Aprók nagyban - 10.17.

Sűrűbb WoW-patchek jönnek, ralis kiegészítőt kap a Forza Horizon, launch traileren a Black Ops II, és új játékon dolgoznak a STALKER egykori fejlesztői.

Aprók nagyban - 10.17.

Bemutatón az új PS Store

A Sony kiadott egy videót, melyen bemutatják nekünk az átalakított PlayStation Store-ot, ami egyébként pont ma jelent meg Európában, habár néhány országban csak holnap reggeltől válik elérhetővé.

Kisebb, de sűrűbb World of Warcraft patchek jönnek

A játék produkciós igazgatója, J. Allen Brack elmondta, most hogy megjelent a legújabb kiegészítő, elkezdenek kicsit kísérletezni a patchek sűrűségével. Igyekeznek több kisebb csomagot kiadni, melyek csak javításokat, illetve apróbb tartalmakat hoznak majd. Ezek mellett azonban megmaradnak azok is, amiket az emberek eddig WoW-patchként ismertek, vagyis a hatalmas csomagok, melyek új raideket és dungeonöket adnak a játékhoz. A Mists of Pandaria legnagyobb raid főellensége egyébként Garrosh Hellscream lesz, az ő története pedig a nagyobb patchekkel fog előre haladni, és egy ponton majd elkezd olyan dolgokat tenni, amik már nem nagyon felelnek meg a Horda becsületes tradícióinak. Brack elárulta, pontosan még nem találták ki, hogy alakulnak majd az események odáig, hogy Garrosh lesz a főellenség, de már dolgoznak rajta.

Humans Must Answer - új játék a STALKER fejlesztőitől

Miután Denis Metveenko és Eugeny Yatsuk megtudta, hogy a STALKER 2 fejlesztését szüneteltetniük kell, és valószínűleg hamarosan úgyis le lesznek építve a stúdiótól, inkább elébe mentek a dolgoknak. Megalapították saját cégüket, melyet Sumom Gamesnek hívnak, és elkezdtek dolgozni egy új, kreatív játékon. Elmondásuk szerint nem akartak többé fogaskerekek lenni a gépezetben, hanem át akarták látni a teljes projektet, és dolgozni akartak annak minden aspektusán. Habár azt ők is bevallják, hogy nehéz volt meglépni mindezt, elvégre a GSC-nél rendes fizetést kaptak, most azonban indie-ként teljesen a kezükben van a saját sorsuk, előbb-utóbb úgyis elbocsátották volna őket. A Humans Must Answer egy 2D-s scrollozós űrhajós anyag lesz, melyben egy intelligens és veszélyes csirkék (!) által vezetett hajót, a The Golden Eagle-t irányítjuk, ami éppen a naprendszerbe érkezik. Miután azonban az emberekkel történő kapcsolatfelvétel nem sül el túl barátságosan, inkább keresztül kell lőnünk magunkat rajtuk.

Játékmenet a Dead Space 3 Limited Editionben

A Dead Space 3 limitált kiadása valóban tartalmaz néhány olyan hasznos dolgot, mely megkönnyítheti életünket, miközben a necromorphokat vadásszuk. Az egyik ilyen a Witness Suit névre hallgató ruha, ami melegen tart minket a jeges bolygón (ennek mondjuk pont kérdéses, mennyi haszna lesz), a másik pedig az Evangelizer néven futó kőkemény géppuska és shotgun kombinációja, amivel jóféle büntetést lehet kiosztani. Kapunk még egy First Contact Suit névre hallgató ruhát is, amivel jobban bírjuk majd az űrben, illetve egy másik fegyverrel is gazdagodunk, ami a keresztségben Negotiator lett, és a leírás szerint tökéletes a szerves dolgok szétdarabolására.

Forza Horion - jön a ralis kiegészítő

A Forza Horizon első nagyobb DLC-je december 18-án jelenik meg 20 dolláros áron, és a ralit helyezi középpontba. Ez a leírás szerint azt jelenti, hogy autentikus és hangulatus coloradói ralipályákon csaphatjuk majd szét a kifejezetten erre a célra átalakított járgányokat. Az igazi élményért bekerül a navigátor is, aki a szokásos módon instruál majd minket a pálya nehézségeivel kapcsolatban. A játékhoz lehet majd kapni szezonbérletet is, 50 dolláros áron, ebben az esetben pedig természetesen ez a DLC is ingyenes lesz.

Epic Mickey 2 - a kifestő ereje

Novemberben jelenik meg az Epic Mickey 2: The Power of Two, a Junction Point pedig azt szeretné, hogy erre emlékezzünk is. Ennek következtében jött létre az alant látható video.

Harvey Smith beszél

A Dishonoredért is felelős designer-legenda egy kicsit nyilatkozott, és elmondta, továbbra is vonzódik a lopakodós játékokhoz, mert valami olyasmit lát bennük, amit szerinte sok más ember is lát. Úgy véli, mindenkinek voltak olyan tapasztalatai gyerekkorában, amikor sokkal kisebb és gyengébb volt valakinél, mégis megpróbálta legyőzni ügyességgel. Szerinte az ő játékai is erről szólnak: nem a fizikai erő számít, hanem a trükközés, a sötétben megbújás, és az ésszel történő győzelem. Smith ugyanakkor elárulta, egyre nehezebb manapság bármilyen eredeti játékot készíteni, ami nem folytatás, vagy nem valamilyen franchise származéka. Ennek ellenére azonban nem lehetetlen összehozni, és habár a játékipar kreativitás szempontjából mélyponton van, mégis annyi kiváló játékot lát mindenhol, hogy nincs is ideje végignyomni őket. Ráadásul elárulta, ő is vétett hibákat a múltban: a Deus Ex: Invisible War esetében sok olyan döntést hozott, amit később megbánt, az Area 51 pedig sosem alakult úgy a Midwaynél, ahogy azt tervezték. Ezt annak a számlájára írta, hogy a cég túl nagy volt, nem lehetett rendesen intézni a dolgokat, majd miután őt kirúgták, nem sokkal később meg is szűnt az egész vállalat.

Launch traileren a Black Ops II

Közeledik a megjelenés, így a Treyarch sem várt már tovább a Call of Duty: Black Ops II launch trailerével. Mit is mondhatnánk róla? Meggyőző és AC/DC szól alatta, mi kellhet még?

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward