Aprók nagyban - 10.15.

Indul az Xbox Music, él a Transformers Universe, katasztrofális a SimCity, szivárog a Halo 4, továbbra is letartóztatásban az ArmA 3-fejlesztők...

Aprók nagyban - 10.15.

Holnap indul az Xbox Music

Az Xbox 360 új dashboard frissítésével együtt elrajtol az Xbox Music szolgáltatás, mellyel a Microsoft célja, hogy minden termékén egységesítse a zenés szolgáltatásait. Az elérhető 30 millió zeneszám gyakorlatilag a iTunes-szal helyezi egy szintre a redmondi terméket, melynek Windows 8-on és Windows RT-n elérhető lesz egy ingyenes változata, ahol csak a reklámokat kell majd nézegetnünk, Xbox 360-on azonban csak az előfizetéses modell működik majd. A havi előfizetés 8,99 euróba kerül, illetve egyenként is vásárolhatunk majd számokat és albumokat az Xbox Music Store-ból. Még az évben egy felhőalapú szolgáltatással is bővül majd a felhozatal, ahová olyan playlisteket készíthetünk, melyet aztán minden kompatibilis eszközről elérhetünk.

Transformers Universe - még mindig életben

A Transformers Universe egy olyan MMO, ami alkalmanként újra és újra előkerül, hogy emlékeztesse a nagyérdeműt, hogy még mindig készül. Két előkerülés közben azonban hajlamosan vagyunk elfeledkezni a létezéséről. Hogy ez ne fordulhasson elő többé, a fejlesztő Jagex kiadott egy új előzetest a New York-i Comic Conra.

Wasteland 2 - a halál végleges lesz

A Wasteland 2 elején négy karakterrel indulunk, akiket teljesen testreszabhatunk majd. Menet közben azonban csatlakozhatnak hozzánk különböző NPC-k, akik utána a partynk részét képezik majd, és egyedi képességekkel és jellemmel lesznek megáldva. Valamelyik lehet, hogy végtelenül idegesítő lesz, de hasznos skilleket tud, egy azonban mindegyikben közös: ha meghalnak, akkor nem jönnek vissza, haláluk végleges - árulta el Brian Fargo, az InXile vezetője. Elmondása szerint ez is azt az érzést erősíti, hogy egyrészt egy oldschool RPG-ről van szó, másrészt pedig, hogy a játékos döntéseinek komoly következményei vannak. Néhány döntésünk súlyát talán még órákig nem is fogjuk érezni, később azonban visszaüthetnek, vagy épp segíthetnek minket. A lényeg, hogy egy olyan csapatot kell felállítanunk, ahol a különböző karakterek jól működnek együtt. Fargo ezen kívül beszélt egy kicsit a harcról is, ami klasszikus, körökre osztott rendszerben fog működni, de azért egy kicsit modernizáltak rajta. Ez abban fog megnyilvánulni például, hogy amennyiben az ellenfélnek több karaktere lépne akcióba mielőtt újra ránk kerülne a sor, akkor azok a karakterek egyszerre fognak cselekedni, hogy ne kelljen a játékosnak annyit várnia.

Filmek közti űrt tölt be az Aliens: Colonial Marines

Randy Pitchford, a Gearbox vezetője úgy véli, hatalmas űr maradt ki az Aliens és az Alien 3 között, és az utóbbi nem szolgál elég magyarázattal azokra a dolgokra, melyek a második részben felmerültek. Miután a James Cameron-féle Aliensben megtudtuk, hogy a világ jóval nagyobb, és léteznek kolóniai tengerészgyalogosok, mindenki egy szélesebb, nagyobb élményre számított, de ezt sosem kaptuk meg. Pitchford szerint ezt az űrt fogja betölteni a Colonial Marines, és egyúttal megadja majd nekünk a lehetőséget arra, hogy egy szereplőnek érezzük magunkat egy Alien-filmben, ahol a kamerát gyakorlatilag mi magunk irányítjuk - megsépekelve azzal az izgalommal, hogy tengerészgyalogosként mindig ott lesz egy idegen az arcunkban. Mikey Neumann, a játék írója azonban hozzátette, nem csak akcióra kell számítani, hanem olyan jelenetekre is, ahol inkább fel akarjuk majd kapcsolni a szobalámpát.

Halo 4 szivárgás, multiplayer telepítés

Már a hétvége előtt kiszivárgtak a külvilágba, majd rövid úton az internetes fájlmegosztókra a Halo 4 példányai. Frank O'Connor, a 343 Industries vezetője elmondta, egyáltalán nincs meglepődve a dolgon, sőt, valójában elkerülhetetlennek tartotta. Az információk szerint egy gyárból kerülhetett ki néhány példány, s az egyedüli probléma az egészben, hogy többen máris a YouTube-ra kezdték posztolni a játék kampányát. O'Connor szerint a Microsoft komoly prioritással kezeli az ügyet, és minden jogsértő tartalmat levetetnek. Ezzel párhuzamosan megtudtuk azt is, mi kapott helyet a játék dobozában található második lemezen: a multiplayerhez szükséges 8GB-nyi telepítendő adat, mely nélkül a Halo 4 többjátékos része egyáltalán nem fog működni.

Katasztofális SimCity

A kataszrófák mindig is fontos szerepet játszottak a SimCity-anyagokban, és az új részben sem lesz ez másként. A meteortól a tornádón át egészen az idegenek támadásáig bármi tönkre vághatja a gondosan felépített városkánkat.

Square-Enix játékport készül Wii U-ra

A Mass Effect 3 Wii U-portjáért felelős Straight Right stúdió láthatóan igazi Nintendo-szakértővé növi ki magát. Nem csak a BioWare klasszikusát portolják ugyanis, de egy saját címen is dolgoznak, valamint megbízást kaptak a Square-Enixtől az egyik AAA-kategóriás játékuk átültetésére is. Egyelőre nem tudni, hogy miről lehet szó, de valószínűsíthetően a Deus Ex, Tomb Raider, Hitman: Absolution trió valamelyike lehet a befutó. Mindenesetre a dolog megvalósításához egy technikai projektmenedzsert keresnek a srácok, Ausztráliában.

Neverwinter - így néz ki Helm's Hold

Tovább maradnak letartóztatásban az ArmA 3-fejlesztők

Továbbra sem alakul jól a Görögországban letartóztatott Bohemia Interactive-munkatársak sorsa. Miután a két fejlesztő, Ivan Buchta és Martin Pezlar lefotózott egy minden turista számára kívülről látható katonai bázist, a hatóságok elfogták és letartóztatták őket. A görög törvények szerint a tárgyalásnak 120 nappal a letartóztatás után meg kell történnie, azonban az ügy nem halad, mivel az ország bírósági rendszere éppen teljes sztrájkot folytat, meghatározatlan ideig, de legalább október 20-ig. Panagiotis Eleftherioy, a fejlesztők ügyvédje egyértelműen kijelentette, hogy haza fogja hozni a srácokat - a másik lehetőség nem éppen bíztató, ugyanis kémkedésért akár 20 évre is lecsukhatják őket.

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward