[/bold]

A Rockstar bejelentette, hogy a Grand Theft Auto V jövő tavasszal jelenik meg - ennél pontosabbat sajnos nem közöltek, de a korábbi szivárogtatások alapján feltételezhetjük, hogy ez valamikor kora tavasszal lehetséges. A fejlesztő azt is elárulta, hogy az anyagot november 5-től lehet majd előrendelni, PS3-ra és Xbox 360-ra. A PC-s verzióról egyelőre nem tettem említést. Sam Houser, a Rockstar nagyfőnöke és a GTA atyja elárulta, az új részbe mindent beletettek, amit a sandbox játékok fejlesztésével kapcsolatban valaha tanultak.

Valve - akár három ember is tud csinálni játékot

A Valve belső működéséről nem csak legendák zengnek, de egy könyv is íródott már. A cégnél bárki dolgozhat bármin, amin csak kedve tartja, és abba az irányba vihet el egy új projektet, ahova csak jónak látja. Greg Coomer, a stúdió dolgozója elmondta, akár három ember is összefoghat, és kiadhat egy játékot, sőt valójában egy ember is meg tudná csinálni, de azért nem árt, ha többen is belenéznek abba, amit valaki alkot. Coomer elmondta, tényleg azon dolgoznak az alkalmazottak, amin akarnak, az idejük 100%-ában. Ez persze hatalmas kihívás is, hiszen a cég nagy döntéseiben mindenki részt vesz, és gyakorlatilag egyfajta kooperatív vezetés működik. Coomer szerint az egész olyan, mint valami hatalmas kísérlet, ami valahogy mégis jól sül el.

Sony Online-nál a Copernicus MMO fejese

A 38 Studios bezárása után sokan az Epic ölelésében alapítottak új stúdiót, néhányan szétszóródtak különböző csapatokhoz, azonban a Project Copernicus MMO vezető fejlesztője gyakorlatilag visszatért oda, ahonnan jött. Steve Danuser ugyanis korábban az Everquest-csapatban dolgozott, majd onnan lépett le a 38 Studioshoz. Most a SOE berkein belül a Vanguard fejlesztésével foglalatoskodik majd, kreatív igazgatóként.

Launch traileren a WWE 13

A héten érkezik mindenhova a WWE 13, ennek megfelelően megérkezett a launch trailer is, amiről nem érdemes sok szót ejtenünk, hiszen pontosan olyan, amilyennek gondoljátok. Kemény.

Windows Phone-ra jönnek a Gameloft legnépszerűbb játékai

A tegnapi nappal hivatalosan is elrajtolt a Windows Phone 8, Steve Ballmer és brigádja pedig azt ígéri, nem csak az alkalmazások számát igyekeznek rendesen felpumpálni, de a legnépszerűbb játékok is érkezni fognak a rendszerre. Nos, erre remek bizonyíték, hogy a Gameloft bejelentette, a 12 legnépszerűbb játékát átülteti a Microsoft új mobil rendszerére, s ezek mindegyike rendelkezni fog Xbox Live-lehetőségekkel és achievementekkel. Sőt, néhány a Microsoft felhőalapú Play-Pause-Resume rendszerét is beveti majd, melynek lényege, hogy a megállított játékot egy másik, kompatibilis masinán folytathatjuk tovább.

A szóbanforgó címek a következők: N.O.V.A. 3: Near Orbit Vanguard Alliance, Modern Combat 4: Zero Hour Ice Age Village, Asphalt 7: Heat, The Dark Knight Rises, Shark Dash, The Amazing Spider-Man, UNO & Friends, Order & Chaos Online, Fashion Icon, Poker for Prizes, Real Soccer 2013.

Előzetesen a Halo 4 - Spartan Ops

A Halo 4 megjelenése után epizodikus jelleggel, évadokba rendezve jönnek majd a kooperatívra kihegyezett küldetések, melyek folyamatos szórakoztatást biztosítanak a kampány kivégzése után. A Spartan Ops első előzetese ma érkezett be:

Nem teljesít jól a Darksiders II

Sajnos a GamesIndustry jelentése szerint nem teljesít kellően erősen a Darksiders II ahhoz, hogy a THQ számára megtérüljön a befektetés. A nullszaldóhoz 2 millió körüli eladott példányszámra lenne szükség, de Michael Pachter szakértése szerint eddig épp átléphette a cím az 1 milliót. Ebből a megjelenés utáni hónapban 250 ezer ment el, így az erős kezdés ellenére a Darksiders II nem tudott megragadni az eladási listákon. Pachter úgy véli ez, és a THQ több játékának kukázása illetve késleltetése nem fest épp fényes jövőképet az átalakulásban lévő cég jövőjéről, annak ellenére sem, hogy az utóbbi időszakban bíztató pénzügyi eredményeket produkált.

Smart As - háttérben John Cleese-zel

A gondolkodós puzzle-játék, a Smart As holnap jelenik meg a PlayStation Networkön, ennek örömére pedig a fejlesztő Xdev kiadott egy "így készült" videót. Ezen a Monthy Python-legenda John Cleese látható főként, aki a játék narrátora, és már önmagában számos pluszpontot ér az értékeléskor.

Sandy miatt késik a Take-Two pénzügyi jelentése

Tegnap írtunk róla, hogy a Wii U-ra várakozó sort bontotta meg az Egyesült Államok keleti partját ostromló Sany hurrikán, most pedig egy újabb játékvilággal kapcsolatos "veszteségről" számolhatunk be. A Take-Two elhalasztotta második negyedéves pénzügyi jelentését a főhadiszállás környékén tomboló extrém időjárási körülmények miatt, jelentette be a cég képviselője. A veszteséget azért is tehetjük idézőjelbe, mert a Take-Two pénzügyi beszámolói általában nem tartogatnak sok meglepetést: a cég a hatalmas címei ellenére különböző csodák folytán állandóan veszteségesen működik, egyedül a GTA-megjelenések után tud profitot felmutatni.

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward